بلاگ

خرید مبل راحتی ارزان

خرید مبل راحتی ارزان
5/5 - (1 امتیاز)

اگر قصد خرید مبل راحتی ارزان را دارید باید در نظر داشته باشید که با هزینه کم نیز میتوان زیبایی را در خانه خود به ارمغان بیاورید. هزینه کم و در عین حال مبلی که استحکام خوبی داشته باشد و سال ها برای شما ماندگار باشد.

نکته مهم این است که یک مبل راحتی با قیمت ارزان اما با کیفیت خوب را پیدا کنید. با ما همراه شوید تا به تعدادی از مواردی که هنگام خرید مبل راحتی ارزان باید درنظر بگیرید بپردازیم.

خرید مبل راحتی ارزان

بیشتر بدانید:راهنمای خرید میز تحریر و صندلی چوبی کودک

جنس کلاف مورد استفاده در مبل راحتی ارزان

کلاف مبل در واقع همان بدنه اصلی و اسکلت مبل می باشد. این کلاف از چوب، اتصالات ، فوم و اسفنج تشکیل شده است. بخش مهمی از کیفیت مبل به کیفیت کلاف آن بستگی دارد. هر چه در کلاف مبل راحتی از چوب های مرغوب تر استفاده شده باشد و نحوه اتصالات آن محکم تر باشد؛ کیفیت نهایی مبل ساخته شده بیشتر خواهد بود.

نحوه تشخیص کلاف مبل با کیفیت

در اکثر مدل های مبل های راحتی کلاف مبل مشخص نیست. بنابراین سعی کنید برای خرید، سراغ تولیدی های مبلمان راحتی بروید تا بتوانید کلاف مبل را در حین ساخت مبل راحتی خود از نزدیک ببینید. اما باید بدانید که کلاف های دوبل عمر بالاتر و دوام بیشتری دارند.

یک راهکار متداول برای تشخیص کیفیت کلاف مبل، نشستن روی مبل و چک کردن صدای آن است. اگر از بدنه مبل صدای قژ قژ شنیدید احتمالا اتصالات کلاف آن محکم نبوده و نامرغوب است و به همین دلیل کیفیت مبل پایین می باشد.

چوب مورد استفاده در مبل

بعضی کارگاه های تولیدی مبل راحتی ارزان از ترکیب چوب روسی و چوب راش در تولید مبلمان خود استفاده می کنند. این مبل های راحتی نسبت به مبل هایی که کاملا یک دست با چوب روسی تولید شده اند گران تر هستند. اما از مبل هایی که کلاف آنها کاملا از چوب راش باشد خیلی ارزان تر و به صرفه تر می باشند

جنس چوب

برای کسانی که به دنبال مبل راحتی ارزان هستند چوب های روسی هم کیفیت قابل قبولی دارند. برای مبل ارزان قیمت نیاز نیست که از چوب های گران قیمت مثل چوب گردو, چوب راش و چوب توسکا استفاده شود.

چوب روس و صنوبر بهترین گزینه می باشد که علاوه بر قیمت مناسب برای کلاف مبل, استحلام بسیار زیادی دارد. و از آن برای ساخت انواع مبلمان و میز و صندلی چوبی استفاده می شود.

چوب های روسی که به چوب سفید هم معروف هستند معمولا چوب های وارداتی از درخت های کاج و نراد یا افرا هستند. البته چوب سفید گاهی از درختان شمال ایران نیز تهیه می شود. به طور خلاصه اگر خواهان یک دست مبل راحتی ارزان هستید مبل هایی با چوب سفید به شما پیشنهاد می شود.

بعضی کارگاه های تولیدی مبل راحتی ارزان از ترکیب چوب روسی و چوب راش در تولید مبلمان خود استفاده می کنند. این مبل های راحتی نسبت به مبل هایی که کاملا یک دست با چوب روسی تولید شده اند گران تر هستند. اما از مبل هایی که کلاف آنها کاملا از چوب راش باشد خیلی ارزان تر و به صرفه تر می باشند.

پارچه مبل

پارچه مورد استفاده در مبل

پس از کلاف مبل، جنس پارچه مبل راحتی نیز فاکتور تعیین کننده ای در مرغوبیت مبل راحتی ارزان دارد. حتی ارزان ترین مبل راحتی نیز نباید با پارچه بی کیفیت ساخته شده باشد. به دو جهت کیفیت پارچه مبل راحتی مهم می باشد.

اول جنس و دوام پارچه که بتواند برای چندین سال کیفیت خود را از دست ندهد. و دیگری زیبایی پارچه که تاثیر چشم گیری در ظاهر مبل راحتی خواهد داشت.

اگر به دنبال یک مبل راحتی شیک و ارزان هستید لازم است در مورد انواع پارچه مبل و قیمت های آن اطلاعات کسب کنید. سپس با توجه به بودجه خود بهترین مبل راحتی با قیمت ارزان را خریداری نمایید.

بیشتر بدانید:خرید مبل از تولیدی تهران

نکات لازم در هنگام خرید مبل راحتی ارزان

  1. دقت زیادی به کلاف و نشیمن مبل داشته باشید زیرا در صورت مرغوب نبودن آن مجبور به تعمیر نشیمن مبل در مدت زمان کوتاه خواهید بود.
  2. تا می توانید در مورد جنس قاب مبل، دوام پارچه، شرکت تولید کننده، گارانتی، و سایر خدمات مبل مورد نظر، تحقیق و پرس و جو کنید تا اطلاعات لازم را بدست آورید و هنگام خرید دچار مشکل نشوید.
  3. هنگام خرید مبل به رنگبندی پارچه مبل نیز دقت نمایید؛ خیلی از کارهای موجود در بازار از کیفیت و راحتی خوبی برخوردار هستند اما پارچه هایی که در طراحی آن ها استفاده می شوند یا زیبا نمی باشد و یا برای دکوراسیون منزل شما مناسب نیستند.
  4. بهترین انتخاب برای مبل راحتی، فوم سرد مبل می‌باشد که می‌تواند راحتی افراد را در طول مدت استفاده فراهم کرده و افراد ساعت های طولانی بدون خستگی از آن استفاده کنند. همچنین انتخاب این نوع از فوم باعث می‌شود دیرتر به فکر تعمیر فوم مبل بیفتید.

گروه تولیدی عاج با سابقه ای طولانی در تولید انواع مبلمان راحتی ، میز و صندلی چوبی و … می باشد. تمامی محصولات تمام چوب  بوده و دارای گارانتی 18 ماهه می باشد.شما میتوانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت گروه تولیدی عاج سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *