بلاگ

میز ناهارخوری تاشو آری یا خیر؟

میز ناهارخوری تاشو آری یا خیر؟
4.5/5 - (2 امتیاز)

همانطور که می دانید میز ناهارخوری تاشو علاوه بر برخورداری از ساختار متفاوت، دارای انواع مدل های مختلف است. واقعیتی که امروزه تقریبا همه ی افراد با آن مواجه هستند محدود شدن فضای منزل و زندگی آپارتمان نشینی است. آیا باید در چنین شرایطی قید خرید وسایلی که علاوه بر زیبایی، راحتی و آسایش ما را تأمین می کنند، را بزنیم؟ قطعا نه.

از آنجایی که میز و صندلی چوبی اهمیت بالایی در جمع کردن افراد خانواده در کنار یکدیگر دارد، و این که ما نمی توانیم مانع کوچک شدن فضای منازل شویم، پس باید به دنبال راه حل باشیم. احتمالا در مورد انعطاف پذیری و کارایی فراوان میز ناهارخوری تاشو اطلاعاتی هر چند ناچیز داشته باشید.

اما به دلیل آن که این نوع میز ها جزء مدرن ترین میزها بشمار می روند و به تازگی پا به عرصه بازار گذاشته اند بیشتر افراد در مورد تمامی قابلیت ها، مزایا و حتی معایب آن ها اطلاعات کافی ندارند.

به همین سبب ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد انواع میز ناهارخوری تاشو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، تا شما بتوانید تکلیف تان را برای خریدن یا نخریدن این محصول روشن کنید.

بیشتر بدانید: میز ناهار خوری چی بخرم

به طور کلی میز ناهارخوری تاشو در دو نوع دیواری و معمولی و در سایز ها و رنگ های مختلفی در بازار به فروش می رسد.

انواع میز ناهارخوری تاشو

انواع میز ناهارخوری تاشو
به طور کلی میز ناهارخوری تاشو در دو نوع دیواری و معمولی و در سایز ها و رنگ های مختلفی در بازار به فروش می رسد. به لحاظ جنس این نوع میزها غالبا از چوب، پلیمر، فلز، پلاستیک و ترکیب چوب و فلز ساخته می شوند.

بنابراین شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه، سلیقه، مقدار فضا و نوع دکوراسیون خود به آسانی مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

مزایای میز ناهارخوری تاشو

مزایای میز ناهارخوری تاشو
مشخصه اصلی میزهای تاشو در کاربرد آن ها است. در واقع این نوع میزها می توانند در هر لحظه که بخواهید باز یا بسته شوند، بنابراین از قابلیت بسیار بالایی در سازگاری با فضاهای کوچک برخوردار هستند. از این رو به آسانی می توان آن ها در در خانه، خوابگاه، محل کار و هر نوع فضایی بکار برد.

با قرار دادن یک میز ناهارخوری تاشو در منزل، شما می توانید علاوه بر اینکه از مزایای وجود یک میز ناهارخوری بهره مند شوید، زمانی که به آن نیاز ندارید با جمع کردن کامل آن فضای بیشتری را در منزل خود ایجاد کنید.

بیشتر میز های تاشو به لحاظ وزنی بسیار سبک هستند، بنابراین جا به جا کردن آن ها به سهولت انجام می گیرد. همچنین این نوع میزها با وجود کیفیت و قابلیت های بسیار بالا از قیمت مناسبی هم برخوردارند.

چنانچه میز ناهارخوری تاشو شما کوچک و از قابلیت تا شدن پایه در سایزهای مختلف برخوردار است، می توانید از این نوع میز به عنوان میز بازی کودکان یا میز ناهار خوری سالمندان و حتی میز تحریر بهره ببرید.

اگر برای استراحت کردن یا جمع شدن و دورهمی گرفتن فضای بالکن و حیاط را انتخاب می کنید، می توانید برای افزایش آرامش و لذت خود از یک میز ناهارخوری تاشو استفاده کنید. چرا که جنس و کیفیت بیشتر میزهای تاشو برای محیط های مختلف از جمله فضاهای باز مناسب می باشد.

یک میز تاشوی دیواری این توانایی را دارد که از آن در کنار دیوار به صورت کنسولی استفاده شود. این حالت علاوه بر اینکه دکوری شبیه کافه در منزل بوجود می آورد، می تواند حس متفاوتی را در اعضای خانواده ایجاد کند.

اگر از میز تاشو به همراه صندلی های تاشو بهره می برید، به آسانی می توانید بعد از استفاده تمامی آن ها را جمع و در یک فضای بسیار کوچک قرار دهید.

معایب میز ناهارخوری تاشو

معایب میز ناهارخوری تاشو
اگر جزء آن دسته از افراد هستید که به کنده کاری، منبت کاری یا ایجاد نقش های مختلف بر روی میز ناهار خوری علاقمند هستند، باید بدانید که میز های تاشو از این قابلیت برخوردار نیستند.

همچنین میزهای ناهار خوری تاشو به آسانی قابلیت هماهنگ شدن با انواع مبلمان، خصوصاً مبل های تمام پارچه ای را ندارند.

در میزهای تاشو غالبا درزها و خط های تا در مرکز میز قرار می گیرند و اگر تمایل دارید که از رومیزی برای این نوع میزها استفاده کنید، اگر رومیزی نازک باشد این خط ها و درزها قابل مشاهده خواهند بود.

نکات قابل توجه هنگام خرید

نکات قابل توجه هنگام خرید میزناهارخوری تاشو
از آنجایی که میز های تاشو برای کاربرد طولانی مدت طراحی می شوند، ضروری است هنگام خرید میز ناهارخوری تاشو به اتصال دهنده ها توجه ویژه کنید. در واقع هرچه اتصال دهنده ها از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، دوام این میز ها در زمان استفاده تضمین می شود.

تا جایی که می توانید از خرید میزهای بی کیفیت و ارزان قیمت جلوگیری کنید. چرا که در ساخت این نوع میز ها به جای بهره بردن از دوخت چوب و میخ های منظم، برای وصل کردن پایه ها به میز تنها از چسب چوب استفاده می شود.

همچنین از دلایل دیگر درست نبودن ساختار میز می توان به نامیزان بودن فاصله پایه ها در میز های تاشو اشاره کرد، بنابراین با وجود چنین مواردی، دوام میز شما به شدت کاهش یابد.

بیشتر بدانید: میز ناهار خوری کم جا

اگر از میز تاشو به همراه صندلی های تاشو بهره می برید، به آسانی می توانید بعد از استفاده تمامی آن ها را جمع و در یک فضای بسیار کوچک قرار دهید.

یکی از ضروری ترین نیازهای هر منزل میز ناهارخوری می‌باشد. گروه تولیدی عاج با توجه به نیاز شما، اقدام به طراحی و تولید میزناهارخوری تاشو کرده است که علاوه بر متنوع بودن از جنس و کیفیت بالایی برخوردار است.

چوب مورد استفاده در این مجموعه، نراد روس می باشد. یکی از مهم ترین مزیت آن، سبک بودن این نوع چوب، حمل و نقل آسان و دوام بالای آن می باشد، که این شرایط مخصوصا برای افرادی که دائم مستقل نیستند یک امتیاز خیلی خوب محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *