بلاگ

راهنمای خرید میز تحریر و صندلی چوبی کودک

3.3/5 - (3 امتیاز)

گنجاندن مبلمان چوبی ، مانند ست میز تحریر و صندلی چوبی کودک ، می تواند برای فرزندان شما بسیار مفید باشد. چرا که به آنها کمک می کند هنگام درس خواندن یا ایجاد هر نوع کاردستی راحت باشند.

میز و صندلی چوبی در مدلهای متنوعی موجود است و با اختصاص میز کار و یک کتابخانه چوبی در اتاق کودک خود ، شما نیز میتوانید خلاقیت و عادات خوب مطالعه را در آنها تشویق کنید. وقتی میز کارشان راحت باشد و از ویژگی های مورد نظر برخوردار است ، احتمال استفاده از آن بیشتر خواهد شد.

راهنمای خرید میز تحریر و صندلی چوبی کودک

راهنمای خرید میز تحریر و صندلی چوبی کودک

وجود یک میز تحریر و صندلی چوبی در اتاق کودک می تواند به فرزندان شما کمک کند تا وسایل خود را بر روی آن قرار داده و به راحتی از مبلمان برای فعالیتهایی مانند خواندن و نوشتن بهره ببرند نه اینکه فقط از اتاق خود برای خواب استفاده کنند. در ادامه به راهنمای خرید میز تحریر و صندلی چوبی کودک و همچنین مزایای استفاده از چوب اشاره خواهیم داشت.

تناسب میز تحریر و صندلی چوبی با کودک

اطمینان حاصل کنید که میز کار با کودک شما متناسب است. کودکان هنگام راحتی بهتر تمرکز می کنند ، بنابراین اندازه کودک شما نقش مهمی در انتخاب میز کار دارد.

سن و فعالیت نیز در نوع میز مورد نیاز کودک شما نقش زیادی دارد مثلا کودکان پیش دبستانی ممکن است به دلیل فعالیت زیاد  و ایجاد شاهکارهای خود بیشترین استفاده را از میز و صندلی خود ببرند. بنابراین باید  میز آنها دارای یک سطح کار بزرگ باشد تا راحت تر بتوان سطح آن را تمیز کرد.

راهنمای خرید میز تحریر و صندلی چوبی کودک

اندازه گیری اتاق

سطح کار بزرگتر باعث می شود کودک شما آزادی عمل بیشتری داشته باشد اما با این وجود فضای بیشتری را اشغال می کند ، بنابراین حتماً فضای مورد نیاز برای جابجایی صندلی را در نظر بگیرید.

سرگرم کننده و کاربردی

میزهای مخصوص کودکان می توانند سرگرم کننده و همچنین کاربردی باشند. می توانید سبک میز و صندلی را با بقیه مبلمان اتاق مطابقت دهید ، اما اگر به فرزندتان اجازه دهید در انتخاب آن به شما کمک کند ، به او حس مالکیت می دهید.

به دنبال ساختاری محکم و مواد با کیفیت خوب مانند چوب باشید. در میز تحریر چوبی ، کشوها نباید بچسبند ، قفسه ها نباید لرزان باشند و سطوح آن نباید سمی و یا مواد شیمیایی باشد و به راحتی تمیز می شود.

فراموش نکنید که میز تحریر یک فضای شخصی است ، حتی برای کودک ، بنابراین یک میز متناسب برای آنها اختصاص دهید و رشد و یادگیری آنها را تماشا کنید!

راهنمای خرید میز تحریر و صندلی چوبی کودک

مزایای استفاده از چوب در میز و صندلی کودک

1- قوی و بادوام

کودکان معمولا در استفاده از وسایل خانه بی احتیاط هستند که منجر به آسیب دیدگی و حتی شکستگی می شود. میز و صندلی های چوبی بسیار مقاوم هستند که می توانند بسیاری از استفاده های خشن و بی احتیاط کودکان را تحمل کنند.

چوب ماده سخت تری است که می تواند فشار و خراش هایی را که معمولاً توسط کودکان ایجاد می شود تحمل نماید. برخلاف میزهای پلاستیکی ، چوب حتی وقتی کودک در بالای آن قرار می گیرد نمی شکند. این طبیعت با دوام چوب همچنین تضمین می کند که ماندگاری آن بسیار بیشتر باشد.

2- تعمیر و نگهداری کمتر

دیگر مزیت بارز انتخاب میز و صندلی چوبی برای کودکان این است که به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند. مشاهده شده است که والدین باید وقت زیادی را صرف تمیز کردن و نگهداری مبلمان کودک الخصوص ساخته شده از پلاستیک می کنند.

با این حال ، میز و صندلی های چوبی برای پاک کردن سطح آن به هیچگونه محصول تمیز کننده خاصی احتیاج ندارند. فقط به تمیزکاری مرتباً با پارچه مرطوب نیاز دارد تا از تجمع گرد و غبار در سطح آن جلوگیری شود.

3- ایمن و غیر سمی

میز و صندلی های چوبی بسیار ایمن تر هستند چرا که از مواد غیر سمی ساخته شده اند. در مقایسه با مبلمان پلاستیکی ، چوب یک گزینه طبیعی است و عاری از هرگونه سموم یا سایر مواد شیمیایی مضر است.

به همین دلیل ، مبلمان چوبی گزینه بسیار ایمن تری برای استفاده در اتاق خواب کودکان شما است. چرا که این نوع میز و صندلی ها هیچ نوع واکنشی بر روی پوست ایجاد نمی کنند و این باعث می شود میز و صندلی های چوبی برای استفاده کودکان مناسبتر باشد.

میزتحریر و صندلی چوبی کودک جز وسایلی است که می تواند فراتر از یک هدف یا مرحله از رشد کودک شما باشد. این میزهای کوچک همیشه مورد توجه کودکان قرار می گیرد زیرا به آنها اجازه می دهد احساس استقلال کنند و فضای کاملاً جدیدی را برای کاوش به آنها ارائه دهند.

گروه تولیدی عاج با سابقه ای طولانی در تولید انواع میز تحریر و صندلی چوبی کودک می باشد. تمامی محصولات تمام چوب و نراد روس بوده و دارای گارانتی 18 ماهه می باشد.شما میتوانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت گروه تولیدی عاج سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *