بلاگ, مقالات تشک خواب

خرید بهترین تشک خواب

تشک خواب کد 4
Rate this post

خریدن بهترین تشک خواب می ‌تواند شما را از یک خواب خوش برخوردار کند و بدون شک یکی از رازهای زندگی بهتر، یک خواب خوب شبانه است، تا بتواند آرامش و سلامتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

در واقع از آنجایی که ما حدود یک سوم عمر خود را در خواب می گذرانیم، پس به همان اندازه که در انتخاب مبلمان، لباس و کفش حساس هستیم، باید به فکر یک تشک خواب مناسب و استاندارد برای یک خواب راحت باشیم.

در این مقاله ما قصد داریم شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم تا بتوانید خرید بهترین تشک خواب خود را تجربه کنید.

بیشتر بدانید: کدام مارک تشک بهتر است؟

تشک شما باید از ستون فقرات و مفاصل شما در طول خواب حمایت کند تا ستون فقرات بتواند در راستای انحنای طبیعی خودش قرار بگیرد و مانع از آسیب رساندن به مفاصل بین مهره ای شود.

ویژگی های بهترین تشک خواب

ویژگی های بهترین تشک خواب

1) دوام
منظور از دوام تشک، مدت زمانی است که می تواند کارایی داشته و بطور مفید بکار رود. تحت شرایط استفاده نرمال، یک تشک معمولی باید بتواند بطور متوسط تا 7 سال کارایی خود را حفظ کند.

2) ایزوله کردن حرکت
هر حرکتی روی تشک مانند موجی به همه جای آن منتقل می شود و این موضوع برای زوج ها سبب مختل شدن خواب می شود. در واقع هنگامی که یکی از زوج ها حالت خواب خود را تغییر می دهد، انتقال حرکتی که روی سطح تشک ایجاد می شود، خواب زوج دیگر را مختل کرده و سبب بیدار شدن او می شود.

امروزه تولید کنندگان تشک محصولاتی را به بازار وارد می کنند که با ایزوله کردن حرکت روی سطح تشک مانع از بوجود آمدن چنین مشکلی می شود.

3) انطباق با بدن
برخی از تشک ها کاملا حالت بدن شخص را به خود می گیرند تا کمک کنند ستون فقرات جهت طبیعی خود را حفظ کرده و مانع از ایجاد نقاط فشار می شوند، در حالی که برخی محصولات دیگر از میزان انطباق کمتری برخوردار هستند.

این مسئله به لایه بالایی تشک بستگی دارد که میزان انطباق پذیری آن به چه میزان باشد. مدل هایی که فوم های ضخیم تری دارند، به ویژه اگر از جنس مموری فوم یا لاتکس باشند، دارای بیشترین میزان انطباق پذیری هستند.

4) تنظیم دمای طبیعی
برخی تشک ها گرما را در خود حبس می کنند که سبب می شود شخص به هنگام خواب احساس گرما و عرق کردن داشته باشد و به همین خاطر خواب او مختل می شود.

5) انتشار گاز
در واقع همه تشک ها گازهای بی ضرری را از خود متصاعد می کنند، اما تنها محصولات فوم و لاتکس ممکن است بوهای نامطبوعی داشته باشند. معمولا در ابتدا این بوها بیشتر است اما در یک محصول که از کیفیت بالائی برخوردار است نباید این مقدار در حدی باشد که سبب آزار شخص شود.

6) حمایت از لبه ها
همه تشک ها مستعد خمیدگی در لبه ها هستند و این در واقع جایی است که افراد برای خوابیدن روی تخت یا هنگام بلند شدن، روی آن می نشینند. بنابراین محصولی که حمایت خوبی از لبه ها داشته باشد کمتر گود می افتد.

7) صدای مزاحم
این موضوع مربوط به میزان صدایی است که با جابجا شدن و حرکت شخص بر روی تشک ایجاد می شود. بدیهی است که سروصدای زیاد سبب ایجاد اختلال و برهم زدن کیفیت خواب خواهد شد. بنابراین یک محصول خوب باید حداقل صدا را تولید کند.

8) پشتیبانی
تشک شما باید از ستون فقرات و مفاصل شما در طول خواب حمایت کند تا ستون فقرات بتواند در راستای انحنای طبیعی خودش قرار بگیرد و مانع از آسیب رساندن به مفاصل بین مهره ای شود. یک تشک خوب نباید در قسمت های سنگین تر بدن گود رفته و باعث ایجاد نقاط فشار بر روی نواحی حساس بدن شود.

قیمت بهترین تشک خواب

قیمت بهترین تشک خواب

تفاوت قیمت انواع گوناگون تشک به میزان قابل توجهی است. عموما مدل های فوم معمولی و فنری معمولی دارای پایین ترین میزان قیمت و مدل های لاتکس و هیبرید دارای بالاترین میزان قیمت هستند.

مانند سایر کالاهای دیگری که در بازار عرضه می شوند، برند و مدل تشک خواب نیز در قیمت آن بسیار موثر است.

زمانی که قصد خرید بهترین تشک خواب را دارید باید دقت کنید که همیشه خرید محصول ارزان تر به نفع شما نخواهد بود. غالبا محصولات ارزان تر دارای کیفیت پایین تری هستند و آیتم هایی را که یک تشک فنری خوب باید برای بدن شما فراهم کند تا بتوانید خواب خوبی داشته باشید، به خاطر عدم کیفیت نمی توانند فراهم کنند.

بنابراین استفاده از تشک نامناسب در آینده سبب مشکلات جسمانی و پایین آمدن کارایی شخص در طول روز می شود که هزینه هایی به مراتب بیشتر از تفاوت قیمت تشک خوب و ارزان را برای شخص بوجود می آورد.

خرید

خرید بهترین تشک خواب

شرکت عاج، تولید کننده انواع تشک‌ های طبی است که با داشتن سال‌ ها سابقه و با بکارگیری آخرین تکنولوژی ‌های این صنعت، اقدام به تولید تشک ‌هایی با آخرین استانداردهای جهانی می‌ کند. کارشناسان این شرکت پیشرو در زمینه کالاهای خواب، پس از تحقیقات بسیار بر روی عادات خواب افراد، تشک ‌هایی استاندارد و مناسب تمامی افراد با شرایط فیزیکی مختلف را تولید و عرضه کرده‌اند.

گروه تولیدی عاج مفتخر است که محصولات خود در راستای رضایت مشتریان خود با بهترین متریال و برترین کیفیت به صورت بسته بندی های مناسب عرضه نماید. این شرکت با ضمانت ۱۸ ماهه پس از فروش و با گروه پشتیبانی در کوتاه ترین زمان تحویل، خدمات خود را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار می دهد.

چنانچه قصد خرید بهترین تشک خواب را دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید: بهترین تشک برای دیسک کمر

شرکت عاج، تولید کننده انواع تشک‌ های طبی است که با داشتن سال‌ ها سابقه و با بکارگیری آخرین تکنولوژی ‌های این صنعت، اقدام به تولید تشک ‌هایی با آخرین استانداردهای جهانی می‌ کند.

تنوع برند، ساختار، ایرانی یا خارجی بودن تشک، طبی بودن تشک، فنری و اسفنجی بودن آن و اصل و تقلبی بودن تشک و … فاکتورهایی هستند که شما به هنگام خرید بهترین تشک خواب با آن ها روبه رو می شوید.

دلیل این سردرگمی شما اینجا است که نمی دانید به چه فاکتورهایی هنگام انتخاب و خرید بهترین تشک خواب باید توجه کنید. بنابراین ما در این مطلب شما را با این فاکتورها آشنا کردیم.

گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع تشک خواب، سرویس خواب چوبی، میز و صندلی چوبی، میز ناهار خوری چوبی، مبلمان راحتی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *