بلاگ

جاکفشی مناسب برای حیاط

جاکفشی مناسب برای حیاط
5/5 - (1 امتیاز)

انتخاب و خرید جاکفشی مناسب برای حیاط برای افرادی که در خانه های حیاط دار و ویلایی ساکن هستند، بسیار حائز اهمیت است، چرا که صاحبان این نوع منازل به جای آن که جاکفشی را در داخل خانه جای دهند ترجیح می دهند آن را در حیاط، بالکن و یا حیاط‌ خلوت قرار دهند. اما در مقابل این نوع جاکفشی‌ ها به علت قرار گرفتن در فضای باز باید دارای ویژگی‌ های خاصی باشند تا در معرض فرسودگی و آسیب قرار نگیرند.

همانطور که می دانید از پاهای انسان با اصطلاح قلب دوم شخص یاد می کنند، بنابراین نگهداری و مراقبت صحیح از آن ها امری لازم و ضروری می باشد. به همین سبب در این راستا نگهداری درست از کفش ها نیز دارای اهمیت بسیار است و این امر انتخاب یک جاکفشی چوبی مناسب را ضروری می کند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های یک جاکفشی مناسب برای حیاط آشنا کنیم، پس اگر علاقمند به کسب اطلاعات در این زمینه هستید با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید: جاکفشی های کمجا و کوچک برای خانه های آپارتمانی

جاکفشی های مناسب برای حیاط به علت قرار گرفتن در فضای باز باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا در معرض فرسودگی و آسیب قرار نگیرند.

انواع جاکفشی مناسب برای حیاط

انواع جاکفشی مناسب برای حیاط
1) جاکفشی آینه‌دار
معمولا در این نوع جاکفشی‌ها علاوه بر فضایی برای جای دادن کفش ها، آینه ای قرار دارد که افراد می توانند قبل از خارج شدن از منزل از آراستگی ظاهر خود مطمئن شوند. از آنجایی که جاکفشی‌های آینه‌دار فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهند برای استفاده در حیاط منازل ویلایی یک انتخاب ایده آل بشمار می روند.

2) جاکفشی نیمکتی
معمولا در قسمت پایین جاکفشی های نیمکتی، طبقه ای وجود دارد که کفش ها در آن قرار می گیرند و در قسمت بالای آن نیز طبقه ای برای نشستن افراد هنگام پوشیدن کفش در نظر گرفته شده است. این نوع جاکفشی‌ها سبب می شوند افراد هنگام پوشیدن کفش بتوانند تعادل خود را حفظ نمایند. جاکفشی نیمکتی نیز یک گزینه مناسب برای استفاده در حیاط می باشد.

3) جاکفشی ایستاده
نوع دیگری از جاکفشی مناسب برای حیاط، جاکفشی ایستاده است که دارای انواع گوناگونی مانند جاکفشی داشبوردی، جاکفشی تک دربی، جاکفشی دو دربی و جاکفشی سه تیکه می باشد. در این نوع جاکفشی‌ها علاوه بر محلی برای قرارگیری کفش ها قسمتی نیز تعبیه شده است که می توان برس ها و واکس ها را در داخل آن جای داد.

از آنجایی که جاکفشی ایستاده در ابعاد و انواع گوناگونی در بازار یافت می شود برای استفاده در فضاهای بزرگ بسیار مناسب است.

4) جاکفشی دیواری
نوع دیگری از جاکفشی مناسب برای حیاط، جاکفشی‌های دیواری هستند که همانطور که از نام آن ها پیداست برروی دیوار نصب می شوند و به همین سبب فضای کمتری را به خود اختصاص می دهند.

نکات مهم هنگام خرید

نکات مهم هنگام خرید جاکفشی مناسب برای حیاط
1) جنس جاکفشی
از آنجایی که جاکفش مناسب برای حیاط در یک فضای باز قرار می گیرد باید دارای جنسی باشد که در برابر گرما و سرما، باد و باران و نور خورشید از مقاومت بالائی برخوردار باشد. همچنین در این شرایط به ضد خش بودن جاکفشی نیز توجه کنید چرا که اگر جاکفشی شما ضد خش باشد، زیبایی ظاهری خود را برای مدت زمان بیشتری حفظ خواهد کرد و کمتر دچار آسیب دیدگی خواهد شد.

2) ابعاد و اندازه جاکفشی
از آنجایی که برای قرار دادن جاکفشی در حیاط با کمبود فضا روبه رو نیستیم، بنابراین در انتخاب نوع جاکفشی دست ما باز است. با این وجود قبل از انتخاب جاکفشی باید توجه کنید که قصد دارید جاکفشی را در کدام قسمت حیاط قرار دهید و از این رو ابعاد و اندازه جاکفشی را متناسب با آن انتخاب کنید.

3) تعداد طبقات و قفسه‌های جاکفشی
تعداد طبقات و قفسه های جاکفشی یکی دیگر از نکاتی است که در زمان خرید جاکفشی مناسب برای حیاط باید به آن توجه کنید، چرا که اگر تعداد اعضای خانواده شما زیاد است و به تبع آن کفش های زیادی برای قرار دادن در جاکفشی دارید، باید جاکفشی که دارای طبقات و قفسه های زیادی است را خریداری کنید.

رنگ جاکفشی مناسب برای حیاط

رنگ جاکفشی مناسب برای حیاط
اگر قصد دارید جاکفشی خود را در قسمتی از حیاط که در معرض دید است قرار دهید، باید رنگ مناسبی برای آن انتخاب کنید تا جلوه و نمای زیبایی به فضای بیرون از خانه بدهد.

از آنجایی که جاکفشی مناسب برای حیاط در معرض گرد و خاک و نور مستقیم خورشید قرار دارد، بنابراین به شما پیشنهاد می شود رنگی را برای آن انتخاب کنید که گرد و خاک کمتری را به خود جذب کرده و در مقابل آفتاب رنگ آن تغییر نکند.

بیشتر بدانید: خرید انواع جاکفشی چوبی

از آنجایی که جاکفشی مناسب برای حیاط در معرض گرد و خاک و نور مستقیم خورشید قرار دارد، بنابراین به شما پیشنهاد می شود رنگی را برای آن انتخاب کنید که گرد و خاک کمتری را به خود جذب کرده و در مقابل آفتاب رنگ آن تغییر نکند.

گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع جاکفشی چوبی مناسب برای حیاط، کتابخانه چوبی، جالباسی چوبی، تشک خواب، سرویس خواب چوبی، میز و صندلی چوبی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد.

بنابراین اگر قصد خرید جاکفشی مناسب برای حیاط را دارید شما می توانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت عاج سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

1 نظر در “جاکفشی مناسب برای حیاط

  1. سیدی گفت:

    سلام شما جاکفشی طراحی هم میکنید الان ماخونمون ویلاییه و کنارسکوی حیاط میخوام ی جامفشی ک مناسب باشه بزنم بنظرتون چ مدلی باید باشه؟..ممنون میشم مشاوره بدید🙏🏽🌹🙏🏽

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *