بلاگ

خرید صندلی اپن متناسب با آشپزخانه

خرید صندلی اپن متناسب با آشپزخانه
5/5 - (1 امتیاز)

خرید صندلی اپن متناسب با آشپزخانه یکی از بخش های اصلی و کارآمد طراحی دکوراسیون هدفمند بشمار می رود. در واقع انتخاب صحیح و درست میز و صندلی چوبی با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری آشپزخانه دارد. بنابراین صندلی اپن یکی از المان هایی محسوب می شود که در کنار کانتر اپن آشپزخانه می تواند جلوه ی زیبایی را به نمایش بگذارد.

امروزه زندگی کردن در آپارتمان های نقلی و کوچک، کانتر اپن آشپزخانه را به یک وسیله کاربردی برای صرف غذا تبدیل کرده است که می تواند نیاز خانواده به میز ناهار خوری را تا حد زیادی تامین کند. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین صندلی اپن متناسب با آشپزخانه و نکات مهم در خرید آن آشنا کنیم و در انتها یکی از مراکز فروش صندلی اپن در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید صندلی اپن

بهترین گزینه برای میز اپن، صندلی اپن چرخان محسوب می شود، چرا که با بکار بردن این نوع صندلی دیگر نیازی نیست برای هر بار استفاده صندلی را از کانتر بیرون بکشید.

بهترین صندلی اپن متناسب با آشپزخانه

بهترین صندلی اپن متناسب با آشپزخانه
معمولا صندلی اپن یک صندلی بلند است که برای نشستن پشت میز کانتر فضای مناسبی را برای شما فراهم می کند. از جمله بهترین صندلی های اپن متناسب با آشپزخانه می توان موارد زیر را نام برد:

1) صندلی اپن ساده
در واقع صندلی اپن ساده، پرطرفدارترین صندلی اپن موجود در بازار بشمار می رود که با توجه به سبک مینیمالیسم و بسیار ساده طراحی شده اند. این نوع صندلی ها در دو مدل پایه بلند و پایه کوتاه در بازار یافت می شوند.

2) صندلی اپن چرخان
بهترین گزینه برای میز اپن، صندلی اپن چرخان محسوب می شود، چرا که با بکار بردن این نوع صندلی دیگر نیازی نیست برای هر بار استفاده صندلی را از کانتر بیرون بکشید. همچنین صندلی اپن چرخان نه تنها راحتی و آسایش را برای شما به همراه دارد، بلکه می تواند سبک مدرن را نیز به آشپزخانه شما هدیه کند.

3) صندلی اپن جکدار
صندلی اپن جکدار از جمله صندلی هایی است که قابلیت تنظیم با ارتفاع اپن را دارا می باشد، به همین سبب می تواند راحتی و آسایش را برای افراد فراهم کند.

4) صندلی اپن فلزی
اگر به استفاده از وسایل استیل و فلزی در آشپزخانه خود علاقمند هستید می توانید صندلی اپن فلزی که در انواع مدل های ساده، جکدار، چهار پایه، پشتی بلند و پشتی کوتاه در بازار عرضه می شوند، را انتخاب و خریداری کنید.

5) صندلی اپن چوبی
صندلی اپن چوبی از دیرباز جزء محبوب ترین و پرطرفدارترین صندلی های اپن آشپزخانه بشمار می رود، مخصوصا اگر کفپوش آشپزخانه خود را از جنس پارکت چوبی انتخاب کنید. این نوع صندلی ها در انواع مدل های ساده، منبت کاری شده و با توجه به ارتفاع اپن و رنگ آن در بازار عرضه می شوند.

نکات مهم به هنگام خرید صندلی اپن متناسب با آشپزخانه

نکات مهم به هنگام خرید صندلی اپن متناسب با آشپزخانه
از نکات مهم به هنگام خرید صندلی اپن متناسب با آشپزخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) نوع کاربرد
بر خلاف گذشته که آشپزخانه تنها محلی برای آشپزی کردن بشمار می رفت، امروزه تبدیل به یک مکان چند منظوره شده است که حتی می توان از آن به عنوان فضایی برای پذیرایی از دوستان و دورهمی استفاده کرد. بنابراین به هنگام خرید صندلی اپن برای آشپزخانه، نوع کاربرد خود را در نظر بگیرید.

2) اندازه فضای آشپزخانه
خرید صندلی اپن بدون در نظر گرفتن فضای آشپزخانه اشتباهی بزرگی محسوب می شود، چرا که قرار گرفتن صندلی ها باید به گونه ای باشد که فضای زیادی اشغال نکنند تا افراد به هنگام رفت و آمد دچار مشکل نشوند.

3) انتخاب رنگ
یکیی از نکات مهمی که به هنگام خرید صندلی اپن متناسب با آشپزخانه باید به آن توجه کرد رنگ صندلی می باشد. اهمیت این کار زمانی مشخص می شود که از یک الگوی رنگی خاص در فضای آشپزخانه خود پیروی کرده باشید.

4) انتخاب جنس مناسب
توجه کنید که انتخاب جنس مناسب صندلی اپن آشپزخانه به اندازه مبلمان سالن پذیرایی اهمیت دارد، بنابراین باید به دنبال یک جنس با کیفیت باشید. همچنین در نظر داشته باشید که جنس صندلی اپن تا حدودی به سبک بکار رفته در آن نیز بستگی دارد.

5) ارتفاع صندلی اپن
برای خرید صندلی اپن آشپزخانه حتما باید ارتفاع میز اپن را در نظر داشته باشید. صندلی های جک دار را می توان با توجه به ارتفاع اپن تنظیم کرد ولی در سایر صندلی ها ارتفاع اپن ملاک انتخاب است.

6) میزان بودجه
در نظر داشته باشید که حتی اگر به هنگام خرید صندلی اپن برای آشپزخانه برای یک جنس با کیفیت هزینه ی زیادی پرداخت کردید، سال های زیادی می توانید از آن استفاده کنید و نیازی به تعویض ندارید.

مرکز فروش صندلی اپن در تهران

مرکز فروش صندلی اپن در تهران
به هنگام خرید صندلی اپن چوبی فاکتورهای مهمی از جمله مقاومت و استحکام، ابعاد و اندازه، نوع چوب به کار رفته در طراحی و ساخت صندلی اپن را در نظر داشته باشید.

یکی از معتبرترین مراکز فروش صندلی اپن در تهران، گروه تولیدی عاج است که در واقع تولید کننده انواع مدل صندلی اپن چوبی در اندازه، رنگ و طرح های دلخواه شما عزیزان می باشد. تمامی محصولات تولید شده در این گروه با بهترین و بالاترین کیفیت و متریال عرضه خواهد شد.

چوب مورد استفاده در این مجموعه، نراد روس می باشد. یکی از مهم ترین مزیت آن، سبک بودن این نوع چوب، حمل و نقل آسان و دوام بالای آن است.

بیشتر بدانید: بهترین صندلی اپن

یکی از معتبرترین مراکز فروش صندلی اپن در تهران، گروه تولیدی عاج است که در واقع تولید کننده انواع مدل صندلی اپن چوبی در اندازه، رنگ و طرح های دلخواه شما عزیزان می باشد.

گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع صندلی اپن، تشک خواب، سرویس خواب چوبی، کتابخانه چوبی، جالبلاسی چوبی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد.

بنابراین اگر قصد خرید صندلی اپن را دارید شما می توانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت عاج سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *