بلاگ

میز ناهار خوری کم جا

میز ناهار خوری کم جا
Rate this post

میز ناهارخوری کم جا مسلما برای خانواده های امروزی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند می تواند یک راه حل بسیار مناسب و مشکل گشا باشد. امروزه به دلیل گران بودن زمین ها و مصالح ساختمانی معمولا خانه ها را کوچک می سازند بیشتر افراد که در آپارتمان ها زندگی می کنند همیشه مشکل کمبود جا دارند اما این یک مشکل نیست و نمی تواند از زیبایی خانه و افزایش زیبایی دکوراسیون داخل خانه جلوگیری کند.
اگر مشکل کمبود جا دارید پس حتما از میز ناهار خوری تاشو و کم جا استفاده کنید. این میزها به دلیل تاشو و کم جا بودن باعث حل مشکلات خیلی از کسانی که در آپارتمان ها و خانه های کوچک زندگی می کنند، شده است.
میز ناهار خوری چوبی یکی از وسایل لازم و ضروری در خانه است که علاوه بر تاثیر در زیبایی خانه باعث راحت تر غذا خوردن می شود. شما با داشتن یک میز ناهار خوری بسیاری از مشکلاتتان حل می شود. پس اگر خانه کم جا دارید نگران نباشید شما نیز می توانید از میز ناهار خوری کم جا استفاده کنید.

بیشتر بدانید: میز و صندلی ناهار خوری ارزان

از آنجایی که اغلب میزهای ناهار خوری کم جا بسیار سبک هستند، جا به جا کردن آن ها به راحتی امکان پذیر است.

میز ناهار خوری کم جا

میز ناهار خوری کم جا
میز ناهار خوری کم جا این امکان را به شما می دهد که فضای داخلی منزل تان را به جایی بهتر برای زندگی تبدیل کنید. این روزها از وسایل در کنار زیبایی به منظور کارایی بیشتر بهره گرفته می شود. به دلیل سبک زندگی که به آن دچار شده ایم و خانه های آپارتمانی نیاز به وسایل کم جا اما کار آمد یک اصل اساسی به شمار می آید.
از همین رو با خرید میز ناهار خوری کم جا این مهم برای شما با کمترین هزینه به انجام می رسد. با خرید این نوع میز قابلیت تعویض رنگ چوب و استر رویه صندلی ها برای شما فراهم است. پس شما با توجه به رنگ کابینت های آشپزخانه، پرده و فرش می توانید رنگ میز ناهار خوری خود را انتخاب کنید.
تمامی پارامترهای که برای خرید یک محصول باید به صورت استاندارد در نظر گرفته شود با خرید میز ناهار خوری کم جا برای شما برآورده می شود. مرغوبیت متریال، جاگیری کم، با کیفیت بودن کیفیت ساخت و مقرون به صرفه بودن قیمت محصول آیتم هایی است که با خرید این نوع میز ناهار خوری از آن شما می شود.

مزایای میز ناهار خوری کم جا

مزایای میز ناهار خوری کم جا
1) انتخابی مناسب برای فضای کوچک
کوچک شدن خانه ها و کم شدن فضای منزل، واقعیتی است که همه ما با تمام وجود آن را لمس می کنیم. در چنین شرایطی چاره چیست؟ خوشبختانه یکی از توانایی های بالقوه انسان ها تطابق با شرایط مختلف است. بنابراین حالا که نمی توانیم جلوی کوچک شدن خانه ها را بگیریم، باید از راه های دیگری وارد شویم. ساخت میز ناهار خوری کم جا به عنوان یک ترفند هوشمندانه، برای مدیریت فضا می تواند یکی از این راه ها باشد.
2) قابلیت گسترش
اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به طور مداوم خانواده و دوستان خود را برای صرف غذا به منزل تان دعوت می کنید لازم است بدانید بسیاری از مدل های میز ناهار خوری کم جا، در صورت نیاز قابلیت تبدیل به اندازه‌های بزرگتر را نیز دارا هستند.
3) رابطه دوستانه بیشتر
معمولا میز ناهار خوری کم جا به شکل گرد یا مربع طراحی می شود. به همین سبب افرادی که دور تا دور میز در کنار هم نشسته‌اند، این قابلیت را دارند که از فاصله کم با یکدیگر گفتگو کنند. بنابراین این نوع از میزهای ناهار خوری می‌تواند سبب ایجاد صمیمیت بیشتر در بین افراد باشد.
4) متحرک بودن
از آنجایی که اغلب میزهای ناهار خوری کم جا بسیار سبک هستند، جا به جا کردن آن ها به راحتی امکان پذیر است. میز و صندلی را می‌توان در هر نقطه از خانه به راحتی قرار داد.
5) سبک‌های مختلف
امروزه میزهای ناهار خوری کم جا به صورت گرد و مربعی در متریال‌های مختلفی و برای هر نوع سلیقه و سبک محیط داخلی اعم از مدرن، کلاسیک و مینیمال طراحی می‌شوند.

راهنمای خرید

راهنمای خرید میز ناهار خوری کم جا
1) اندازه فضا
ابتدا باید در نظر بگیرید که برای قرار دادن میز ناهار خوری خود به چه مقدار فضا نیاز دارید. به همین سبب طول و عرض میز را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید فضایی که برای قرار دادن میز ناهار خوری در نظر گرفته اید کاملا مناسب است. همچنین به خاطر داشته باشید که فضای لازم برای رفت و آمد افراد مهیاست، به خصوص اگر فضای منزل شما خیلی کوچک باشد.
2) تعداد صندلی
با توجه به تعداد افرادی که از میز ناهار خوری کم جا استفاده می کنند، تعداد صندلی ها از دو تا شش صندلی قابل انتخاب است. معمولاً از دو صندلی برای فضاهای خیلی کوچک و فشرده استفاده می شود، در حالی که میزهای چهار تا شش نفره برای میزبانی از تعداد بیشتری مناسب است.
3) شکل میز
یک میز گرد یا بیضی شکل برای استفاده بهینه از فضا نسبت به میز مربعی می‌تواند فضای کمتری را اشغال کند. در عوض میزهای مربعی برای فراهم کردن فضایی دل باز عالی هستند، زیر آنها را می‌توان در گوشه‌ ای از خانه به دیوار خالی تکیه داد. شکل مستطیلی نیز می تواند تعداد اعضای بیشتری را به دور میز جمع کند.
4) نوع متریال
چوب: میزهای ناهار خوری چوبی با استفاده از چوب‌های بلوط، راش، گردو و کاج در بازار موجود هستند.
فلز: میزهای ناهار خوری فلزی سبکی مدرن و صنعتی دارند و می‌توانند ظاهری پر زرق و برق ایجاد کنند.
شیشه: انتخابی محبوب است، میزهای شیشه‌ای باعث می‌شوند تا دکوراسیون خانه یا محیط کار خیلی امروزی نمایان شود. آنها همچنین به پراکندگی بیشتر نور در فضا نیز کمک کرده و فضای خانه شما را روشن می‌کنند.
پلاستیک: ارزان ترین انتخاب موجود در بازار، میزهای ناهار خوری پلاستیکی هستند. این میزها از پی وی سی ساخته می‌شود و از کیفیت مناسبی برخوردارند.

بیشتر بدانید: انتخاب میز و صندلی ناهارخوری مناسب برای منزل

با توجه به تعداد افرادی که از میز ناهار خوری کم جا استفاده می کنند، تعداد صندلی ها از دو تا شش صندلی قابل انتخاب است.

هرچند فضا، افراد را در استفاده از میز ناهار خوری در برگزاری مهمانی در منزل محدود می کند اما شما می توانید در دورهمی های چند نفره از مدل میز ناهار خوری کم جا استفاده کنید.
از مزایای میز ناهار خوری کم جا می توان انتخابی مناسب برای فضای کوچک، قابلیت گسترش، رابطه دوستانه بیشتر، متحرک بودن و سبک های مختلف اشاره کرد.
گروه تولیدی عاج با تولید سرویس خواب و محصولات چوبی مفتخر است که محصولات خود در راستای رضایت مشتریان خود با بهترین متریال و برترین کیفیت به صورت بسته بندی ها ی مناسب عرضه نماید. این شرکت با ضمانت ۱۸ ماهه پس از فروش و با گروه پشتیبانی در کوتاه ترین زمان تحویل ، خدمات خود را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *