بلاگ

اصول انتخاب صندلی رستوران هتل

اصول انتخاب صندلی رستوران هتل
5/5 - (1 امتیاز)

در این مطلب از مجله آموزشی عاج به بررسی اصول انتخاب صندلی رستوران هتل پرداخته ایم. همانطور که میدانید زیبایی دکوراسیون هتل ها تا اندازه ای اهمیت دارد که معمولا امضای شخصی آنها محسوب می شود.

یکی از ارکان اصلی دکوراسیون هتل ها مرتبط با فضای رستوران است که به دلیل آنکه مشتریان به دفعات طی روز در این قسمت رفت و آمد می‌کنند لذا بایستی با دقت و وسواس زیادی طراحی شود.

این طراحی قاعدتاً متاثر از چیدمان لوازمی خواهد بود که در آن فضا قرار می‌گیرد و یکی از مهمترین آنها میز و صندلی رستوران است.

اهمیت میز و صندلی رستوران هتل هم از بابت زیبایی ظاهری و هم از بابت راحتی آن است.

به گونه ای که مشتریان هم از فضای زیبای رستوران ضمن غذا خوردن لذت ببرند و هم طی این مدت از نشستن روی صندلی ها احساس راحتی داشته باشند.

لذا چنانچه صاحب هتل رستوران هستید و یا به تازگی قصد راه اندازی آن را دارید توصیه می‌کنیم تا ابتدا با اصول دکوراسیون داخلی هتل آشنا شده سپس اقدام به انتخاب و خرید میز و صندلی رستوران نمایید.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید مبل هتلی

اگر مبلمان از راحتی کافی برخوردار نباشد مشتری خیلی زود فضا را ترک کرده و ترجیح می دهد برای دفعات بعدی به جای استفاده از رستوران هتل به رستوران های سطح شهر مراجعه کند.

چگونگی انتخاب صندلی رستوران هتل

اصول انتخاب صندلی رستوران هتل

قطعاً یکی از دشوارترین مراحل برای دکوراسیون داخلی هتل رستوران، انتخاب صندلی مناسب است. شما برای این موضوع گزینه های زیادی از جمله صندلی چوبی، صندلی فلزی، مبلمان رستورانی، کاناپه رستورانی و یا حتی نیمکت را پیش رو دارید.

این که کدام را بایستی انتخاب کند در درجه اول بستگی به سبک کلی دکوراسیون هتل شما دارد.

برای مثال اگر طراحی داخلی هتل شما از نوع دکوراسیون مدرن است بایستی به دنبال صندلیهایی با ظاهر فانتزی و مدرن باشید. اگر کلاسیک است مبل، کاناپه و یا صندلی های با نشمین گاه تشک دار می توانند گزینه مناسب تری باشد.

در درجه دوم شما بایستی مرغوبیت و کیفیت ساخت صندلی را مد نظر قرار دهید. اگر تنها به ظاهر آن دقت کنید مطمئناً در آینده نزدیک پشیمان خواهد شد.

زیرا به دلیل نداشتن دوام و طول عمر مطلوب ناچار به صرف هزینه مجدد برای خرید صندلی و یا تعمیر آنها می شوید.

در مرحله بعدی حتماً بایستی طراحی ارگونومیک و راحتی صندلی را مد نظر قرار دهید. قرار است مشتریان در هتل رستوران شما دقایقی طولانی را برای صرف غذا و همچنین استراحت سپری نمایند.

اگر مبلمان از راحت کافی برخوردار نباشد مشتری خیلی زود فضا را ترک کرده و ترجیح می دهد برای دفعات بعدی به جای استفاده از رستوران هتل به رستوران های سطح شهر مراجعه کند.

بهینه سازی فضای رستوران هتل

بهینه سازی فضای رستوران هتل

قدم اصلی در بهینه سازی فضای رستوران هتل در واقع انتخاب نوع صندلی مناسب با فضای در دسترس است.

اگر رستوران شما متراژ بالایی دارد شما می توانید به صورت ترکیبی از انواع مبلمان، صندلی، کاناپه و نیمکت استفاده کنید.

به این ترتیب ضمن ایجاد تنوع در محیط رستوران طراحی آن را حرفه‌ای‌تر سازید.

اما اگر فضای رستوران شما کوچک است بهتر است به دنبال گزینه های جمع و جور و صرفاً صندلی باشید.

همچنین شما می توانید فضایی مجزا برای کافی شاپ و یا سرو نوشیدنی در رستوران خود اختصاص دهید.

صندلی اپن مخصوص رستوران هتل

برای این منظور می توانید از صندلی های مخصوص کافی شاپ استفاده کنید. برای قسمت کانتر کافی شاپ نیز می توانید با قرار دادن صندلی های اپن یا همان کانتر، قسمت پیشخوان را به زیبایی هرچه تمام تر طراحی کنید.

توجه داشته باشید که تمامی این موارد بایستی از قبل برنامه‌ریزی شده و با توجه به فضای در دسترس خریداری شوند.

مورد بعدی نوع چیدمان صندلی ها است که هم میتوانید به شکل رسمی و هم دوستانه آنها را قرار دهید. برای آنکه میهمانان هتل لحظات دلچسبی را در هنگام صرف غذا در رستوران شما داشته باشند چیدمان میز و صندلی رستوران بایستی صمیمانه و دوستانه باشد.

اما اگر قرار است میز و صندلی برای پذیرایی از میهمانان رسمی و جلسات ناهاری بعد از کار باشد می توانید فضایی اختصاصی با چیدمان رسمی را برای چنین مناسبت هایی در نظر بگیرید.

نکاتی برای خرید صندلی رستوران هتل

نکاتی برای خرید صندلی رستوران هتل

  1. اولین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید کیفیت و مرغوبیت صندلی های رستورانی است که حتما توصیه می‌کنیم تا آنها را از تولید کنندگان معتبر و بنام شهر خود تهیه کنید.
  2. در درجه دوم به طراحی ارگونومیک و راحتی صندلی دقت داشته باشید تا مهمانان از نشستن روی صندلی ها احساس راحتی داشته باشند.
  3. رنگ و جنس صندلی را متناسب با نوع دکوراسیون هتل خود در نظر بگیرید.
  4. با توجه به فضای رسمی و یا دوستانه میز و صندلی ها را چیدمان نمایید.
  5. قسمتی از رستوران را به فضای کافی شاپ اختصاص داده و برای آن قسمت از صندلی های کافی شاپی مخصوص و صندلی های اپن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید: انواع میز های رستورانی

عاج ضمن ایجاد تنوع و طراحی های های اختصاصی، محصولات خود را را با قیمتهای شرکتی و بسیار مناسب به کارفرمایان عرضه می دارد.

گروه تولیدی عاج

بهترین تولید کننده صندلی چوبی برای هتل رستوران

شما می توانید کلیه ملزومات مورد نیاز برای هتل رستوران خود را از گروه تولیدی عاج تهیه نمایید.

این گروه تولیدی از سابقه فعالیت بالا در زمینه تولید انواع میز و صندلی های رستورانی، کافی شاپی، فست فودی و هتلی برخوردار است.

عاج ضمن ایجاد تنوع و طراحی های های اختصاصی، محصولات خود را را با قیمتهای شرکتی و بسیار مناسب به کارفرمایان عرضه می دارد.

همچنین این گروه تولیدی از چوب روسی در ساخت کلیه محصولات خود استفاده می کند که چوبی محکم و بادوام برای مصارف طولانی مدت است.

برای مشاهده محصولات عاج می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ها و نحوه سفارش با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *