بلاگ

خرید انواع جاکفشی چوبی

خرید انواع جاکفشی چوبی
5/5 - (1 امتیاز)

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع جاکفشی چوبی بپردازیم. این طور به نظر می رسد که نقش جاکفشی چوبی در دکوراسیون منازل خیلی مورد توجه قرار نگرفته است، ولی باید پذیرفت که این وسیله اولین چیزی است که به هنگام ورود به منزل در معرض دید قرار می گیرد، پس بنابراین بخش مهمی در چیدمان بشمار می رود.

مدل های مختلف جاکفشی چوبی برای نظم دادن و مرتب کردن کفش و دمپایی و حتی قرار دادن وسایلی مانند واکس، کفی های کفش و تمیزکننده های کفش بکار می روند. جاکفشی های چوبی در مدل ها و اندازه های متنوع و متفاوتی طراحی و تولید می شوند که با توجه به متراژ منزل و تعداد اعضای خانواده می توان از انواع مختلف آن بهره برد.

این وسیله پرکاربرد نه تنها برای نگهداری کفش ها مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه می توان از مدل های آینه دار و یا دارای چوب لباسی آن نیز بهره برد و با این کار فضایی کم را برای چندین کاربرد اختصاص داد.

آشنایی با انواع جاکفشی چوبی به شما کمک می کند تا به هنگام خرید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: راهنمای انتخاب و خرید جاکفشی چوبی

معمولا جاکفشی چوبی مدرن برای دکوراسیون های فانتزی و جدید مناسب است که از بین انواع مدل های آن مدل داشبوردی و دارای درب کشویی یا چند کشویی این روزها طرفداران زیادی دارد.

انواع جاکفشی چوبی

انواع جاکفشی چوبی
1) جاکفشی چوبی آینه دار
برای طراحی و تولید جاکفشی چوبی آینه دار از آینه های قدی و چوب لباسی استفاده می شود و در واقع می توانید یک محصول چند منظوره را خریداری کنید که در فضایی کم تمام آنچه برای خروج از منزل نیاز دارید در اختیارتان قرار دهد.

این محصول می تواند دارای جالباسی (رخت آویز)، جا کلیدی، آینه بزرگ یا آینه قدی باشد که علاوه بر کاربرد برای آراستن خود به هنگام خروج از خانه، از نظر معماری داخلی باعث بزرگتر دیده شدن منزل شما گردد.

2) جاکفشی چوبی کلاسیک
جاکفشی چوبی کلاسیک برای ست کردن و هماهنگ شدن با دکوراسیون های کلاسیک و آنتیک گزینه مناسبی است. این جاکفشی ها علاوه بر داشتن ظاهری شیک، فضای زیادی را برای قرار دادن کفش های مختلف تابستانی و زمستانی در اختیار افراد قرار می دهند.

3) جاکفشی چوبی مدرن
در طراحی جاکفشی چوبی مدرن که از مدل های پرطرفدار و پرفروش بشمار می رود از معماری مدرن بهره گرفته شده و با طرح هایی مفهومی و مینیمال تولید می شوند که به دلیل وجود جزئیات از جنس روکش چوب یا تمام چوب به صورت سفارشی ساخته می شوند.

معمولا جاکفشی چوبی مدرن برای دکوراسیون های فانتزی و جدید مناسب است که از بین انواع مدل های آن مدل داشبوردی و دارای درب کشویی یا چند کشویی این روزها طرفداران زیادی دارد.

در واقع این مدل برای منازلی که دارای دکوراسیون فانتزی هستند علاوه بر ایجاد جلوه ای مناسب، می تواند کاربردهای دیگری نیز مانند جالباسی و یا آینه داشته باشد.

4) جاکفشی چوبی ایستاده
از آنجایی که جاکفشی چوبی ایستاده فضای بیشتری برای طراحی دارد معمولا امکانات بیشتری را به شما ارائه می دهد. از جمله این امکانات می توان به صندلی یا نشیمن برای پوشیدن کفش ها، آویز لباس، کمد وسایل نگهداری کفش ها، محفظه نگهدارنده کفش ها و در بعضی مدل ها حتی آینه نیز اشاره کرد.

5) جاکفشی چوبی دیواری
جاکفشی چوبی دیواری با توجه به فضای کمی که اشغال می کند معمولا برای خانه های آپارتمانی با فضای کوچک که نیازمند جاکفشی جادار هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع جاکفشی می توانید با توجه به ارتفاع زیاد و دارا بودن طبقه های فراوان تعداد بیشتری کفش در آن جای دهید

6) جاکفشی چوبی آپارتمانی
جاکفشی چوبی آپارتمانی به علت آن که در راه پله ها یا راهروهای کوچک ورودی منزل قرار می گیرد، عرض و ارتفاع کمتری نسبت به جاکفشی های دیگر دارد.

7) جاکفشی چوبی کنسولی
چاکفشی چوبی کنسولی با ابعادی کم به نام جاکفشی کمجا نیز شناخته شده است و معمولا تمام نیاز شما برای این کنسول را مورد پوشش قرار می دهد.

8) جاکفشی چوبی سه تکه و چند تکه
جاکفشی چوبی سه تکه و چند تکه از چندین قسمت مختلف به صورت متحرک و مجزا از یکدیگر تشکیل شده و با قرار گرفتن در کنار یکدیگر یک محصول و یک وظیفه واحد را تشکیل می دهند. این نوع جاکفشی بیشتر به صورت پلکانی به هم چسبیده و یا در برخی مدل ها به صورت پراکنده مورد استقبال قرار گرفته اند.

نکات هنگام خرید جاکفشی مناسب

نکات هنگام خرید جاکفشی مناسب
1) مهمترین فاکتور در انتخاب جاکفشی چوبی مناسب این است که ابعاد آن متناسب با فضای داخلی خانه، تعداد اعضای خانواده و کفش هایی باشد که در آن قرار می دهیم.
2) یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کرد، متناسب بودن رنگ و مدل جاکفشی با دکوراسیون منزل می باشد.
3) همچنین هنگام استفاده از جاکفشی توجه کنید که کفش های دم دستی تر در طبقات بالاتر قرار بگیرد که دسترسی به آن ها راحت تر باشد.

قیمت جاکفشی چوبی

قیمت جاکفشی چوبی
قیمت انواع جاکفشی چوبی به چوب استفاده شده برای ساخت و شکل و ظاهر آنها بستگی دارد. هر چه جا کفشی چوبی بزرگتر باشد یا برای ساخت آن از چوب بهتری استفاده شده باشد به همان نسبت قیمت آن نیز بالاتر می رود.

خرید جاکفشی چوبی

خرید جاکفشی چوبی
از آنجایی که امروزه جاکفشی چوبی در طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی جزء وسایل مهم بشمار می رود، در اکثر خانه های شیک جاکفشی های چوبی مشاهده می شود. وجود جاکفشی چوبی در هر فضا به جذابیت و زیبایی آن می افزاید و موجب ایجاد نظم در فضا می گردد.

به هنگام خرید جاکفشی چوبی فاکتورهای مهمی از جمله مقاومت و استحکام، ابعاد و اندازه، نوع چوب به کار رفته در طراحی و ساخت جاکفشی را در نظر داشته باشید.

اگر قصد خرید جاکفشی چوبی را دارید، ما به شما گروه تولیدی عاج تولید کننده انواع مدل جاکفشی چوبی در اندازه، رنگ و طرح های دلخواه شما عزیزان را پیشنهاد می کنیم. تمامی محصولات تولید شده در این گروه با بهترین و بالاترین کیفیت و متریال عرضه خواهد شد.

چوب مورد استفاده در این مجموعه، نراد روس می باشد. یکی از مهم ترین مزیت آن، سبک بودن این نوع چوب، حمل و نقل آسان و دوام بالای آن می باشد.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید کمد لباس چوبی

به هنگام خرید جاکفشی چوبی فاکتورهای مهمی از جمله مقاومت و استحکام، ابعاد و اندازه، نوع چوب به کار رفته در طراحی و ساخت جاکفشی را در نظر داشته باشید.

ما در این مطلب شما را با انواع جاکفشی چوبی آشنا کردیم. شاید فکر کنید که جاکفشی چوبی نقش و اهمیتی در دکوراسیون و چیدمان منزل شما ندارد، اما بر اساس توصیه طراحان و معماران دکوراسیون داخلی حقیقت امر این طور نیست، بلکه در واقع جاکفشی چوبی اولین فاکتور و مؤلفه ای است که به هنگام ورود به منزل مشاهده می شود، پس لازم است برای انتخاب آن سلیقه و کمی صبر و حوصله به کار ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *