بلاگ

راهنمای خرید مبل هتلی

راهنمای خرید مبل هتلی
5/5 - (2 امتیاز)

دکوراسیون هتل از فاکتورهای کلیدی و مهم می باشد که در جذب مشتری و افراد مختلف تاثیر بسزایی دارد. به همین دلیل داشتن یک راهنمای خرید مبل هتلی برای انتخاب مبل در هتل بسیار مهم است. در مکان‌های مختلفی از هتل مانند لابی، اتاق‌ها، تقریبا همه جای هتل، از انواع مبل استفاده میگردد. همچنین میز و صندلی چوبی نیز از وسایل پر کاربرد در کافی شاپ و رستوران هتل می باشد. با ما همراه باشید تا المان های لازم برای خرید مبل هتلی را بررسی کنیم.

انواع مبل هتلی

بیشتر بدانید: مزایای خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدکننده

انواع مبل هتلی

  • مبل گرد
    یکی از انواع مبلمان هتلی مبل گرد است این نوع مبل در دور ستون وسط یک فضا ایجاد می شوند و کاربرد آنها بیشتر در لابی هتل ها می باشد. این نوع از مبلمان فرصت مناسبی را برای مشتریان در هتل به وجود می‌آورد که زمانی را برای استراحت بگذرانند.
  • مبل تختخواب شو
    این نوع مبلمان جز مدرن ترین و رایج ترین نوع مبلمان در هتل می‌باشند. از این مبلمان می‌توان برای این که آسایش و آرامش را به مشتریان منتقل می‌کند در اتاق های بزرگ و حتی اتاق های کوچک نیز استفاده کرد.این مدل از مبلمان معمولا به شکل کاناپه تولید می شوند، کاناپه هایی به شکل دو و سه نفره که استفاده های زیادی دارد.
  • مبل استیل
    این مبلمان در میان افراد محبوبیت زیادی دارد به دلیل اینکه طول عمر خیلی بالایی دارند می‌توان مدت زمان زیادی از آن ها بهره برد.این نوع مبلمان در قسمت هایی از هتل کارایی دارند که جابجایی زیادی مدنظر نباشد چرا که به دلیل استفاده از جنس مقاوم در این نوع از مبلمان وزن بالایی خواهند داشت و جابجایی آنها کار راحتی نمی باشد.

تشک های استفاده شده بر روی این نوع مبلمان دو لایه هستند که همین مسئله باعث بالا رفتن دعوا مبل شده و مهمانان از نشستن بر روی آنها اذیت نخواهند شد.

انتخاب مبل هتلی

نوع سبک در دکوراسیون و انتخاب مبل ، نشانگر هویت شما است و باید گفت که به نوعی هم با مهمانان هتل حرف می زند.

معیارهای انتخاب مبل هتلی

در انتخاب مبلمان برای هتل ها سه معیار است که حرف اول را می زند، نوع کاربری و چیدمان ، دوام و انتخاب سبک که در ادامه به توضیح هر سه معیار خواهیم پرداخت.

1- توجه به نوع کاربری و چیدمان

همانطور که میدانیم تجربه حسی از محیط و تاثیر محیط بر روی افراد از جمله موارد مهمی برای انتخاب می باشد که این امر در حال مستثنی نیست خیلی از اوقات از هتل به عنوان فضایی برای انتظار قرارهای کاری و استفاده می شود.

نکته ای که باید به آن توجه کرد کاربردی بودن این مکان هستند در واقع اگر چیدمان مناسب نباشد؛ چیدمان ما چیدمان صحیحی نیست.

2- انتخاب سبک

نوع سبک در دکوراسیون و انتخاب مبل ، نشانگر هویت شما است و باید گفت که به نوعی هم با مهمانان هتل حرف می زند.
اینکه چه مبلمان ، میز و صندلی برای یک قسمت هتل انتخاب می کنید تا هم  تناسب بین اجزا آن رعایت شود و هم مورد پسند  و راحتی مشتری شما باشد، همگی اینها به انتخاب نوع سبک شما دارد.

3- دوام

تمامی امکانات هتل که مبلمان آن نیز از آن مستثنی نمی باشد در طول سالیان زیاد مورد استفاده بسیاری از افراد قرار خواهد گرفت بنابراین باید از مقاومت کافی در برابر ساییدگی و پارگی برخوردار باشند و ظاهر خود را همیشه حفظ کنند و کهنه و قدیمی به نظر نرسد.

بنابراین کیفیت اهمیت زیادی پیدا می‌کند. و باید این نکته را قبول کرد؛ ظاهر و آراستگی دکوراسیون هتل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شاید به جرات بتوان گفت که همه چیز آن ظاهر می باشد.

مبلمان هتلی

ارتفاع مناسب برای مبلمان در هتل ها باید به اندازه نیمکت باشد. این ارتفاع باعث می شود تا افراد بر روی آن احساس راحتی کنند

ویژگی های مبل هتلی

مواد اولیه ای که برای تهیه مبلمان هتلی استفاده شده، باید از مرغوب ترین و بهترین متریال هایی که در بازار وجود دارد، انتخاب شوند.

پارچه های مبلمان هتلی از جنس های مختلفی ایجاد می شوند ولی جنس چرم کاربرد بیشتری دارد، جنس دیگر به کار رفته در این نوع مبلمان، جنس گلیم است که به تازگی از آن استفاده می شود اما دوام خیلی بالایی دارند.مبلمان هتلی دارای چوب های محکم بوده و در مقابل حملات حشرات مقاومت بالایی دارند و آسیبی نمی بینند

بیشتر بدانید: ۵ نکته ای که باید قبل از خرید مبل راحتی در نظر گرفت

راهنمای خرید مبل هتلی

  • مبلمانی که در هتل ها استفاده می شوند باید قابل شستشو باشند.
  • سبک و در عین حال محکم باشند.
  • با توجه به احتمال وقوع حادثه مبلمان هتل باید فاقد لبه تیز باشند.
  • مبل هر قسمت هتل باید مناسب با کاربری آن استفاده شود به عنوان مثال مبلی که در رستوران استفاده می شود را با مبلی که در لابی هتل مورد استفاده قرار می گیرد مقایسه کنید.
  • رنگ ها در مبلمان هتل می تواند هماهنگ یا متضاد با رنگ دیوارها و کف و یا سایر عناصر باشد.
  • اگر جنس رویه مبل از چرم است باید نوع آن مرغوب باشد. لازم به ذکر است که چرم مصنوعی باعث تعریق و چسبیدن به افراد می شود.
  • ارتفاع مناسب برای مبلمان در هتل ها باید به اندازه نیمکت باشد. این ارتفاع باعث می شود تا افراد بر روی آن احساس راحتی کنند.
  • استفاده از رنگ های شاد در روحیه مهمانان تاثیر به سزایی دارد

طراحی دکوراسیون هتل‌ها تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارد، که یکی از موارد مهم دکوراسیون و زیبا سازی هتل، انتخاب مبل برای هتل با رعایت اصول و نکات آن است. انواع مبلمان گرد، تختخوابشو، استیل از جمله مبلمانی است که در هتل ها استفاده می شود. در هنگام خرید مبل باید به نوع کاربری آن، دوام و سبک مورد دلخواه خود توجه زیادی کرد.

گروه تولیدی عاج با سابقه طولانی در تولید انواع محصولات تمام چوب و با ضمانت 18 ماهه؛ آماده خدمت به شما عزیزان می باشد. تمامی محصولات در طرح ها و اندازه های دلخواه طبق سلیقه مشتریان محترم قابل سفارش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *