بلاگ

مدل های تخت خواب ساده و شیک

مدل های تخت خواب ساده و شیک
5/5 - (3 امتیاز)

امروزه در بازار انواع مدل های تخت خواب ساده و شیک را در دسته بندی مدرن، کلاسیک و سلطنتی جای می دهند، ولی واقعیت این است که برای دسته بندی تخت خواب ساده و شیک حد و مرز معینی وجود ندارد.

همانطور که می دانید سرویس خواب چوبی ساده همواره از طرفداران زیادی برخوردار بوده و هیچ گاه از مد نمی افتد. همچنین از عواملی که باعث شده تخت خواب ساده و شیک همیشه مورد استقبال قرار بگیرد، می توان به قیمت مناسب و طرح آن ها اشاره کرد. طوری که اگر شما در زمینه ی خرید تخت خواب محدودیت بودجه داشته باشید، انتخاب یک تخت خواب ساده و شیک به راحتی برای شما امکان پذیر است.

بنابراین ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مدل های تخت خواب ساده و شیک آشنا کنیم تا بتوانید به هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید، همچنین در پایان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان تخت خواب ساده و شیک چوبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بدانید: خرید سرویس خواب دو نفره چوبی

تخت خواب ساده و شیک دو نفره در انواع مختلفی مانند تخت خواب جک دار، کشو دار و تاشو طراحی می شوند، که شما می توانید با توجه به فضای اتاق خواب تان، تخت خواب متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

تخت خواب ساده و شیک مدل یک نفره

تخت خواب ساده و شیک مدل یک نفره
تخت خواب ساده و شیک مدل یک نفره می تواند برای تمامی افراد از سنین نوجوانی تا پیری مورد استفاده قرار گیرد. این گونه تخت خواب ها در انواع مدل های کشودار، جک دار و معمولی در بازار عرضه می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ی خود مدل مناسبی را انتخاب کنید.

تخت خواب ساده و شیک مدل دونفره

تخت خواب ساده و شیک مدل دونفره
تخت خواب ساده و شیک دو نفره در انواع مختلفی مانند تخت خواب جک دار، کشو دار و تاشو طراحی می شوند، که شما می توانید با توجه به فضای اتاق خواب تان، تخت خواب متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین تخت خواب های دو نفره دارای مدل های متنوعی هستند و شما با هر سلیقه و هر دکوراسیونی که مد نظر دارید، می توانید تخت خواب مناسب خود را بیابید

تخت خواب ساده و شیک مدل دخترانه

تخت خواب ساده و شیک مدل دخترانه
اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دختر خود سرویس خواب خریداری کنید، می توانید با توجه به سن فرزند خود و متناسب با نیاز و سلیقه ای که دارید، از بین انواع مدل های تخت خواب فانتزی، لوکس و زیبا با قیمت مناسب انتخاب کنید. همچنین اگر دارای دو فرزند دختر هستید که قرار است در یک اتاق مشترک کنار هم باشند، می توانید سرویس خواب را به صورت دو طبقه خریداری کنید.

پسرانه

تخت خواب ساده و شیک مدل پسرانه
سرویس خواب هایی که برای اتاق خواب پسرانه می توان انتخاب کرد دارای مدل های مختلف و زیادی می باشد که هر کدام از آن ها می تواند به اتاق فرزندتان زیبایی و جذابیت خاص و ویژه ای ببخشد. ولی باید توجه کنید که در اتاق خواب پسرانه معمولا بیشتر از مدل های ساده تر استفاده می شود.

مدرن

تخت خواب ساده و شیک مدل مدرن
یکی از مهمترین ویژگی های سبک مدرن یا مینیمال سادگی و بی آلایشی وسایل و بکار بردن خطوط موازی در آن ها است. همچنین اگر سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است می توانید در اتاق خواب خود از تخت خواب مدرن استفاده کنید و حتما به هنگام خرید علاوه بر زیبایی، به مرغوبیت و کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت سرویس خواب مدرن بکار رفته است، توجه کنید.

اسپرت

تخت خواب ساده و شیک مدل اسپرت
اکثر نوجوانان و جوانان علاقمند به استفاده از سرویس خواب اسپرت در اتاق خود هستند و بطور معمول بین این گونه سرویس خواب ها با دکوراسیون مدرن تناسب بیشتری وجود دارد. همچنین سرویس خواب های اسپرت در رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند و از اصلی ترین ویژگی های آن ها می توان به سادگی ظاهری و ایجاد فضای منحصر به فرد اشاره کرد.

چوبی

تخت خواب ساده و شیک مدل چوبی
تخت خواب چوبی در بین انواع مختلف تخت خواب ها در نزد مشتریان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این گونه تخت خواب ها از کیفیت و مقاومت بسیار بالائی برخوردارند و به لحاظ قیمت برای مشتری مقرون به صرفه تر خواهد بود. همچنین سرویس خواب چوبی با بوجود آوردن حس طبیعت در فضای اتاق خواب، محیط آرام بخشی را برای فرد ایجاد می کند.

عروس

تخت خواب ساده و شیک مدل عروس
برای اتاق خواب عروس می توانید از انواع مختلف سرویس خواب های سلطنتی و مدرن استفاده کنید، که انتخاب سبک آن باید با توجه به سبک کلی دکوراسیون منزل انجام گیرد. اما در نظر بگیرید که سرویس خواب سلطنتی با رنگ سفید جلوه و زیبایی خاصی به فضای منزل تازه عروس ها می بخشد.

مرکز فروش در تهران

مرکز فروش تخت خواب ساده و شیک در تهران
به هنگام خرید تخت خواب ساده و شیک چوبی فاکتورهای مهمی از جمله مقاومت و استحکام، ابعاد و اندازه، نوع چوب به کار رفته در طراحی و ساخت تخت خواب را در نظر داشته باشید.

یکی از معتبرترین مراکز فروش سرویس خواب چوبی در تهران، گروه تولیدی عاج است که در واقع تولید کننده انواع مدل تخت خواب چوبی در اندازه، رنگ و طرح های دلخواه شما عزیزان می باشد. تمامی محصولات تولید شده در این گروه با بهترین و بالاترین کیفیت و متریال عرضه خواهد شد.

چوب مورد استفاده در این مجموعه، نراد روس می باشد. یکی از مهم ترین مزیت آن، سبک بودن این نوع چوب، حمل و نقل آسان و دوام بالای آن است.

بیشتر بدانید: خرید سرویس خواب با قیمت مناسب

به هنگام خرید تخت خواب ساده و شیک چوبی فاکتورهای مهمی از جمله مقاومت و استحکام، ابعاد و اندازه، نوع چوب به کار رفته در طراحی و ساخت تخت خواب را در نظر داشته باشید.

گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع تخت خواب ساده و شیک چوبی در اندازه و ابعاد استاندارد، تشک خواب، میز آرایش چوبی، پاتختی چوبی، کتابخانه چوبی، جالباسی چوبی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد.

بنابراین اگر قصد خرید سرویس خواب چوبی را دارید شما می توانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت عاج سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

1 نظر در “مدل های تخت خواب ساده و شیک

  1. سکوت گفت:

    فوق العادست کاراتون بینظیره..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *