بلاگ, مقالات میز و صندلی چوبی رستوران

تولید کننده مبلمان رستورانی

مدل کاناپه ای
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موضوع بزرگترین تولید کننده مبلمان رستورانی در ایران را مورد بررسی قرار دهیم. تولید کنندگان مبلمان رستورانی همیشه و در هر زمانی با چالش هایی رو به رو بوده اند و البته هر یک از تولید کنندگان با راه های منحصر به فرد خود در تلاش بوده اند که در بازار نام و برند خود را تثبیت کنند و از رقیب های خود پیشی بگیرند.
همان طور که می دانید یکی از مراحل مجهز کردن رستوران، انتخاب مناسب میز و صندلی رستورانی است. رستوران، فست فود و کافی شاپ از جمله مکان هایی است که افراد برای تفریح و سرو غذا و نوشیدنی به این مکان ها مراجعه می کنند. جدا از کیفیت و نحوه ی پذایرائی قطعا فضای و محیط این مکان ها تاثیر به سزایی در جذب مشتری دارد.
تولید کنندگان میز و صندلی چوبی رستوران، برای ساخت آن بیشتر از چوب های سفت و محکم را به کار می برند، مهم ترین ویژگی که این مبلمان باید داشته باشد این است که محل هایی که به هم اتصال پیدا کرده اند از بیرون قابل دید نباشند، در واقع هر چه اتصالات این صندلی ها محکم تر انجام شود، عمر صندلی هم طولانی می شود. بطور مثال اگر از اتصالات نر و مادگی در ساخت این نوع صندلی استفاده شود، صندلی محکم و با دوام می ماند در نتیجه هنگامی که این نوع صندلی را می خرید باید راجب اتصالات آن سوال بپرسید.

 

بیشتر بدانید: فروش مبلمان کافی شاپ

 

یکی از پرکاربرد ترین چوب های مورد استفاده در صنعت مبل سازی، چوب گردو می باشد. چوب های گردو به این دلیل کیفیت بالایی دارند که هیچ حشره ای نمی توان به آن نفوذ کند، زیرا چوب گردو تلخ است.

 

ویژگی های تولید کننده مبلمان رستورانی

مبلمان رستورانی
یکی از مهم ترین ویژگی های یک تولید کننده مبلمان رستورانی خوب این است که در کار خود نظم داشته باشد، از این موضوع اطمینان داشته باشید که هیچ گاه با بی نظم بودن نمی توانید به موفقیت برسید، برای آن که در زمان مشخص شده به هدف خود دست پیدا کنید، باید حتما نظم و قوانین خاصی را برای تولیدی خود وضع کنید.
البته در این رابطه باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که قوانین تولیدی شما نباید سختگیرانه باشد تا افرادی که برای شما کار می کنند، اذیت شوند، اما نباید نظم داشتن را با سخت گیری اشتباه گرفت و آسان گیری را با بی نظمی یکی دانست، این موارد کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.
یکی دیگر از ویژگی های یک تولید کننده خوب این است که صبور باشد، کارهایی که به صورت تولیدی هستند سختی های خاص خود را دارند و یک تولید کننده باید بتواند به خوبی با صبر و حوصله با این سختی ها کنار آید تا کسب و کاری موفق داشته باشد، صبر یکی از مهم ترین اصول در کارهای تولیدی است.
یکی دیگر از ویژگی های تولید کننده خوب این است که به خوبی کارهای گروهی را مدیریت کند. کاملا واضح و مشخص است که در یک تولیدی مبل تعداد بسیار بالایی از افراد مشغول به کار هستند و مدیریت این افراد کاری سخت و پیچیده است. یک تولید کننده خوب باید یک مدیر خوب هم باشد، این موضوع اهمیت بسیار بالایی در تولیدی دارد و نباید از آن غفلت کرد.

 

تولید کنندگان مبلمان رستورانی از چه چوب هایی استفاده می کنند؟

مبلمان رستورانی
تولید کننده های مبلمان رستورانی برای ساخت کلاف از چوب های مختلفی استفاده می کنند و هر یک از این چوب ها برای مبلی خاص یا برای قسمتی خاص از مبل به کار می رود، در این قسمت قصد داریم انواع چوب های کاربردی در صنعت مبل سازی را به طور کامل شرح دهیم.

چوب راش
یکی از مرغوب ترین چوب هایی که در صنعت مبل سازی مورد استفاده قرار می گیرد، چوب راش می باشد. نکته مثبتی که باید در رابطه با این چوب بیان کنیم مقاومت بالای آن است که سبب می شود، هیچ حشره یا حتی قارچی نمی تواند به چوب درخت راش آسیب بزند.
چوب روسی
یکی دیگر از چوب های مرغوب که در صنعت مبل سازی مورد استفاده قرار می گیرد، چوب های روسی هستند. در رابطه با چوب های روسی باید بگوییم که انواع گوناگونی دارند و نام درخت آن نیست. چوب های روسی همانطور که از نام آن پیدا است از کشور روسیه وارد می شوند. از ویژگی های منحصر به فرد چوب های روسی باید به این مورد اشاره کنیم که به آسانی سمباده می خورند.
چوب گردو
یکی از پرکاربرد ترین چوب های مورد استفاده در صنعت مبل سازی، چوب گردو می باشد. چوب های گردو به این دلیل کیفیت بالایی دارند که هیچ حشره ای نمی توان به آن نفوذ کند، زیرا چوب گردو تلخ است. چوب های درخت گردو برای ظاهر بسیار زیبایی دارد و علاوه بر کیفیت بالایی مبل، سبب زیبایی بیشتر آن خواهد شد.
چوب توسکا
چوب توسکا از جمله چوب هایی است که برای ساخت مبل به کار می رود. چوب توسکا از درختی گرفته می شود که به وفور در ایران وجود دارد، همین مسئله باعث قیمت کم چوب توسکا می شود.
چوب ملچ
یکی از پرکاربرد ترین و مرغوب ترین چوب هایی که در صنعت مبل سازی مورد استفاده قرار می گیرد، چوب ملچ می باشد. در رابطه با چوب ملچ باید به این موضوع اشاره کنیم که از درخت نارون گرفته می شود، البته گونه ای خاص از درخت نارون که در شمال ایران وجود دارد.

چوب بلوط
چوب بلوط از درخت بلوط گرفته می شود، نکته مهمی که در رابطه با درخت بلوط باید به آن اشاره داشته باشیم این است که بلوط انواع مختلفی دارد و همه آن ها کیفیت بالایی ندارند. چوب بلوط به رنگ قهوه ای روشن است و زیبایی خاصی دارد.

 

آیا تولید کننده مبل به طراح داخلی نیاز دارد؟

مبلمان رستورانی
در تولیدی های کوچک مبلمان رستورانی، نیازی به طراح داخلی نیست، زیرا این تولیدی ها معمولا بنا به سفارش خود مبل هایی را تولید می کنند و در اختیار مشتری قرار می دهند و کاملا واضح و طبیعی است که در این هنگام مشتری مدل، رنگ و… مبل منتخب خود را به طور کامل می داند.
موضوع مهمی که باید به آن اشاره کنیم و البته بحث اصلی ما در این مقاله هم می باشد، تولید کننده های مبلمان رستورانی بزرگ است. دقت داشته باشید که تولیدی های بزرگ مبل به تعداد بالایی تولید می شود و در اختیار مغازه های مبل فروشی قرار می گیرد، یعنی این جا دیگر از شخص خاصی به عنوان سفارش دهنده خبری نیست.
در این تولیدی های بزرگ خلاقیت یکی از مهم ترین عناصر به حساب می آید، یعنی شما به عنوان تولید کننده باید مبل هایی را تولید کنید که مشتری های بیشتری داشته باشد تا بتوانید سود بیشتری هم داشته باشید، پس برای انتخاب مدل های خاص نیاز به یک طراح داخلی دارید تا بتوانید به خوبی ایده های نوین را خلق کنید.
البته طراح داخلی به تنهایی نمی تواند در این موضوع کمک کند، اگر بخواهیم این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم، باید به نکته بسیار مهمی اشاره کنیم. وظیفه اصلی و تخصص یک طراح داخلی این است که دکوراسیون رستوران را به خوبی بچیند، یعنی بداند که هر وسیله ای با چه مدلی باید در کجا قرار بگیرد تا بیشترین کارایی و بیشترین زیبایی را داشته باشد.
نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که طراح داخلی در یک تولیدی مبلمان رستورانی ایده هایی را ارائه می دهد که به نظرش برای محیط های مختلف مناسب هستند.

 

بیشتر بدانید: تولیدی صندلی رستورانی

 

 در تولیدی های بزرگ مبلمان رستورانی خلاقیت یکی از مهم ترین عناصر به حساب می آید، یعنی شما به عنوان تولید کننده باید مبل هایی را تولید کنید که مشتری های بیشتری داشته باشد تا بتوانید سود بیشتری هم داشته باشید، پس برای انتخاب مدل های خاص نیاز به یک طراح داخلی دارید تا بتوانید به خوبی ایده های نوین را خلق کنید.

 

در این مقاله سعی بر این داشتیم تا شما را با ویژگی های یک تولید کننده مبلمان رستورانی خوب برای این که بتواند در مدت زمان کمتری به هدف خود دست پیدا کند، آشنا کنیم. به همین منظور گفتیم که وجود شخصی به عنوان طراح یا طراح داخلی در هر تولیدی مبل بزرگ ضروری است.
تولید کنندگان مبلمان رستورانی از چوب راش، روسی، گردو، توسکا، ملچ و بلوط در ساخت مبلمان خود بهره می برند.
گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع میز و صندلی چوبی، میز ناهار خوری چوبی، سرویس خواب چوبی، مبلمان راحتی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد. این مجموعه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز با هرگونه سلیقه است. کلیه محصولات عاج به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت و ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش عرضه می شود. چنانچه تمایل به تهیه میز و صندلی رستورانی را دارید می توانید با شماره های درج شده درسایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *