بلاگ

تزیین کمد لباس عروس داماد

5/5 - (1 امتیاز)

یکی از مهم‌ترین بخش ها در خانه زوج های جوان کمد لباس است که باید به زیبایی، تمیزی و نظم تزئین شود. تزیین کمد لباس عرو داماد از این نظر اهمیت دارد که وسایل موجود در این کمد، اتاق خواب عروس را شکل می‌دهند. برای تزئین کمد لباس عروس، راهنمایی‌هایی وجود دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

نوع کمد لباس عروس داماد

یکی از راه‌های ایجاد زیبایی در اتاق خواب زوج های جوان بهره یگری از کمدهای چوبی لباس است. امروزه که فضای خانه‌ها و آپارتمان‌ها کم است، طراحان تلاش می‌کنند که کمدهایی را طراحی کنند که هم جای لباس‌ها و وسایل شما را داشته باشد و هم فضای اتاق عروس‌ها را بزرگتر به نظر برساند.

بنابراین استفاده از فضا در طراحی و تزیین کمد لباس عروس داماد اهمیت زیادی دارد؛ چون باید کمدی باشد که شما بتوانید همه چیزهای خود را در آن بگذارید و هم اینکه فضای زیادی از اتاق را گرفته نشود.

بیشتر بدانید: خرید صندلی چوبی برای میز تحریر

کمد مناسب برای عروس داماد

کمد مناسب برای عروس داماد

یکی از مدل‌های کمد لباس عروس که برای خانه‌های تازه عروس دامادها مناسب است، کمدهایی است که در حالت بسته فضای کمی از اتاق را اشغال کرده ولی در حالت باز چنان به نظر می رسند که گویی به اندازه چند کمد معمولی لباس در خود جای داده اند.

کمد چوبی تولید عاج صندلی یکی از کمدهایی است که بهترین قابلیت ها را در تزیین کمد عروس و داماد دارد. البته بعضی از تازه عروس و دامادها هم انتخاب می‌کنند که یک طرف دیوار اتاق خود را کمد کنند که این هم ایده‌ای خلاقانه است.

چگونگی چیدمان و تزیین کمد لباس عروس داماد

یکی از روش‌های آراستن کمد لباس عروس و داماد این است که وسایل را به صورت سطحی و یا خطی در کمد بچینید و هر چیز را در جای مشخص خود بگذارید، البته به نحوی که دسترسی به آن ها آسان باشد.

همچنین بهتر است برای لباس عروس خود یک فضای جداگانه در نظر بگیرید تا بتوانید این لباس ارزشمند را که نشانه‌ی شب فراموش نشدنی زندگی‌تان است را بدون هیچ آسیبی تا سال‌ها نگه دارید.

آیا حتما باید کمد عروس و داماد را طبقه‌بندی کرد

یکی از راه‌هایی که می‌توانید کمد خود را زیبا و مرتب کنید این است که از چوب برای چیدمان وسایل استفاده نکنید و به جای آن از سبدهای پارچه‌ای و یا حصیری برای گذاشتن لباس‌، کفش و یا حوله استفاده کنید.

برای بهره‌وری بیشتر از فضای کمد به خصوص ارتفاع آن می‌توانید چوب رختی را به صورت آویزان در کمد بگذارید و لباس‌های کوتاه خود را روی آن بیاندازید تا فضای داخل کمد را بهتر استفاده کنید.

 

نحوه قرار گرفتن کفش در کمد عروس و داماد

نحوه قرار گرفتن کفش در کمد عروس و داماد

از دیگر موارد تزیین کمد لباس عروس داماد می توان به قرارگیری کفش ها اشاره کرد بنابراین یکی از مواردی که باید در تزئین کمد لباس عروس به آن توجه کرد، نحوه چیدمان کفش‌ها در کمد است.

راه‌های مختلفی را می‌توان برای گذاشتن کفش در کمد عروس پیش گرفت، مانند اینکه از قفسه‌هایی با اندازه‌های متفاوت برای این کار استفاده کرد، یا حتی می‌توان از جعبه کفش‌های خودشان برای ساختن یک جاکفشی خوب در کمد بهره بگیرید.

استفاده از کشو در کمد عروس و داماد

بهره‌گیری از کشو راهی دیگر در تزیین کمد لباس عروس داماد است. ضمن اینکه کشو وسیله ای مناسب برای نظم دادن به وسایل کوچک است. شما می‌توانید به هنگام سفارش، اندازه و ابعاد کشوها را بر اساس نیازهای خود به تولید کننده بگویید.

بنابراین می‌توان از کشوها در کمد لباس برای گذاشتن اشیای متفاوت بهره گرفت؛ به عنوان مثال کشوهایی که دارای قفسه هستند برای کروات، جوراب، ساعت، عینک و جواهرات مناسبند.

کمد لباس عروس و داماد تولید عاج

جدای از تزیین کمد لباس عروس داماد شاید بخواهید در مورد کمدهای چوبی تولید عاج نیز بدانید؛ برخی از ویژگی های کمد لباس تولید شده در گروه عاج به صورت زیر است:

  • ۱۰۰% چوب
  • با گارانتی ۱۸ ماهه
  • دوام و استحکام بالا
  • طراحی کم جا مناسب برای فضاهای کوچک
  • ساخته شده از چوب روسی (چوب نراد)
  • مقاوم در برابر نم و رطوبت
  • مقاوم در برابر رشد کپک و موریانه
  • بسته بندی ایمن و تحویل در کوتاهترین زمان ممکن
  • قیمت مناسب به دلیل حذف واسطه ها
  • استفاده از بهترین یراق

بیشتر بدانید: مدل های کتابخانه چوبی ایستاده

نکته پایانی

در این مطلب به تزیین کمد لباس عروس داماد پرداختیم؛ همانطور که گفته شد این تزیین می تواند شامل بخش کفش، لباس و طبقات کمد باشد.

شما می توانید برای خرید بهترین کمدها چوبی به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. عاج صندلی محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران مشتریان محترم ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *