بلاگ

رنگ مناسب برای مبلمان راحتی

رنگ مناسب مبلمان راحتی
5/5 - (1 امتیاز)

صرف نظر از اینکه مبلمان، راحتی باشد و یا سلطنتی، رنگ مناسب برای مبلمان راحتی، یکی از مهم ترین تصمیم هایی است که برای دکوراسیون منزل در نظر گرفته می شود.

مبلمان راحتی بیشتر مناسب فضاهای مدرن و دکوراسیون داخلی مینیمال می باشد. به همین خاطر در این مطلب قصد داریم به بررسی روش های مختلف برای انتخاب بهترین مبل راحتی بر اساس رنگ می پردازیم.

رنگ مبل راحتی

بیشتر بدانید:خرید مبل راحتی ارزان

لزوم انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان راحتی

هنگام خرید مبل راحتی و یا میز و صندلی چوبی با انواع بسیار متنوعی روبرو می شویم که به دلیل تنوع در رنگ های آنها، انتخاب را برای ما دشوار می کنند.به همین خاطر باید قبل از مراجعه به تولیدی مبل راحتی در مورد رنگ، جنس، تعداد کاناپه و مدل مبل راحتی کاملا فکر کرده باشید.

در انتخاب مبلمان راحتی باید سبک و نوع دکوراسیون هر خانه که مخصوص همان خانه است کاملا مورد توجه قرار گیرد. یک مبل بسیار خوش آب و رنگ در تولیدی مبل راحتی، ممکن است در منزل شما این جلوه را نداشته باشد.

چون سبک دکوراسیون ، رنگ فرش ، پرده و کاغذ دیواری هم باید کاملا متناسب و هماهنگ با مبلمان باشد. بنابراین می توان گفت بهترین مبل راحتی برای هر منزل فقط منحصر به خود آن منزل می باشد.

 رنگ خنثی یا تاکیدی در انتخاب رنگ مناسب مبلمان راحتی

کلیدی ترین سوالی که باید از خودتان هنگام خرید مبل راحتی و انتخاب رنگ مبل بپرسید این است که رنگ خنثی انتخاب کنم یا تاکیدی؟

انتخاب رنگ خنثی برای مبل راحتی ریسک کمتری دارد. چرا که در این صورت مبل راحتی شما نقش زمینه را در دکوراسیون ایفا خواهد کرد. و از سایر رنگ های سرد یا گرم دیگر می توان در کوسن ها یا اشیای تزئینی یا سایر بخش های دکوراسیون استفاده کرد.

باید افزود که انتخاب رنگ تاکیدی برای مبل راحتی ریسک بالاتری خواهد داشت و نیاز به دقت بیشتری در طراحی دکوراسیون را موجب می شود. چرا که رنگ تاکیدی مبلمان را از حالت زمینه ای و پشتیبان در می آورد.

اگر رنگ تاکیدی را برای مبلمان خود انتخاب می کنید باید سایر اجزای دکوراسیون را با آن هماهنگ کنید. اگر تمایل دارید مبلمان با رنگ تاکیدی داشته باشید باید حتما برای رنگ دیوار و کفپوش و پرده یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید.

 ترکیب رنگ ها با سفید

اگر احساس می کنید بیش از حد از رنگ ها استفاده کرده اید می توانید رنگ سفید را به دکوراسیون خود اضافه کنید. ترکیب هر رنگی با سفید آن را چشم نواز تر و لطیف تر خواهد کرد.

رنگ سفید

از رنگ سفید معمولا به عنوان رنگ زمینه در دکوراسیون استفاده می شود. چرا که جلوه تمامی لوازم و اکسسوری های موجود در خانه را چند برابر می کند.

رنگ کرم

رنگ کرم، رنگی گرمی و خنثی است که انعطاف پذیری خاصی به شما می بخشد. رنگ کرمی یک رنگ کلاسیک است که با رنگ سیاه به خوبی ست می‌شود، و همچنین می‌تواند مکمل خوبی برای رنگ‌های قرمز و یا خاکستری باشد.

رنگ کرم

برای سالن های پذیرایی کوچک بهتر است از مبلمان رنگ روشن استفاده کنید تا فضای پذیرایی بزرگ و دلبازتر به نظر برسد

رنگ قهوه ای

رنگی است که بیشتر افرادی که کودک خردسال دارند از آن استفاده می کنند، زیرا نه تنها به راحتی کثیف نمی‌شود، بلکه اگر کثیف هم شود خیلی مشخص نمی‌شود.

رنگ قهوه ای

این رنگ می تواند گرما و سادگی را برای دکوراسیون افرادی که بیشتر به دنبال رنگ‌های طبیعی هستند به ارمغان بیاورد.

بیشتر بدانید:خرید مبل از تولیدی تهران

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری نیز به این دلیل که رنگی خنثی است به راحتی می‌تواند با رنگ‌های دیگر هماهنگ شود. رنگ خاکستری تناژهای مختلفی دارد و شما می‌توانید به راحتی رنگ مناسب دکوراسیون مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این رنگ را می‌توانید با رنگ‌های سفید ، مشکی و همچنین وسایل پر زرق و برق ست کنید.

رنگ خاکستری

نکاتی که هنگام انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان راحتی باید توجه کرد

  1. برای ست کردن رنگ مبلمان با رنگ های استفاده شده در سالن پذیرایی نیازی نیست رنگ مبلمان با رنگ سایر وسایل ست باشد بلکه شما می توانید از سایه های مختلف رنگی در کنار یکدیگر استفاده کنید و چیدمانی متفاوت را در سالن پذیرایی منزل تان داشته باشید
  2. اگر در فضای سالن پذیرایی منزل تان نور به اندازه کافی وجود دارد می توانید مبلمان با رنگ روشن و یا رنگ تیره برای فضای پذیرایی منزل خود انتخاب کنید و اگر فضای سالن پذیرایی تاریک و کم نور است بهتر است از مبلمان رنگ روشن استفاده کنید.
  3. برای فضاهای کم نور مبلمان با رنگ هایی نظیر سفید و شیری مناسب هستند زیرا این رنگ ها نور را منعکس می کنند و باعث می شوند فضای سالن پذیرایی روشن تر به نظر برسد
  4. برای انتخاب رنگ مبل سالن پذیرایی باید به اندازه فضا و میزان نور موجود در سالن پذیرایی توجه کنید. اگر فضای سالن پذیرایی منزل شما بزرگ است می توانید از انواع رنگ های متنوع روشن و تیره مبلمان استفاده کنید تا فضای پذیرایی تان بزرگ و دلبازتر به نظر برسد.
  5. برای سالن های پذیرایی کوچک بهتر است از مبلمان رنگ روشن استفاده کنید تا فضای پذیرایی بزرگ و دلبازتر به نظر برسد

گروه تولیدی عاج با سابقه ای طولانی در تولید انواع مبلمان راحتی ، میز و صندلی چوبی و … می باشد. تمامی محصولات تمام چوب  بوده و دارای گارانتی 18 ماهه می باشد.شما میتوانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت گروه تولیدی عاج سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *