بلاگ

میز جلو مبلی چوبی

میز جلو مبلی چوبی
5/5 - (1 امتیاز)

برای ساخت میز جلو مبلی چوبی از متداولترین متریالی که می توان استفاده نمود چوب می باشد. چوب به فضا گرما و صمیمیت می بخشد، هیچ گاه از چرخه مد خارج نمی گردد. متناسب و پاسخگوی هر سلیقه ای است.

مانند میز و صندلی چوبی ، کتابخانه چوبی ، و … که همیشه زیبایی خاص خود را در دکوراسیون منزل خواهند داشت. تنوع میزهای جلومبلی چوبی بسیار بالاست و تقریبا با هرنوع مبلمانی ست می شوند. در ادامه به انواع میز جلو مبلی و ویژگی های آنها اشاره خواهیم داشت.

بیشتر بدانید:خرید مبل راحتی ارزان

میز جلو مبلی چوبی

این نوع میز در مدل‌های مختلفی مانند کلاسیک و مدرن طراحی‌ شده‌اند و که می‌توانند دارای کشو و یا دو طبقه باشد. که با توجه به نیاز و سلیقه افراد ممکن است متفاوت باشد.

تنها مشکل این نوع میزها این است که در برابر رطوبت و آب مقاوم نبوده و باید سعی شود از ریختن آب بر روی آن جلوگیری شود تا طول عمر آن افزایش یابد.

انواع میز جلو مبلی چوبی

انواع میز جلو مبلی چوبی

با توجه به نوع دکوراسیون و با توجه به سلیقه شخصی افراد می توان گفت انواع میز جلو مبلی چوبی میزهای کلاسیک، میزهای روستیک، میزهای مدرن هستند.

  1. میزهای کلاسیک این نوع از میزها از جنس چوب می باشند. که از این سبک در مبلمان استیل یا کلاسیک استفاده می گردد.
  2. میز جلو مبلی روستیک در واقع ترکیبی از سبک‎ های کلاسیک با سبک‎ های روستایی و قدیمی هستند. اصولا طرح‎ های این نوع از میز جلو مبلی بسیار ساده و برای جنس صفحه آن‎ها از چوب و ساختار بدنه میز نیز از سایر متریال‎ های سبک صنعتی استفاده می شود.
  3. میز جلو مبلی مدرن جدیدترین نوع میز جلو مبلی است که می‎توان از آن‎ها برای تزئین بهتر فضاهای مدرن در منازل و یا حتی محل کار نیز استفاده کرد.تنوع استفاده از متریال‎ های مختلف در قسمت‎ های بدنه این نوع از میزها در حال حاضر بیشتر از سایر سبک‎ ها است.

ارتفاع میز جلو مبلی

در هنگام انتخاب میز جلو مبلی حتما فاکتور وزن میز را مورد توجه قرار دهید چرا که به هنگام بلند کردن و جا به جایی میز جلو مبلی دچار کمترین فشاری بر روی ناحیه کمر خود شوید

ارتفاع متناسب میز جلو مبلی چوبی

بیشترین کاربرد میز جلومبلی در واقع برای قرار دادن ظرف پذیرایی، لوازم دکوری و مواردی از این قبیل می باشد که حین نشستن روی مبل و استراحت کردن مورد نیاز می شود.

معمولا تمامی میزجلو مبلی ها استاندارد و مشخص ساخته می شوند. سطح میز بطور کلی حدود ۵ سانتی متر بالاتر از ارتفاع مبلمان کناری خود می باشد. میزجلومبلی در حالت عادی ۴۰ تا ۴۵ سانتی متر ارتفاع دارد ولی اگر ارتفاع مبل شما بیشتر است از میزجلو مبل بزرگتری می توان استفاده کرد.

هماهنگی با سبک دکوراسیون منزل

هماهنگ بودن میز جلو مبلی با نوع دکوراسیون منزل از فاکتورهای ویژه ای است که مبلمان شما هر چقدر زیبا باشد در صورت هماهنگ نبودن و هارمونی نداشتن دکوراسیون با سبک میز جلو مبلی، دکوراسیون خانه بی نظم میشود.

وزن میز جلو مبلی

توجه به وزن میز با توجه به نوع کاربری آن برای شما

در هنگام انتخاب میز جلو مبلی حتما فاکتور وزن میز را مورد توجه قرار دهید چرا که به هنگام بلند کردن و جا به جایی میز جلو مبلی دچار کمترین فشاری بر روی ناحیه کمر خود شوید.

بیشتر بدانید:میز ناهارخوری گرد یا مربع؟

جنس میز جلو مبلی

هر چه جنس میز با دوام و با کیفیت باشد ،روی عمر مفید آن نیز تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. به دلیل استفاده زیاد از این نوع از میزها ، باید به مقاومت و کیفیت آن توجه بسیار کرد.

میزهایی که صفحه چوبی هستند، به مرور زمان خط و خش‌هایی روی سطح آن‌ها ایجاد می‌شود. به همین دلیل بهتر است که یک شیشه با ابعاد مناسب روی میز تهیه کنید تا میز جلو مبلی چوبی شما دچار این مشکل نشود.

اگر میخواهید از اجسام سنگین بر روی میز استفاده کنید. و یا اگر کودک خردسال و حیوان خانگی دارید. هنگام خرید می توانید میزی را انتخاب کنید که سطح رویی آن محکم و تقویت شده باشد، برای این منظور، میز های چوبی گزینه های مناسبی هستند.

متناسب بودن با ابعاد منزل و مبلمان شما

توجه داشته باشید هر چه ابعاد میز جلو مبلی بزرگ باشد دید کلی مبل‌مان منزل شما را از بین می‌برد و فضای نشیمن شما را کوچک‌تر نشان خواهد داد. همچنین در صورت انتخاب میزی با ابعاد نامتناسب رفت و آمد افراد را سخت تر می کند.

این مساله در مورد میز جلو مبلی که کوچکتر انتخاب شود نیز صدق می کند. در این صورت میز جلوه بدی به سرویس مبلمان شما می‌دهد و زمانی که مهمان دارید، با یک کمبود فضای جدی مواجه خواهید شد. پس به ابعاد منزل و مبلمان خود توجه داشته باشید و یک میز مناسب برای مبلمان هفت نفره را برای مبل چهار نفره خود انتخاب نکنید.

گروه تولیدی عاج مفتخر به تولید انواع میز و صندلی چوبی، مبلمان راحتی چوبی، و میز جلو مبلی چوبی با بهترین متریال و چوب با کیفیت برای مشتریان عزیز است. تمامی محصولات دارای گارانتی 18 ماهه می باشند. شما میتوانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت گروه تولیدی عاج سفارش خود را ثبت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *