بلاگ

5 نکته ای که باید قبل از خرید مبل راحتی در نظر گرفت

معیارهای انتخاب خرید مبل راحتی
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم 5 نکته مهم و کلیدی قبل از خرید مبل راحتی را با شما در میان بگذاریم . خرید مبل راحتی یکی از مهمترین سرمایه گذاری هایی است که برای خانه خود خواهید کرد.اتاق نشیمن در هر خانه‌ای مکانی است که ما در آنجا استراحت می کنیم، میخوریم، می‌نوشیم ، خانواده و دوستان را سرگرم می کنیم؛ تلویزیون می بینیم و حتی می خوابیم.

بنابراین بسیار منطقی است که ما وقت خود را صرف سرمایه‌گذاری در مورد چیزی کنیم که سال‌ها قرار است از آن استفاده کنیم. با ما همراه باشید.

قبل از خرید امتحان کنید

بیشتر بدانید:انواع رنگ چوب مبلمان راحتی

5 نکته کلیدی که باید قبل از خرید مبل راحتی در نظر گرفت

1- قبل از خرید امتحان کنید

همانطور که همیشه در هنگام خرید سرویس خواب چوبی پیشنهاد می شود که روی آن دراز بکشید و آن را امتحان کنید، این مسئله در مورد خرید و انتخاب مبل راحتی هم صدق می کند.

یک نکته مهم این است که چطور دوست دارید استراحت کنید. به عنوان مثال اگر شما دو نفر هستید و هر دو شما بخواهید با پاهای خود بالا بنشینید باید مبل راحتی را انتخاب نمایید که به اندازه کافی عمیق باشد تا هر دو نفر شما را در خود جای دهد. گاهی اوقات دوست دارید و ترجیح می دهید که روی مبل دراز بکشید پس بنابراین باید طول مبل راحتی را نیز در نظر بگیرید .

همچنین افراد بلند قد ممکن است دوست داشته باشند که مبل راحتی با پشتی و ارتفاع بالاتری را داشته باشند تا بتوانند در آن احساس راحتی بیشتری نمایند.

قاب چوب مناسب و با متریال خوب گزینه بسیار مناسبی برای خرید میباشد. حتما سعی کنید از کسانی مبل راحتی خود را خریداری نمایید که ضمانت نامه معتبر برای شما ارائه دهند

یک مبل راحتی به طور متوسط دارای ارتفاع صندلی حداقل ۶۰ سانتی متر است که در صورت داشتن پاهای بلند فضای مانور زیادی را به شما خواهد داد و اگر کوتاه تر هستید می توانید آن را کمتر از این در نظر بگیرید.

البته باید افزود وقتی صحبت از ارتفاع مبل می‌شود بیشتر طرح ها بین ۴۵ سانتی متر و ۵۰ سانتی متر بلندی دارند. تمامی این اندازه ها اندازه های استانداردی هستند اما شما می توانید با توجه به نیاز و دلخواه خود آنها را انتخاب نمایید.

2- در یک چارچوب خوب سرمایه گذاری کنید

این مساله نیز بسیار مهم است که به اندازه توانایی و بودجه خود صرف یک قاب با کیفیت کنید. این کار باعث می شود که شما در طی سالهای متمادی از خرید مبل راحتی بی نیاز باشید.

قاب چوب مناسب و با متریال خوب گزینه بسیار مناسبی برای خرید میباشد. حتما سعی کنید از کسانی مبل راحتی خود را خریداری نمایید که ضمانت نامه معتبر برای شما ارائه دهند.

بررسی کوسن ها

3- کوسن ها را بررسی کنید

به یاد داشته باشید آنچه که داخل مبل است به همان اندازه نیز در قسمت بیرونی استفاده می‌شود. مهم می‌باشد کوسن ها و بالشتک های مبل از راحتی زیادی برخوردار باشند. در حالی که ممکن است پرکننده های نامناسب یا الیاف صاف شوند و با گذشت زمان شکل خود را از دست بدهد.
ترکیبی از پر و الیاف می تواند گزینه مناسبی باشد. در واقع باید افزود کوسن‌های پشتی پر از پر و کوسن های صندلی پر از الیاف به خوبی می توانند برای شما کار کنند.

بیشتر بدانید:رنگ مناسب برای مبلمان راحتی

4- روی پارچه تمرکز کنید

به دنبال رنگ جسورانه و یا طرح یا رنگ خنثی باشید. انتخاب پارچه مبل راحتی تاثیر زیادی در نشیمن شما خواهد داشت. بنابراین با اطمینان آنرا انتخاب کنید که متناسب با طرح و دکوراسیون شما باشد.

اگر مبل شما نزدیک پنجره قرار دارد به سراغ پارچه مصنوعی بروید چرا که مواد طبیعی ممکن است در معرض تابش شدید آفتاب کمرنگ‌تر شوند. همچنین اگر در خانه خود حیوان خانگی نگهداری می کنید، پارچه ای را برای مبل راحتی خود انتخاب کنید که بتواند به راحتی آن را تمیز کرد.

چرا که برخی از مبل ها دارای پوشش هایی هستند که می توان آنها را برای تمیز کردن براحتی آنها را جدا کرد و لکه ها را از بین برد و برخی از آنها نیز قابل شستشو نیز هستند.

اندازه گیری مبل راحتی

یک روش برای اطمینان از جا بودن مبل شما در فضای خانه این است که شکل مبل را به وسیله روزنامه‌های بریده روی زمین اتاق خود قرار دهید

5- اندازه گیری کنید

صادقانه باید گفت هیچ چیز بدتر از خرید مبلمان راحتی نیست که در خانه شما قرار نگیرد. بنابراین قبل از انجام هر کاری به دقت اندازه گیری کنید و اطمینان حاصل کنید که اندازه مبل راحتی شما متناسب با فضای خانه شما می باشد.

یک روش برای اطمینان از جا بودن مبل شما در فضای خانه این است که شکل مبل را به وسیله روزنامه‌های بریده روی زمین اتاق خود قرار دهید.
این کار به شما این امکان را خواهد داد که فضای کافی برای گردش و رفت آمد و همچنین برای قفسه ها ، رادیاتور و سایر وسایل گرمایشی در اختیار دارید. و همچنین بوسیله این کار می توانید سایر مبلمان و باز شدن کمدها، درها و پنجره ها را امتحان کنید.

خرید مبل راحتی از سرمایه گذاری های مهم در هر خانه ای به شمار می آید، بنابراین نکات مهمی چون امتحان کردن آن پیش از خرید، چارچوب مقاوم و متریال استفاده شده در آن، کوسن ها و پارچه ای که در مبل استفاده شده و متناسب بودن اندازه آن با فضای خانه در  را حتما در نظر بگیرید.

گروه تولیدی عاج مفتخر به تولید انواع مبل راحتی در طرح ، اندازه متنوع و همسو با سلیقه شما مشتریان می باشد. تمامی محصولات دارای گارانتی 18 ماهه می باشند. برای ارتباط با ما هم از طریق فروشگاه آنلاین و هم شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *