در حال نمایش 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون داخلی، جنس و مدل میز، صندلی و مبل یا کاناپه رستوران می باشد، زیرا نه تنها در راحتی مشتری بلکه در دیزاین داخلی بسیار تاثیرگذار می باشند، طراحان حرفه ای با در نظر گرفتن المان های اصلی فضای طراحی شده، می توانند میز، صندلی و مبلمان رستوران متناسب و تکمیل کننده ای طراحی کنند.

میز و صندلی رستوران علاوه بر این که بخشی از رستوران را تشکیل میدهد موجب ارتباط گیری مشتریان نیز خواهد شد. صندلی های رستورانی باید آرامش و آسایش را به مراجعه کنندگان اعطا کرده و موجب آرامش شود تا مشتریان بیشتری را به رستوران جلب کند.

غداخوردن در یک فضای آرام و دلنشین برای هر فرد رضایت بخش است، زمان هایی که دلمان می خواهد به یک جای متفاوت بریم و چند ساعتی به خودمان استراحت دهیم بعضی ها یک رستوران شیک را انتخاب می کنند، یک رستوران شیک و باشکوه که تجملات را در گوشه به گوشه ی خود جای داده است، بعضی هاهم یک رستوران قدیمی که جای جایش خاطره های قشنگ است را برمی گزینند وبا هربار رفتن به آن جا و با دیدن میزو صندلی ها و فضاها تمام خاطرات قشنگ و شیرینشان برایشان تکرار می شود.تاثیر فضاها در مرور و یا زنده نگه داشتن خاطرات ما بسیار تاثیر گذار است .

بسیاری از اشخاص هنگام انتخاب رستوران ترجیح میدهند به رستورانی رفته که دارای محیطی زیبا با طراحی مدرن باشد و در مقابل افرادی نیز هستند که دوست دارند رستوران انتخابی آن ها فضای سنتی داشته باشد. میز و صندلیهای رستورانی نقش بسیار پر اهمیتی را در انتخاب مکان مناسب جهت سرو غذا خواهند داشت.