بلاگ

جاکفشی های کمجا و کوچک برای خانه های آپارتمانی

جاکفشی های کمجا و کوچک برای خانه های آپارتمانی
4/5 - (2 امتیاز)

امروزه نقش جاکفشی کمجا و کوچک در آپارتمان‌های با متراژ کم بسیار حائز اهمیت است، چرا که اگر منزل ما فاقد جاکفشی باشد، بی نظمی و بهم ریختگی کفش‌ها در پاگرد آپارتمان جلوه ی بسیار زشتی را بوجود می آورد. در واقع یکی از وسایل لازم و ضروری در دکوراسیون داخلی منزل که ممکن است زیاد به چشم نیاید جاکفشی چوبی است.

از آنجایی که کفش‌ ها در سلامتی پای انسان نقش بسیار مهمی ایفا می کنند بهتر است برای نگهداری آنها جای مناسبی در نظر بگیرید تا از آسیب دیدگی به دور باشند. از طرفی دیگر کفش‌ها به علت استفاده در محیط بیرون، آلودگی را به همراه خود وارد فضای منزل می کنند، بنابراین اینجا است که نقش جاکفشی و اهمیت آن کاملا روشن می‌شود.

در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهمی در خصوص انتخاب و خرید جا کفشی کمجا و کوچک برای خانه های آپارتمانی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: خرید انواع جاکفشی چوبی

جاکفشی داشبوردی یکی از مهمترین انواع جاکفشی است که برای زندگی آپارتمانی و خانه های کوچک یک انتخاب ایده آل بشمار می رود.

اهمیت جاکفشی کمجا و کوچک در دکوراسیون داخلی

اهمیت جاکفشی کمجا و کوچک در دکوراسیون داخلی
در گذشته‌ این طور معمول بود که جاکفشی‌ را بیرون از درب منزل جای می‌دادند و این که جنس و شکل ظاهری آن چه جور بود اهمیت چندانی نداشت. ولی امروزه به علت سکونت در خانه های آپارتمانی و قوانین حاکم بر این نوع زندگی سبب شده تا مکان جاکفشی ها به داخل منازل انتقال پیدا کند. بدین ترتیب زیبایی ظاهری و یا کمجا بودن و امکان جای دادن جاکفشی در خانه های با متراژ کم اهمیت زیادی پیدا کرده است.

همچنین فراموش نکنید که جاکفشی در بین وسایل منزل اولین چیزی است که در معرض دید میهمانان قرار می گیرد، بنابراین تمیز بودن، زیبا بودن و مدرن بودن آن اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد، چرا که نشان دهنده ی میزان سلیقه شما در دکوراسیون داخلی منزلتان خواهد بود.

انواع جاکفشی کمجا و کوچک

انواع جاکفشی کمجا و کوچک
1) جاکفشی داشبوردی
جاکفشی داشبوردی یکی از مهمترین انواع جاکفشی است که برای زندگی آپارتمانی و خانه های کوچک یک انتخاب ایده آل بشمار می رود. طراحی این نوع جاکفشی شبیه به داشبورد خودرو از بالا باز می شود و کفش ها در درون آن جای می گیرند و بدین ترتیب هم به لحاظ ابعاد و فضا جای کمی می گیرد و هم این‌ که درب آن به علت بسته شدن سبب می شود آلودگی و گرد و خاک به منزل شما راه پیدا نکند.

2) جاکفشی آینه دار
نمونه دیگری از جاکفشی‌های کمجا و کوچک، مدل‌های آینه‌ دار هستند. در واقع آینه‌ دار بودن یکی از مزیت های این نوع جاکفشی محسوب می شود. معمولا در طراحی جاکفشی آینه دار محوطه ای به شکل یک کمد برای قرار دادن کفش ها در نظر گرفته می شود، بر روی درب آن آینه قرار می گیرد و همچنین در کنار آن یک جالباسی تعبیه می شود.

بدین ترتیب هم می توانید لباس هایی که به طور مداوم برای بیرون رفتن از آن ها استفاده می کنید را بر روی جالباسی بگذارید و هم کفش های خود را در قسمت جاکفشی قرار دهید. این نوع جاکفشی برای منازلی که راهروی ورودی دارند بسیار مناسب است.

3) جاکفشی کمدی
یکی دیگر از نمونه های جاکفشی کمجا و کوچک برای خانه های آپارتمانی جاکفشی کمدی است. همانطور که از نام این مدل پیدا است این نوع جاکفشی به شکل یک کمد طراحی می شود که کفش‌ها در درون آن جای می‌گیرند و درب آن نیز کاملا بسته می شود.

همچنین جاکفشی کمدی برای انواع دکوراسیون و خانه‌هایی که فاقد راهروی ورودی هستند نیز مناسب است و دارای دو نوع مدرن و کلاسیک هستند.

نکات مهم هنگام خرید جاکفشی برای خانه های آپارتمانی

نکات مهم هنگام خرید جاکفشی برای خانه های آپارتمانی
1) بررسی فضایی که در اختیار دارید، مهمترین نکته در مورد خرید جاکفشی کمجا و کوچک برای خانه های آپارتمانی است. بنابراین قبل از انتخاب مدل جاکفشی، حتما باید به ابعاد مناسب توجه کنید.
2) چنانچه در آپارتمان‌های با متراژ کم ساکن هستید، جاکفشی با مدل‌های کمجا و داشبوردی برای شما یک گزینه مناسب بشمار می رود.
3) اگر منزل شما فاقد راهروی ورودی است، به شما پیشنهاد می شود از جاکفشی با مدل‌های کمدی یا درب‌ دار استفاده کنید تا آلودگی و گردوخاک به منزلتان انتقال پیدا نکند.
4) خرید جاکفشی‌هایی که دارای جالباسی، کشو و طبقه‌های بسیار هستند سبب می شوند شما هم بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم در یک محیط کوچک یک وسیله پرکاربرد در اختیار داشته باشید.
5) به هنگام خرید به میزان استحکام و مقاومت طبقات جاکفشی توجه کنید، همچنین ابزارآلات به کار رفته از جمله لولاها و دستگیره‌ها را بررسی کنید تا از کیفیت و مرغوبیت آنها مطمئن شوید.
6) اگر کفش‌ های بسیاری دارید و یا به هنگام زمستان از بوت و کفش‌ های زمستانی استفاده می‌ کنید حتما باید جاکفشی را خریداری کنید که از طبقات زیادی برخوردار باشد و همچنین فاصله ی بین طبقات طوری باشد که کفش‌ های ساق دار را به آسانی بتوانید در آن ها جای دهید.
7) خرید جاکفشی با رنگ چوب برای خانه های کوچک می‌ تواند یک انتخاب بسیار ایده آل باشد، همچنین برای دکوراسیون های مدرن جاکفشی با رنگ سفید و برای دکوراسیون‌های سنتی و کلاسیک جاکفشی با رنگ های تیره تر مناسب است.

بیشتر بدانید: راهنمای انتخاب و خرید جاکفشی چوبی

بررسی فضایی که در اختیار دارید، مهمترین نکته در مورد خرید جاکفشی کمجا و کوچک برای خانه های آپارتمانی است.

گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع جاکفشی کمجا و کوچک، سرویس خواب چوبی، میز آرایش چوبی، پاتختی چوبی، کتابخانه چوبی، جالبلاسی چوبی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد.

بنابراین اگر قصد خرید جاکفشی چوبی را دارید شما می توانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت عاج سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *