بلاگ

کتابخانه چوبی ساده کوچک

کتابخانه چوبی ساده کوچک
5/5 - (1 امتیاز)

کتابخانه چوبی ساده کوچک می تواند بهترین انتخاب برای ساکنان آپارتمانها و خانه‌های نقلی باشد که برای قرار دادن ملزومات چوبی در منزل خود با محدودیت مواجه هستند.

امروزه کاهش متراژ فضای زندگی باعث شده است تا بسیاری از لوازمی چون میز ناهارخوری، ویترین، آینه و کنسول و غیره از خانه ها حذف شود.

اما کتابخانه برای علاقه‌مندان به کتابخوانی معمولاً گزینه ای غیر قابل حذف شدن است.

اگر چه امکان قرار دادن کتابخانه‌های با ابعاد بزرگ و در طرح های کلاسیک قدیمی در منزل چنین افرادی وجود ندارد با این حال آنها می‌توانند از مدل های کوچک با طراحی های کاربردی و کم جا استفاده نماید.

بیشتر بدانید: مدل کتابخانه اتاق نوجوان

انواع مدل کتابخانه چوبی ساده کوچک

کتابخانه چوبی ساده کوچک

یکی از منعطف ترین متریال برای ساخت کتابخانه چوب است که امروزه شاهد تنوع گسترده ای از طراحی های مختلف این محصول در بازار ملزومات چوبی هستیم.

به عبارتی دیگر تنوعی که در کتابخانه های چوبی می توان مشاهده کرد در نمونه های فلزی، پلاستیکی، شیشه ای و غیره دیده نمی شود. ضمن آنکه دوام، استحکام و همچنین زیبایی منحصر به فرد چوب را نخواهند داشت.

روی کار آمدن طراحی های خلاقانه، کاربردی و کم جا باعث شده تا خرید کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه که در آپارتمان ها زندگی میکنند یک آرزو نباشد.

بلکه ساکنان کوچکترین منازل نیز می توانند مدلهای بسیار زیبایی از کتابخانه های کوچک چوبی را برای خانه خود تهیه کنند.

از جمله این طراحی ها می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  1. کتابخانه های دیواری
  2. توکار
  3. شلف و قفسه
  4. کتابخانه های ایستاده

بیشتر بدانید: انواع مدل کتابخانه چوبی

افرادی که در منازل کوچک زندگی می کنند می‌توانند به جای کتابخانه های چوبی کلاسیک، گزینه های مدرن را انتخاب کنند که از طراحی‌های جمع و جور تر برخوردار می باشند.

کتابخانه چوبی کلاسیک

کتابخانه چوبی مدرن

کتابخانه چوبی با ظاهر کلاسیک در واقع همان کتابخانه های قدیمی با ابعاد و سایز بزرگ هستند که امکان نگهداری حجم زیادی از کتاب ها را فراهم می آورد.

این کتابخانه ها اگرچه گزینه ای ایده‌آل برای افراد کتابخوان است اما فضای زیادی را اشغال می کنند که صرفاً برای منازل با متراژ متوسط تا بزرگ قابل استفاده است.

به همین دلیل خرید آنها برای منازل کوچک توصیه نمی شود.

افراد می‌توانند به جای کتابخانه های چوبی کلاسیک، گزینه های مدرن را انتخاب کنند که از طراحی‌های جمع و جور تر نیز برخوردار می باشند.

خرید کتابخانه چوبی ارزان دست دوم

خرید کتابخانه چوبی ارزان دست دوم

اگرچه کتابخانه های چوبی دست دوم می تواند قیمت های ارزان تری را برای شما در بر داشته باشد اما توصیه می‌شود تا برای خرید کتابخانه به دنبال اجناس دست دوم نباشید.

زیرا کتابخانه های دست دوم معمولاً زیبایی اولیه خود را نداشته و حتی ممکن است به دلیل از دست دادن استحکام، طول عمر مطلوب خود را نیز از دست داده باشد.

لذا پس از مدت زمان کوتاهی شما ناچار به صرف هزینه برای تعمیر آن می شوید.

از طرفی دیگر با روی کار آمدن مدل های کوچک، کاربردی از کتابخانه های چوبی شما می توانید این محصول را با قیمتهای بسیار مناسب تهیه نمایید. در این صورت دیگر توجیهی برای خرید لوازم دست دوم باقی نمی‌ماند.

بیشتر بدانید: تولید کننده کتابخانه چوبی

گروه تولید عاج کلیه محصولات خود را با ۱۸ ماه گارانتی به مشتریان عرضه می دارد.

مرکز فروش کتابخانه چوبی در تهران

مرکز فروش کتابخانه چوبی در تهران

عاج یکی از بهترین مراکز فروش کتابخانه چوبی در تهران است که مدل های متنوعی را برای افراد ساکن در آپارتمانهای کوچک فراهم آورده است.

شما می‌توانید از کتابخانه‌های عاج هم برای قرار دادن کتاب و هم قرار دادن اشیا و ظروف زینتی و گلدان ها و غیره استفاده نمایید.

این واحد تولیدی کلیه محصولات خود را با ۱۸ ماه گارانتی به مشتریان عرضه می دارد.

در ساخت تمامی محصولات خود از چوب باکیفیت روسی استفاده می‌کند که علاوه بر سبک بودن از مقاومت کافی و مطلوب و در عین حال وزن سبک نیز برخوردار است.

برای مشاهده مدل ها می توانید به وب سایت عاج مراجعه کرده و همچنین برای اطلاع از قیمت آنها می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید مدل های انتخابی را با ابعاد دلخواه و متناسب با فضای منزل خود سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *