بلاگ, مقالات تشک خواب

کدام مارک تشک بهتر است؟

کدام مارک تشک بهتر است
5/5 - (1 امتیاز)

کدام مارک تشک بهتر است؟ این سوالی است که ذهن همه افرادی که قصد خرید تشک مناسب و با کیفیت بالا را دارند، درگیر خواهد کرد. با توجه به اینکه یک تشک نامناسب باعث ایجاد دردهای مفصلی یا انحراف ستون فقرات، بی حسی دست و پا و یا احساس خستگی حتی پس از یک خواب طولانی مدت می شود، بنابراین توجه به مارک و کیفیت از مهم ترین عوامل خرید تشک خواب محسوب می شود.

از آنجایی که هر فرد حداقل، یک سوم زندگی خود را در خواب به سر می برد بنابراین انتخاب یک تشک خوب و مناسب که ضامن سلامتی فرد باشد، از اهمیت بسزائی برخوردار است.

ما در این مقاله قصد داریم به این پرسش که کدام مارک تشک بهتر است؟ پاسخ دهیم و شما را با چند برند معروف در زمینه تولید تشک خواب آشنا کنیم تا بتوانید در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر بدانید: بهترین تشک برای دیسک کمر

با توجه به اینکه یک تشک نامناسب باعث ایجاد درد های مفصلی یا انحراف ستون فقرات، بی حسی دست و پا و یا احساس خستگی حتی پس از یک خواب طولانی مدت می شود، بنابراین توجه به مارک و کیفیت از مهم ترین عوامل خرید تشک خواب محسوب می شود.

تشک ویستر

ویستر بهترین مارک تشک

تشک ویستر با بهره مندی از برترین دستگاه های آلمانی و با کیفیت و تکنولوژی به روز اقدام به تولید تشک نموده است. طراحی کارخانه به صورت تمام اتوماسیون می باشد و سعی شده است با خرید تجهیزات و ماشین آلات مدرن از کشورهای مطرح در این صنعت در تولید محصولات با کیفیت پیشگام باشد.

محصولات تشک ویستر در مدلهای طبی و فنر بانل و فنر پاکتی تولید می شوند. از محاسن تشک ویستر بهره گیری از آخرین فناوری طراحی و تولید کالای خواب در رقابت با محصولات خارجی، تولید بوسیله ماشین آلات تخصصی در کارخانه تحت نظر کارشناسان مجرب، کیفیت بالای مواد اولیه، خدمات پس ازفروش می باشد.

همچنین تشک ویستر تولید کننده انواع تشک تنها دارنده تاییدیه حامی نظام سلامت، تنها دارنده تاییدیه نظام پزشکی کشور، دارنده نشان استاندارد ملی ایران است و به عنوان تولید کننده تشک برتر فعالیت می کند.

از انواع مدل های تشک ویستر می توان به تشک ویستا، هوردا پدیک، ناژین، مارینا، جیوا، دکتر ویستر و کینگ ویستر اشاره کرد.

تشک خوشخواب

خوشخواب بهترین مارک تشک

تشک خوشخواب اولین تولید کننده رسمی تشک های تخت در ایران است. هنوز مردم تشک های تخت را با نام خوشخواب می شناسند و همچنان یکی از شاخص ترین تولید کنندگان تشک در ایران است.

تشک خوشخواب دارای گواهینامه های استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران، ISO9001:2015، استاندارد بین المللی اروپا، CEUKAS از انگلستان برای تولید با کیفیت محصولات در سطح ایران و خاورمیانه است.

انواع تشک خوشخواب را می‌توان در 4 گروه اصلی گنجاند:
1) تشک‌های خوشخواب طبی فنری (سوپر‌کلاس هارد، سوپر‌کلاس سافت، سوپراستار، طبی‌ پاکتی، طبی فنری و آلینا)
2) تشک‌های خوشخواب فنر پاکتی (سوپر کلاس هارد، سوپر کلاس سافت، سوپر استار، طبی پاکتی)
3) تشک‌های خوشخواب فنری (های کلاس مموری)
4) تشک‌های خوشخواب فول طبی ( فرست کلاس و کامفورت)

تشک رویا

رویا بهترین مارک تشک

شرکت رویا با بیش از 30 سال سابقه در زمینه‌ ی تولید کالای خواب باکیفیت در ایران فعالیت دارد. این شرکت با بهره‌ گیری از بهترین و پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ ها و ماشین ‌آلات مدرن و شناخت نیاز بازار امروز مرغوب‌ ترین و جدیدترین انواع تشک‌ فنر منفصل، فنری و اسفنجی را در ایران تولید می‌کند.

شرکت رویا موفق به اخذ استانداردهای ملی و بین‌المللی شده است و همواره تلاش نموده با نگاهی به آینده و حرکت به سمت خودکفایی صنعتی کالای مرغوب و باکیفیتی را به بازار ایران و جهان عرضه کند.

برند رویا تشک ‌های خود را در سه دسته‌ ی تشک ‌های فنر منفصل، تشک‌ های اسفنجی (طبی) و تشک‌ های بونل (فنری) تولید کرده است.
از انواع مدل های تشک رویا می توان تشک بونل، مدیکال و اولترا را نام برد.

تشک عاج

عاج بهترین مارک تشک

شرکت عاج، تولید کننده انواع تشک‌ های طبی است که با داشتن سال‌ ها سابقه و با بکارگیری آخرین تکنولوژی ‌های این صنعت، اقدام به تولید تشک ‌هایی با آخرین استانداردهای جهانی می‌ کند. کارشناسان این شرکت پیشرو در زمینه کالاهای خواب، پس از تحقیقات بسیار بر روی عادات خواب افراد، تشک ‌هایی استاندارد و مناسب تمامی افراد با شرایط فیزیکی مختلف را تولید و عرضه کرده‌اند.

گروه تولیدی عاج مفتخر است که محصولات خود در راستای رضایت مشتریان خود با بهترین متریال و برترین کیفیت به صورت بسته بندی های مناسب عرضه نماید. این شرکت با ضمانت ۱۸ ماهه پس از فروش و با گروه پشتیبانی در کوتاه ترین زمان تحویل، خدمات خود را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار می دهد.

بیشتر بدانید: تشک مناسب افراد سنگین وزن

شرکت عاج، تولید کننده انواع تشک ‌های طبی است که با داشتن سال ها سابقه و با بکارگیری آخرین تکنولوژی‌ های این صنعت، اقدام به تولید تشک‌ هایی با آخرین استانداردهای جهانی می کند.

تقریبا همه افراد در طول فواصل خواب، در طول شب، پهلو به پهلو می شوند، خوابیدن روی یک تشک نامناسب، به مرور موجب ایجاد دردهای عضلانی و مفصلی می شود، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد، که با وجود داشتن خواب کافی، پس از برخاستن، احساس خستگی و درد و یا دچار بی حسی دست و پا شده باشید، اگر تجربه این سری حالات را پس از برخاستن از خواب داشته اید، شک نکنید که تشکی که روی آن خوابیده اید، بستر مناسبی برای استراحت شما نیست.

کدام مارک تشک بهتر است؟ در پاسخ این سوال می توان گفت معمولا تشک برند های معروف و پرطرفدار دارای فنر قوی، استحکام و گارانتی مناسب است. همچنین علاه بر نکات ذکر شده، جنس پارچه ای که با آن تشک دوخته می شود، به گونه ای است که به مرور زمان دچار افت کیفیت، تغییر رنگ و تعریق پذیری نمی شود. از بهترین مارک های تشک می توان به برند ویستر، رویا، خوشخواب و عاج اشاره کرد.

گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع تشک خواب، سرویس خواب چوبی، میز و صندلی چوبی، میز ناهار خوری چوبی، مبلمان راحتی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد. چنانچه قصد خرید تشک خواب مناسب و باکیفیت را دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *