مقالات میز و صندلی چوبی کافی شاپ

مزایای خرید میز و صندلی کافی شاپ از تولید کننده

Rate this post

اگر قصد خرید میز و صندلی برای کافی شاپ را دارید، توصیه می کنیم تا بجای چرخش در بازار آزاد فروش در سطح شهر، سری به مراکز تولیدی میز و صندلی بزنید. علت این پیشنهاد، مزایایی است که با خرید از تولید کننده به دست می آورید ولی اغلب مردم از آن بی اطلاع هستند. در صورتی که میتوانید با کمی تحقیق و تفحص خرید مقرون به صرفه ای را از تولیدی ها تجربه کنید. این مطلب را تا انتها بخوانید تا با مزایای خرید مستقیم میز و صندلی کافی شاپ از تولید کننده، آشنا شوید.

 

بیشتر بدانید:انواع مدل های میز و صندلی کافی شاپ

 

تولیدی میز و صندلی کافی شاپ

میز و صندلی کافی شاپ از جمله محصولاتی است که به دلیل مواد مصرف شده در ساختشان، طراحی و کیفیت ساخت با تنوع بالایی در بازار یافت می شوند. باید بدانید که تمامی این عوامل در قیمت تمام شده میز و صندلی تاثیر گذار خواهند بود. اما علاوه بر فاکتور های ذکر شده،باید عامل مهم دیگری را مد نظر داشته باشیم و آن محل تولید و توزیع میز و صندلی می باشد.

بنابر این فاکتور مهم، میز و صندلی های وارد شده از خارج، بالاترین قیمت را در بازار به خود اختصاص می دهند.  اغلب این کالاها از کشور ترکیه وارد ایران می شوند. در دسته دوم محصولاتی هستند که در ایران تولید شده و تفاوت قیمت آن ها، بسته به کیفیت و نوع مواد بکار برده در ساخت شان است.

کارخانه جات بسیاری در شهرک های صنعتی وجود دارد که محل ساخت انواع میز و صندلی کافی شاپی و رستورانی هستند. تولیدی میز و صندلی ممکن است بصورت کارگاه های کوچک در داخل شهر نیز موجود باشد که در اندازه های کوچکتر و کمتری به فعالیت مشغول هستند.

 

میز و صندلی کافی شاپ از جمله محصولاتی است که به دلیل مواد مصرف شده در ساختشان ، طراحی و کیفیت ساخت با تنوع بالایی در بازار یافت می شوند.

 

روش های خرید میز و صندلی کافی شاپ

شما برای خرید میز و صندلی چند گزینه پیش رو دارید که در اینجا به مهمترین آن ها اشاره می کنیم. مغازه های موجود در سطح در شهر که اصولا قیمت های بالایی داشته و اکثرا نمایندگی برندهای معروف وارداتی و داخلی هستند. اغلب این مغازه ها که در سطح شهر مستقر هستند، میز و صندلی های لوکس با قیمت های بالا را عرضه می کنند که خرید آنها برای راه اندازی کافی شاپ یا رستوران مقرون به صرفه نخواهد بود.

گزینه دوم بازارهای میز و صندلی و مبل است که در هر شهری، منطقه ای را به خود اختصاص می دهند. معروفترین آن در شهر تهران، بازار مبل یافت آباد می باشد. بیشتر افراد این تصور را دارند که در این بازارها، می توانند میز و صندلی کافی شاپ با قیمت های ارزان و مناسب را پیدا کنند.

اما اگر تجربه چرخش در بازارهای این چنینی مانند یافت آباد را داشته باشید، مطمئنا با این نظر موافق نخواهید بود. ضمن اینکه خرید مبل یا میز و صندلی در چنین مراکزی به معنای صرف وقت بسیار در بازار و سخت شدن تصمیم گیری برای انتخاب و خرید میز و صندلی مورد نظرتان است.

در واقع بهترین راه برای خرید میز و صندلی کافی شاپ گزینه سوم یعنی خرید مستقیم از تولیدی است. بسیاری از تولیدی های میز و صندلی که در حومه شهر مستقر هستند، علاوه بر عرضه محصولات خود به مغازه داران، امکان خرید مستقیم و یا حتی خرده‌ فروشی برای مصرف کنندگان دیگر اصناف را  فراهم ساخته اند.

گزینه چهارم اما مربوط به فروشگاه های اینترنتی است. این روش برای افرادی که وقت کافی برای چرخش در بازار و خرید حضوری را ندارند مناسب است اما در عین حال می‌تواند توام با ریسک های بسیاری همراه باشد. چرا که ممکن است کالای انتخابی شما از راه دور با آنچه ارسال میشود، تفاوت زیادی داشته باشد.

 

امکان تحویل بار از درب کارخانه یا تولیدی به مکان مورد نظر مشتری وجود دارد و ارسال بار توسط پرسنل با تجربه کارخانه با بسته بندی مخصوص انجام می شود.

 

مزایای خرید میز و صندلی کافی شاپ از تولید کننده

مزایای خرید میز و صندلی کافی شاپ از تولید کننده

خرید مستقیم میز و صندلی از تولیدی دارای مزایای قابل توجهی برای مشتریان است. من جمله آن که به دلیل حذف واسطه ها در زنجیره عرضه و فروش، قیمت میز و صندلی انتخابی، با قیمت تمام شده آن تفاوت اندکی خواهد داشت.

شایان ذکر ست که تولیدی ها محصولات خود را نه با قیمت عمده اما بادرصد سودی بسیار کمتری از بازار، به مشتریان خرد عرضه می کنند. به همین دلیل خرید از تولیدکننده مقرون به صرفه تر می باشد.

امکان تحویل بار از درب کارخانه یا تولیدی به مکان مورد نظر مشتری وجود دارد و ارسال بار، توسط کارکنان با تجربه و کاردان کارخانه و در  بسته بندی های مخصوص انجام می شود تا از هر گونه آسیب به کالا جلوگیری گردد. بدین معنی که امکان ضربه دیدن میز و صندلی طی حمل و نقل کاهش می یابد.

در صورت آسیب دیدن بار در طول فرآیند حمل و یا پس از تحویل، امکان تعمیر و یا جبران خسارت برای مشتری وجود دارد. چرا که شما  می توانید مستقیما با واحد خدمات پس از فروش کارخانه ارتباط گرفته از کلیه خدمات مربوطه بهره مند شوید. ولی در مورد خرید از مغازه ها، معمولا چنین خدمات پس از فروشی وجود ندارد و بایستی خود شخص اقدام به پیگیری مسئله نمایید.

 

بیشتر بدانید:چه میز و صندلی برای کافی شاپ بخریم؟

 

بهترین تولید کننده میز و صندلی کافی شاپ

مزایای خرید میز و صندلی کافی شاپ از تولید کننده

بهترین تولیدی میز و صندلی در درجه اول بایستی محصولاتی باکیفیت و بادوام را تولید کند و خدمات فروش خود را با بالاترین سطح کیفی به مشتریان عرضه بدارد. توجه داشته باشید که ارزان بودن ممکن است به معنای استفاده ازمواد مصرفی بی کیفیت و نامرغوب باشد. بنابراین تنها قیمت را ملاک انتخاب خود قرار ندهید.
عاج یکی از تولید کنندگان انواع میز و صندلی بادوام و باکیفیت است که امکان خرید مستقیم را برای مشتریان فراهم نموده است. سابقه فعالیت بالا، ملزم دانستن خود به استفاده از متریال با کیفیت در ساخت میز و صندلی و داشتن قیمت های بی واسطه از مزایای این گروه تولیدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *