بلاگ

مدل های کتابخانه چوبی ایستاده

قراردادن کتابخانه در اتاق پذیرایی
5/5 - (1 امتیاز)

اگر قصد خرید کتابخانه چوبی را دارید با انواع مدل کتابخانه های دیوار و همچنین مدل های کتابخانه چوبی ایستاده روبرو می شوید.

کتابخانه های نوع چوبی برای مکان های اداری و خانگی کاربرد دارد؛ مدل های کتابخانه چوبی ایستاده با تعداد طبقات مختلف، رنگ آمیزی متنوع و همچنین یک یا چند کشو عرضه می شوند.

ویژگی کلی مدل های کتابخانه چوبی ایستاده

برای بهره مندی از کتابخانه ای با کیفیت بالا باید به سراغ تولیدکنندگان معتبر بروید؛ گروه عاج صندلی در تولید مدل های کتابخانه چوبی ایستاده از چوبی روسی (نراد یا کاج) بهره می گیرد.

کلیه کتابخانه های چوبی ایستاده در عاج صندلی در رنگ های عسلی، گردویی، ونگه و یا سفارشی به انتخاب مشتری تولید می شوند. این کتابخانه های قابل سفارش در ابعاد دلخواه بوده و در برابر رشد کپک و موریانه مقاوم است.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید بهترین کتابخانه چوبی کودک

جنس چوب در کتابخانه های ایستاده عاج

 

جنس چوب در کتابخانه های ایستاده عاج

مدل های کتابخانه چوبی ایستاده تولید عاج صندلی از جنس چوب و با پایه‎‌های چوبی ساخته شده است، بنابراین از مقاومت خوبی برخوردار است.

عاج صندلی با به کارگیری چوب در کنار برش‌های دقیق، یک محصول مقاوم، زیبا و همچنین مفید را برای انواع فضاها مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب و فضاهایی که نیاز به قرارگیری اجسام در ارتفاع را دارد، فراهم آورده و در صورتی که به قرار دادن اشیا دکوری و کتابخانه در یک فضای چوبی علاقه دارید، تهیه این محصول زیبا انتخاب مناسبی است.

مدل های کتابخانه چوبی ایستاده سه کشو

اگر کمی بیشتر به طراحی مدرن خانه های امروزی توجه کنیم، متوجه می‌شویم که انواع کمد‌ها، کتاب‌خانه‌ها و شلف‌ها (Shelf) جایگاه پر رنگی را در طراحی‌های امروزی به خود اختصاص داده‌اند و کمک زیادی به ایجاد نظم فضای اتاق می‌کنند.

در طراحی کتابخانه تمام چوب عرض 90 سه کشو با رعایت کامل اصول طراحی و ابعاد، یک محصول زیبا خلق شده که فضای مناسبی برای قرارگیری انواع کتاب، لوازم دکوری و یا لوازم پرکاربرد در اتاق‌‎ها و سال پذیرایی را ایجاد کرده است. در قسمت پایین کتابخانه سه کشو طراحی شده تا وسایل را در آن جا دهید.

سایر مشخصات این محصول عبارت است از:

  • تعداد طبقات: سه
  • تعداد کشو: سه
  • شکل محصول: مستطیل
  • جنس در: چوب
  • تعداد در: یک عدد

مدل های کتابخانه چوبی ایستاده سه کشو

کتابخانه تمام چوب مدل تک کشو

در طراحی کتابخانه تک کشو با رعایت کامل اصول طراحی و ابعاد، یک محصول زیبا خلق شده که فضای مناسبی برای قرارگیری انواع کتاب، لوازم دکوری و یا لوازم پرکاربرد در اتاق‌‎ها و سال پذیرایی را ایجاد کرده است.

این کالا از جمله مدل های کتابخانه چوبی ایستاده و از جنس چوب با پایه‎‌های چوبی است و همین باعث شده تا از مقاومت خوبی برخوردار باشد. در قسمت پایین کتابخانه یک محفظه در دار طراحی شده تا وسایل را در آن جا دهید.

برخی از ویژگی های این کتابخانه عبارتند از:

  • تعداد طبقات: چهار
  • شکل محصول: مستطیل
  • جنس در: چوب
  • تعداد در: یک عدد

کتابخانه تمام چوب مدل ضربدری

در طراحی کتابخانه تمام چوب عاج مدل ضربدری، با رعایت کامل اصول طراحی و ابعاد، یک محصول زیبا خلق شده که فضای مناسبی برای قرارگیری انواع کتاب، لوازم دکوری و یا لوازم پرکاربرد در اتاق‌‎ها و سال پذیرایی را ایجاد کرده است.

این کالا از جنس چوب با پایه‎‌های چوبی ساخته شده و همین باعث شده تا از مقاومت خوبی برخوردار باشد. در قسمت پایین کتابخانه یک محفظه در دار طراحی شده تا وسایل را در آن جا دهید. برخی از ویژگی این مورد از مدل های کتابخانه چوبی ایستاده عبارت است از:

  • تعداد طبقات: پنج
  • شکل محصول: مستطیل
  • جنس در: چوب
  • تعداد در: یک عدد

کتابخانه تمام چوب مدل ضربدری

کتابخانه تمام چوب مدل یزد

دیگر مورد از مدل های کتابخانه چوبی ایستاده تولید عاج به کتابخانه یزد مشهور و برای قرارگیری انواع کتاب، لوازم دکوری و یا لوازم پرکاربرد در اتاق‌‎ها و سال پذیرایی مناسب است.

این کالا از جنس چوب با پایه‎‌های چوبی ساخته شده و همین باعث شده تا از مقاومت خوبی برخوردار باشد. همچون مورد قبلی در قسمت پایین کتابخانه یک محفظه در دار طراحی شده تا وسایل را در آن جا دهید.

بیشتر بدانید: کتابخانه چوبی خانگی

نکته پایانی

در این مطلب به مدل های کتابخانه چوبی ایستاده پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد این کتابخانه ها از چوب روسی ساخته می شوند و در رنگ بندی های متنوع با طبقات مختلف با یا بدون کشو عرضه می شوند.

شما می توانید برای سفارش بهترین کتابخانه های چوبی به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. عاج صندلی محصولات خود را در بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *