بلاگ

صندلی اپن رستورانی

نکات خری صندلی اپن رستورانی
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از انواع مبلمان مخصوص برای رستوران و کافی شاپ ها، صندلی اپن رستورانی است که از آن برای قسمت کانتر و یا فضای اختصاصی رو به دیوار استفاده می شود.

این صندلی را اغلب در فضای منزل و در قسمت جزیره و اپن آشپزخانه مشاهده کرده اید اما در حقیقت این صندلی ها نخستین بار برای رستورانها و کافه هایی که مشتریان تنها قصد یک توقف کوتاه را دارند طراحی شده است.

امروزه صندلی اپن را علاوه بر رستوران در فست فودها، قهوه فروشی ها و قنادی هایی که در آن سرو صبحانه نیز انجام می شود مشاهده می‌کنیم.

این نوع صندلی کاربردهای بسیاری دارد و حتما توصیه می شود تا از آن در فضای رستوران خود استفاده کنید. زیرا به خصوص جوانان به این دسته از مبلمان مدرن علاقه خاصی نشان می دهند.

در ادامه مطلب با نکات خرید صندلی چوبی مدل اپن رستورانی که به آن صندلی بار یا کانتر نیز گفته می شود آشنا خواهید شد.

بیشتر بدانید: ۸ ویژگی صندلی‌ بار یا صندلی اپن

توجه داشته باشید که صندلی های اپن رستورانی به دلیل ارتفاع و سایز کوچک خود بایستی از استحکام بالایی نیز برخوردار باشند.

نکات خرید صندلی اپن رستورانی

نکات خری صندلی اپن رستورانی

  1. جنس
  2. نشیمن گاه
  3. تکیه گاه
  4. دسته
  5. ارتفاع
  6. پایه

1. جنس

رایج ترین متریالی که برای ساخت صندلی های اپن رستورانی استفاده می شود چوب یا فلز است.

توجه داشته باشید که این صندلی ها به دلیل ارتفاع و سایز کوچک خود بایستی از استحکام بالایی نیز برخوردار باشند. چنین انتظاراتی را تنها می‌توان از متریال چوب و یا فلز داشت.

صندلی های اپن فلزی مناسب دکوراسیون های مدرن هستند اما صندلی های اپن چوبی را می توان هم برای دکوراسیون های کلاسیک و هم مدرن استفاده کرد.

2. خرید صندلی اپن رستورانی با توجه به طراحی نشیمن گاه

خرید صندلی اپن رستورانی با توجه به طراحی نشیمن گاه

صندلی های اپن در انواع فلزی حتماً دارای نشیمنگاه های تشک مانند هستند تا کاربر در هنگام نشستن بر روی آن ها احساس راحتی داشته باشد.

اما نشیمنگاه صندلی های اپن چوبی را می توان به گونه ای طراحی کرد که نیازی به تشک نداشته و در عین حال افراد در هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی داشته باشند.

3. تکیه گاه

صندلی های اپن می‌توانند با تکیه گاه و یا بدون تکیه گاه طراحی شوند. توصیه می‌کنیم تا برای فضاهایی که قرار است از مشتریان پذیرایی شود از مدل‌های دارای تکیه گاه استفاده کنید.

مدل های بدون تکیه گاه اغلب در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند که علاوه بر نشستن می‌توان از آن برای قرار دادن اشیای زینتی چون گلدان های گل نیز استفاده کرد.

4. خرید صندلی اپن رستورانی با توجه به طراحی دسته

خرید صندلی اپن رستورانی با توجه به طراحی دسته

صندلی اپن رستورانی می تواند دارای دسته و یا بدون دسته باشد. مدلهای دسته دار اندکی جابجایی افراد را در هنگام نشست و برخاست محدود می کند و به همین دلیل توصیه نمی شود.

اما اگر قرار است کودکان بر روی این صندلی ها بنشینند بهتر است مدلهای دسته دار را انتخاب کنید.

5. ارتفاع

ارتفاع استاندارد صندلی های اپن 75 سانتی متر است.

اگر صندلی اپن از نوع چوبی باشد قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد. اما برخی از مدل های صندلی اپن فلزی مجهز به جک بوده و به این ترتیب فرد می‌تواند با توجه به شرایط قدی خود ارتفاع صندلی را متناسب با ارتفاع پیشخوان تنظیم نماید.

ایراد صندلی‌های جکدار فلزی آن است که پس از مدتی جک آنها خراب شده و به این ترتیب نیاز به تعمیر دارد که این به معنای افزایش هزینه‌های نگهداری آنها می باشد.

6. خرید صندلی اپن رستورانی با توجه به طراحی پایه

خرید صندلی اپن رستورانی با توجه به طراحی پایه

پایه صندلی های اپن می تواند به صورت تک پایه و یا چهارپایه باشد. معمولا صندلی های چوبی دارای ۴ پایه هستند.

مدلهای تک پایه در صندلی های اپن فلزی دیده می‌شود که در پایین پایه یک صفحه دایره مانند بزرگ قرار دارد که وزن صندلی و کاربر به آن وارد می شود.

با تفاسیر گفته شده به نظر می رسد که صندلی های اپن چوبی انتخاب های مناسب تر و کم ریسک تری هستند.

صندلی های اپن چوبی از دوام و استحکام بالا برخوردار بوده و نیاز به هزینه های نگهداری بالا ندارند. تنها بایستی در نظافت و تمیز کردن آن ها دقت لازم را به خرج داد.

همچنین متریال چوبی دارای زیبایی منحصر به فرد هستند و با انواع دکوراسیون ها قابلیت ست شدن و همخوانی را دارند.

شما می توانید میز و صندلی مد نظر خود را با ابعاد دلخواه به گروه تولیدی عاج سفارش داده و در کوتاهترین زمان ممکن با ۱۸ ماه گارانتی تحویل بگیرید.

بیشتر بدانید: معرفی ۵ کاربرد صندلی اپن

چنانچه به دنبال تهیه صندلی اپن رستورانی با کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت های مناسب هستید ما به شما گروه تولیدی عاج را پیشنهاد می کنیم.

این مجموعه به طور اختصاصی کلیه ملزومات مورد نیاز رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فودها و غیره را با قیمتهای استثنایی به طور مستقیم به مشتریان عرضه می دارد.

شما می توانید میز و صندلی مد نظر خود را با ابعاد دلخواه به این واحد تولیدی سفارش داده و در کوتاهترین زمان ممکن با ۱۸ ماه گارانتی تحویل بگیرید.

برای اطلاع از نحوه سفارش و همچنین قیمت ها می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *