مقالات میز و صندلی چوبی کافی شاپ, بلاگ

انواع مدل های میز و صندلی کافی شاپ

صندلی رستورانی
Rate this post

در این مقاله راجع به انواع مدل های میز و صندلی کافی شاپ، صحبت خواهیم کرد. همانطور که میدانید نقطه ی کانونی هر کافی شاپی، میز و صندلی ها ی آن می باشند. بنابراین انتخاب در این مورد بسیار مهم و حساس است . زیرا اگر بدون اطلاع کافی اقدام به خرید کنید ممکن است کافی شاپ شما هیچ گونه جذابیتی نداشته باشد.

گذشت زمان تغییرات زیادی را در جوامع ایجاد می کند. در گذشته چایخانه ها وقهوه خانه ها محل اجتماع مردم، مخصوصا آقایان بودند. در هر منطقه، مخصوصا مناطق شلوغ و بازاری، یه قهوه خانه وجود داشت که اهالی محل و کسبه برای استراحت، خوردن صبحانه و چای به آن جا می رفتند، دور هم جمع می شدند و راجع به مسائل مختلف گپ می زدند. هنوز هم اگر از محله های قدیمی گذر کنید، چنین چای خانه هایی را می بینید.

جوانان امروزی ترجیح می دهند که در یک محیط مدرن، با نورپردازی خیلی شیک و میز و صندلی زیبا، همراه با دوستان خود بنشینند، یک موزیک لایت گوش بدهند و قهوه ی مورد علاقه خود را بنوشند. محیط سنتی چایخانه ها، با استکان های کمر باریک در بین نسل جوان خواهانی ندارد، بلکه آنها دنبال یک نوشیدنی عالی در یک کافی شاپ خوب می باشند.

 

یکی از پرطرفدارترین مدل های میز و صندلی در بین کافی شاپ ها، مدل گرد می باشد. این گردی میز باعث می شود که مشتریان شما، صمیمی تر دور یک میز بنشینند، فاصله آن ها به حداقل برسد و راحت بتوانند با همدیگر صحبت کنند.

 

کافی شاپ چیست؟

 

انواع مدل های میز و صندلی کافی شاپ

کافی شاپ محلی است که در آن انواع قهوه، بستنی، دمنوش، کیک و… در محیطی آرام و صمیمی سرو می شود.امروزه کافی شاپ ها، جای چای خانه های سنتی را گرفته اند. مردم برای ملاقات های دوستانه و کاری خود کافی شاپ ها را انتخاب می کنند. کافی شاپ‌های امروزی تفاوت های بسیاری با چایخانه ها ی قدیمی دارند.

منوی متنوع و تقریبا فرنگی، فضای لوکس و آرام، انواع مدل های میز و صندلی های کافی شاپی شیک و راحت از خصوصیات کافی شاپ ها می باشد. برعکس چایخانه ها، در کافی شاپ ها خانم ها به راحتی رفت و آمد می کنند. در بسیاری از کافی شاپ ها خانم ها به عنوان صندوقدار، سالن دار و… مشغول به کار هستند و از این حیث محدودیتی وجود ندارد.

ببشتر بدانید:معیارهای انتخاب میز و صندلی رستورانی

 

نکات انتخاب مدل های میز و صندلی مناسب کافی شاپ

  • انتخاب مبلمان و میز صندلی شیک، با رنگ ها و طرح های زیبا می تواند، زیبایی دو چندانی را به کافی شاپ شما بدهد.
  • مدل میز و صندلی کافی شاپ، در جذب مشتری اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • مدل میز و صندلی و مبلمان کافی شاپ باید با تم کافی شاپ سازگاری داشته باشد.
  • مثلا در محیط های سنتی از تخت بیشتر استفاده می شود، در تم های کلاسیک از مبلمان کلاسیک و تم های مدرن، مبلمان مدرن هم می طلبد.
  • هماهنگی رنگ میز و صندلی با سایر رنگ ها، از اهمیت ویژه ای برای زیبا شدن دکوراسیون کافی شاپ برخوردار است.
  • صندلی های سفت، میزهای کوتاه یا بلند همگی باعث آزار مشتری می شوند.
  • علاوه بر مسائل مربوط به زیبایی، سایر جنبه های انتخاب مدل میز و صندلی کافی شاپ نیز مهم می باشد. اگر اندازه ی بلندی میز به صندلی ها نخورد، مشتری روی میز مسلط نیست و حس بدی به او دست می دهد. نرمی و سفتی ص
  • ندلی و اندازه ی میز از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

 

منوی متنوع و تقریبا فرنگی، فضای لوکس و آرام، انواع مدل های میز و صندلی های کافی شاپی شیک و راحت از خصوصیات کافی شاپ ها می باشد.

 

انواع مدل های میز و صندلی کافی شاپ

این میزها که معمولا در اندازه های 2 و 4 نفره و به ندرت در اندازه های 8 نفره طراحی می شوند، معمولا از لاک یا چوب سبک هستند. فانتزی و شیک بودن می‌تواند از خصوصیات آن ها باشد. صندلی مناسب نیز با توجه به نوع ساختار میز و شکل ان انتخاب می شود تا این دو در کنار هم دکوراسیونی زیبا برای کافی شاپ داشته باشند.

میز و صندلی کافی شاپ فلزی

فلز مقاومت بالایی دارد و به راحتی تمیز می شود، لکه به خود جذب نمی کند و برای یک محیطی مثل کافی شاپ که تمیزی معیار مهمی است مناسب می باشد. تنوع میز و صندلی های فلزی بسیار بالا می باشد و این انتخاب را برای شما سخت می کند.

 

میز و صندلی کافی شاپ چوبی

 

انواع مدل های میز و صندلی کافی شاپ

فرقی ندارد که شما چه نوع سلیقه ای دارید. میز و صندلی چوبی چیزی است که نظر شما را جلب می کند. طراحی طبیعی، خط ها و شیارهای موجود در آن همگی نکاتی هستند که شما را وادار به خرید این مدل محصولات می کند.

میز و صندلی گرد
یکی از پرطرفدارترین مدل های میز و صندلی در بین کافی شاپ ها، مدل گرد می باشد. این گردی میز باعث می شود که مشتریان شما، صمیمی تر دور یک میز بنشینند، فاصله آن ها به حداقل برسد و راحت بتوانند با همدیگر صحبت کنند.
از طرفی هم مدل میز و صندلی گرد باعث می شود، شما از حداکثر فضای کافی شاپ خود استفاده کنید و پرتی فضا را به حداقل برسانید.

مبلمان کاناپه ای

این مدل مبلمان ظاهری شیک به محیط شما می دهد و مناسب مشتریانی است که با تعداد بالا به کافی شاپ آمده اند. میزهای کوچک 4 نفره آن ها را از هم دور می کند و میزهای 8 نفره صمیمیت را از جمع آن ها میگیرد. مبلمان کاناپه ای بهترین انتخاب برای آن ها می باشد.

مشتری ها می توانند روی کاناپه کنار هم بنشینند و یک میز شیک جلوی آن هاباشد. همچنین این مبلمان برای کسانی که می خواهند، تولد خود را در کافی شاپ بگیرند بسیار مناسب است.

 

 

انواع مدل های میز و صندلی کافی شاپ

صندلی های بلند
استفاده از این صندلی ها در کنار پیشخوان، می‌تواند در ارتباط بین شما و مشتری تاثیر خوبی داشته باشد و نمای زیبایی به کافی شاپ شما ببخشد.

صندلی های بیرونی

داشتن حیاط و یا بالکن یک آپشن بسیار خوب برای یک کافه می باشد. در مواقعی که هوا خوب است، خیلی از مشتریان علاقه ای به نشستن در محیط های بسته ندارند. میز و صندلی هایی هستند که مناسب فضای بیرونی طراحی شده اند. این مدل میز و صندلی ها که غالبا از جنس چوب یا حصیر هستند، نمای جذابی به بالکن یا حیاط کافی شاپ شما می دهند.

 

بیشتر بدانید: چه میز و صندلی برای کافی شاپ بخریم؟

 

کلام آخر

انواع مدل های میز و صندلی کافی شاپ

مهمترین خصوصیت یک کافی شاپ که در نگاه اول به چشم می آید دکوراسیون داخلی است. این مسئله نیز تا حد زیادی متاثر از میز و صندلی های آن است. با این حساب انتخاب یک میز و صندلی مناسب به لحاظ ظاهر و کیفیت درواقع نوعی سرمایه گذاری برای کافی شاپ شماست. انواع میز و صندلی به لحاظ جنس، سبک دکوراسیون، رنگ و غیره وجود دارد. حتما در هنکام انتخاب به بودجه خرید و سپس سبک کلی دکوراسیون کافی شاپ خود دقت کنید. همنین نحوه مراقبت و نگهداری و میزان حساسیت متریال بکار رفته در ساخت میز و صندلی گزینه مهم دیگر است.

گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع میز و صندلی چوبی، میز ناهارخوری چوبی، مبلمان راحتی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد. این مجموعه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز با هرگونه سلیقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *