نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

میز ناهار خوری

برای این که بتوانیم انتخاب درست و مناسبی برای میز ناهار خوری جدید داشته باشیم باید به یک سری نکات مهم و اساسی توجه شود که در زیر به آنها اشاره می شود. میز ناهارخوری از مسایل مهم سالن پذیرایی و یا آشپزخانه است که در طراحی داخلی فضا نیز نقش مهمی را ایفا می کند. انتخاب نوع میز و شکل آن باید با توجه براساس نوع فضا و کاربری مورد نظر است به گونه ای که برای تعداد افرادی که می خواهند از آن میز استفاده بکنند و رفت و آمد و راحتی آنها مشکلی ایجاد نشود.

میز ناهار خوری مستطیلی

انتخاب میزناهارخوری مستطیلی گزینه بسیار مناسبی برای اتاق های باریک است. میز های مستطیلی فضای بیشتری را برای رفت‌وآمد ایجاد می‌ کنند. در اکثر میز های مستطیل شکل با افزایش طول مستطیل عرض نیز افزایش پیدا می‌کند تا نسبت طول به عرض این میزها که در زیبایی و طراحی آن نقش دارد نیز حفظ شود.

میز ناهار خوری گرد

اگر محدودیتی از لحاظ فضا وجود نداشته باشد و سالن از عرض کافی برخوردار باشد می‌توان از میزهای ناهارخوری گرد نیز استفاده کرد. میزهای ناهارخوری گرد برای ایجاد فضای صمیمی تر و همچنین دسترسی آسان تر به همه جای سفره گزینه بسیار مناسب می باشند. در انتخاب این نوع میز بهتر است ابتدا محاسباتی برای فضای مورد نظر خود داشته باشید. استفاده از پایه های ستونی برای میز دایره ای به لحاظ فضای کافی برای قرار گرفتن پایه های صندلی میز ناهارخوری گزینه بسیار مناسبی است.

میز ناهار خوری مناسب برای فضاهای کوچک

از آنجایی که تعداد صندلی های بیشتری را می‌توان در یک میز دایره ای، نسبت به سطح فضایی که اشغال می کند قرار داد میز ناهار خوری دایره ای یا گرد می تواند گزینه بسیار مناسبی برای فضاهای کوچک و تنگ باشد. میز ناهارخوری گرد به دلیل شکل دایره‌ای و نداشتن گوشه ضربه ای را نیز به کسی وارد میکند. در این میزها می‌توان صندلی‌های تک را نیز  اضافه کرد. استفاده از صندلی های میز ناهارخوری شفاف باعث زیبایی دکوراسیون ناهارخوری شده و فضای ناهارخوری را وسیع تر و بزرگ تر نشان می دهد. در صورت استفاده از میز ناهارخوری دایره‌ای می‌توان از میزهای ناهارخوری چرخان نیز استفاده نمود که با کمک این میزها محل مواد غذایی را جابجا نمود در نتیجه دسترسی به آنها نیز راحت تر خواهد بود.

میز ناهار خوری چوبی یا فلزی

میز ناهار خوری چوبی برای فضاهای سنتی و خانه و غذاهای قدیمی مناسب تر است و همخوانی بیشتری دارند. چوب به دلیل ماهیت طبیعی خود صداهای مزاحم محیط و همچنین انرژی های منفی را جذب می کند و فضای صمیمی و آرامش بخشی را ایجاد می کند. میزهای فلزی در فضاهایی که نیاز به استحکام و دوام بیشتر و طولانی مدت تری دارند گزینه مناسبی است و همچنین با سبک های مدرن همخوانی مناسب تری دارد.

قیمت میز ناهار خوری

قیمت میز ناهار خوری مانند هر محصول دیگری از مهمترین پارامترهای خرید است. این قیمت به نوع و جنس چوب و پارچه مصرف شده و همچنین ظرافت و کاری که صرف ساخت آن شده است بستگی دارد. میزهای ناهارخوری کلاسیک معمولاً از چوب روس، گردو و راش استفاده می‌شود به همین دلیل این نوع میزها از قیمت تمام شده بالاتری برخوردار هستند. در سبک کلاسیک به دلیل طراحی دستی آن نیاز است که از چوب های دستی استفاده شود تا آسیب کمتری وارد شود چرا که چوب های طبیعی پر مقاوم تر از چوب های مصنوعی هستند.

گروه تولیدی عاج

گروه تولیدی عاج در ساخت میزهای ناهارخوری از بهترین کیفیت چوب ها و همچنین پارچه ها برای صندلی های میز ناهار خوری استفاده می‌کند. این گروه، تولید کننده انواع میزهای ناهارخوری با سبک های متفاوت برای فضاها و کاربری های متفاوت است که در این صفحه می توانید محصولات گروه تولیدی عاج را مشاهده بفرمایید.