بلاگ

میز جلو مبلی مربع یا مستطیل کدام بهتر است؟

میز جلو مبلی مربع یا مستطیل
4.4/5 - (17 امتیاز)

در بین وسایل موجود در پذیرایی مانند میز و صندلی چوبی، کتابخانه چوبی و…. شاید یکی از وسایلی که کمتر معمولاً مورد توجه قرار می‌گیرد میزجلومبلی میباشد.اینکه میز جلو مبلی مربع یا میز جلو مبلی مستطیل کدام بهتر است معمولاً سوالی است که هنگام خرید میز جلو مبلی برای کاربران عزیز پیش می آید.

همانطور که میدانیم سبک و رنگ مبلمان خانه شما از نکات پر اهمیت به شمار می آید. بنابراین باید میزجلومبلی انتخاب شود که با مبلمان شما هماهنگ و یک شکل باشد. البته بیشتر باید با هم هارمونی داشته باشند و حضور یک میز جلو مبلی مناسب شکوه و جلوه مبلمان شما را چندین برابر خواهد کرد. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید:بهترین راهنمای خرید میز کنسول چوبی

میز جلو مبلی مستطیل

اگر میز جلو مبلی مستطیل را دوست دارید نگران متراژ منزل خود نباشید، چراکه معمولاً این مدل از میزها برای هر متراژی قابل استفاده بوده و برای خانه هایی با فضای نه چندان بزرگ نیز طرح‌ها و مدل‌های خاص خود را خواهد داشت

میز جلو مبلی مربع

میز جلو مبلی مربع انتخابی نیست که باب میل همه افراد باشد؛ چرا که این مدل از میز حالت فانتزی به نشیمن شما داده و نسبت به میز جلو مبلی مستطیل فضای بیشتری از اتاق نشیمن شما را اشغال خواهد کرد. بنابراین اگر نشیمن شما به اندازه کافی بزرگ و دلباز است میتوانید با انتخاب این مدل از میز جلو مبلی ها دکوراسیون ویژه را به نشیمن خود ببخشید.

میز جلو مبلی مربع

میز جلو مبلی مستطیل

از گذشته تا هم اکنون سلیقه بسیاری از افراد این مدل از میز جلو مبلی ها هستند که دلیل آن را میتوان هماهنگ بودن با تمامی سبک ها و ابعاد آن گفت. این مدل از میزها البته در برخی از طرح ها به دلیل داشتن گوشه های تیز باید کمی خشن به نظر برسند اما در مدل‌های امروزی و با تنوعی که در تولید این مدل از میز جلو مبلی ها به کار برده شده گوشه های آنها هلالی شکل می باشند و یا می توان با استفاده از وسیله های دکوری کمی از حس خشک بودن آنها را کم کرد.

اگر این مدل از میزها را دوست دارید نگران متراژ منزل خود نباشید، چراکه معمولاً این مدل از میزها برای هر متراژی قابل استفاده بوده و برای خانه هایی با فضای نه چندان بزرگ نیز طرح‌ها و مدل‌های خاص خود را خواهد داشت.

بیشتر بدانید:انواع مدلهای مبل چوبی

کدام را بخرم؟

بین این دو مدل از میز جلو مبلی کدام یک را انتخاب کنیم تا نهایت استفاده از انتخاب خود را ببریم؟ در ابتدا موضوع مهم این است که فضای بین مبلمان خود را در اتاق نشیمن در نظر بگیریم و اینکه آیا پذیرایی منزل شما جای کافی برای قرار دادن وسایل در آن را دارد یا خیر. همچنین نوع مبلمان منزل شما چه سبکی است؟ مبلمان منزل شما راحتی است یا از مبل کلاسیک استفاده کرده‌اید.

همچنین تعداد اعضای خانواده شما کمتر از ۴ نفر می باشد یا بیشتر است؟ با در نظر گرفتن تمامی مواردی که به آنها اشاره شد می توانید با توجه به سلیقه خود و همچنین فضایی که در اختیار دارید میز جلو مبلی را انتخاب کنید که با سبک مبلمان منزل شما هماهنگ باشد.

تفاوتهای میز جلو مبلی مربع و مستطیل

میز جلو مبلی مربع فضای کمتری را نسبت به میز جلو مبلی مستطیل در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین اگر مبلمان منزل شما به صورت نیم ست است میز جلو مبلی مربع گزینه مناسبی برای شما می باشد.

نکات لازم هنگام خرید میز جلو مبلی

میزی را انتخاب کنید که بیش از دو سوم طول کل کاناپه شما نباشد. نکته مهمی که باید به‌خاطر بسپارید، این است که فضای کافی را در اطراف میز در نظر بگیرید. حداقل ۴۵ سانتی‌متر بین میز و مبل فضای خالی بگذارید.

اما اگر فضای بیشتری دارید و تعداد شما بیش از ۴ نفر می باشد حتما از میز جلو مبلی مستطیل استفاده نمایید. برای مبلمانی که سبک دکوراسیون استیل یا کلاسیک دارند هم از میز جلو مبلی مستطیل استفاده میشود. اکثر میز ها دارای حداقل دو میز عسلی کوچک نیز می باشند که می توانید از آنها برای پوشش مبلمان های تک نفره که معمولاً جلوی میز جلو مبلی شما قرار ندارند استفاده شود.

نکاتی که هنگام خرید باید دقت کرد

  • چوب، گزینه زیباتری برای مبلمان باروکش مخمل یا ساتن است.
  • میز چوبی با پایه‌های فلزی، انتخاب مناسبی برای دکوراسیون مدرن یا صنعتی است
  • هنگام انتخاب اندازه، مقیاس و اندازه‌های واقعی را در نظر بگیرید. میزی را انتخاب کنید که بیش از دو سوم طول کل کاناپه شما نباشد. نکته مهمی که باید به‌خاطر بسپارید، این است که فضای کافی را در اطراف میز در نظر بگیرید. حداقل ۴۵ سانتی‌متر بین میز و مبل فضای خالی بگذارید.
  • میز جلو مبلی شما باید با مبل و کاناپه هم ارتفاع بوده یا پایین‌تر از آن باشد
  • یک میز جلو مبلی مستطیل یا بیضی شکل برای اتاق‌های کوچک‌تر مناسب هستند.
  • میزهای مربع یا گرد برای مبلمان بزرگ مانند صندلی‌ها و کاناپه‌های بزرگ مناسب هستند.

مرکز پخش میز جلو مبلی

یکی از معیارهای یک تولید کننده معتبر در زمینه پخش میز جلو مبلی داشتن مدل های متنوع و به روز می باشد. گروه تولیدی عاج با داشتن انواع مدل میز جلو مبلی در این زمینه پیشتاز می باشد.

گروه تولیدی عاج همواره سعی بر این دارد که برای تامین نیازهای شما عزیزان اقدام به طراحی و تولید مدل‌های جدید و به روز میز جلو مبلی با بهترین کیفیت و متریال نماید. تمامی محصولات تمام چوب بوده و دارای گارانتی ۱۸ ماهه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *