بلاگ

صندلی چوبی ارزان

صندلی چوبی ارزان
Rate this post

صندلی های چوبی دارای ظاهری کلاسیک با زیبایی و با ظرافت ساخته شده اند از این رو افراد بسیاری به دنبال تهیه صندلی چوبی ارزان هستند.

به طور کلی چوب همواره به عنوان یک متریال کامل و بی نقص شناخته شده که هیچ وقت از مد نمی افتد. علاوه بر این موارد همانطور که اشاره شد انواع صندلی چوبی برای محیط زیبای کلاسیک و دکوراسیون خاص را خلق می ‌کند.

کاربرد انواع صندلی چوبی

پیش از پرداختن به انواع صندلی چوبی ارزان بد نیست که نگاهی به کاربرد آن در دکوراسیون منزل داشته باشیم. این صندلی ها اگرچه بر زیبایی منزل افزوده و ظاهری شیک برای آن به ارمغان می آورد، با این حال باید بر اساس نیاز و کاربرد آن در دکوراسیون منزل انتخاب شود.

برای طراحی داخلی از صندلی های چوبی مختلفی می توان استفاده کرد؛ مهمترین و پرطرفدارترین مدل های صندلی چوبی در دکوراسیون داخلی عبارتند از صندلی‌های ناهارخوری، انواع مدل های صندلی راحتی یا صندلی راک و همچنین شامل انواع مدل های صندلی آشپزخانه یا صندلی اپن می شود.

بیشتر بدانید: تولید کننده صندلی اپن چوبی

صندلی چوبی ارزان؛ جنس چوب صندلی

صندلی چوبی ارزان؛ جنس چوب صندلی

بی شک نوع چوب در قیمت صندلی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. برخی چوب هایی که برای تولید صندلی به کار می روند بسیار گران قیمت بوده و در نتیجه هر کسی امکان خرید این نوع صندلی ها را نخواهد داشت.

اما دامنه تنوع تولیدات صندلی چوبی بالا بوده و همچنین چوب های ارزان تر نیز به شرط تولید صحیح کیفیت بالایی را در اختیار مشتری قرار می دهد. به طور کلی چوب ماهوت، افرا، بلوط، ساج و بامبو از جمله چوب های گران قیمت برای تولید محصولات چوبی هستند.

صندلی چوبی ارزان برای اپن

صندلی اپن یکی از پر طرفدارترین صندلی های موجود در بازار است. این نوع چوبی این صندلی ها ممکن است به صورت پایه و چهار پایه طراحی شوند .صندلی های کانتر یا اوپن می ‌توانند در دو مدل با دسته یا بدون دسته ساخته شوند. به طور کلی نشستن بر روی صندلی های دسته دار راحت تر است و استفاده از آن به خصوص برای کودکان مناسب تر است.

صندلی های دسته دار معمولاً دارای سبک کلاسیک هستند و صندلی های بدون دسته برای دکوراسیون های مدرن و امروزی همخوانی بیشتری دارند. شما می توانید بر حسب اندازه، یا قابلیت هایی همچون دسته داشتن، صندلی چوبی ارزان را برای اپن تهیه کنید.

صندلی چوبی ارزان برای اپن

میز و صندلی ناهارخوری ارزان

میز و صندلی چوبی ناهارخوری یکی دیگر از انواع صندلی چوبی است؛ دامنه تنوع این محصول به قدری زیاد بوده که هیچ گاه از مد نمی افتد. در واقع قدیمی‌ترین نوع میزهای ناهارخوری هم از جنس چوب هستند و افراد زیادی در منازل خود از آن استفاده می کنند.

صندلی چوبی ارزان برای میز ناهارخوری نیز تولید می شود. بسته به تعداد صندلی های یک میز، جنس و همچنین ابعاد آن قیمت این محصول متفاوت خواهد بود.

نیمکت چوبی ارزان

دیگر صندلی چوبی ارزانی که می توان یافت، نیمکت های چوبی هستند. نیمکت چوبی بسیار متنوع بوده و نمونه‌های مختلفی از آن در بازار وجود دارند. نیمکت چوبی باغی، نیمکت چوبی تراس، انواع نیمکت چوبی مدرن و … نمونه های مختلفی از نیمکت های چوبی ارزان هستند.

پیشنهاد می شود که پیش از خرید نیمکت چوبی با توجه به مکانی که تصمیم به استفاده از آن را دارید و ضمن در نظر گرفتن راحتی مدل، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع صندلی چوبی از لحاظ تکیه گاه و جنس نشیمن

انواع صندلی چوبی از لحاظ تکیه گاه و جنس نشیمن

به طور کلی صندلی های چوبی از لحاظ تکیه گاه به دو دسته تکیه دار و بدون تکیه تقسیم بندی می شوند. صندلی های بدون تکیه گاه عموماً ظاهری مکعبی شکل دارند، چهارپایه هستند و اندازه آن ها نیز کوچک تر است.

در مقابل صندلی های چوبی دارای تکیه گاه می توانند به صورت پایه اسکی یا مشبک طراحی شوند. طبیعتاً صندلی های بدون تکیه گاه نیز در رتبه های اول صندلی چوبی ارزان قرار دارند.

ویژگی انواع صندلی چوبی در عاج صندلی

اگر به دنبال صندلی چوبی ارزان هستید، حتماً کیفیت محصول و چوب به کار رفته در آن را در نظر بگیرید. صندلی های تولید گروه عاج از بهترین چوب ها استفاده می کنند.

چوب به کار رفته در صندلی های چوبی عاج صندلی از جنس چوب روسی (چوب نراد) بوده که در برابر حرارت، رطوبت
و همچنین رشد کپک و موریانه مقاومت دارد و در نتیجه با مناطق دارای رطوبت بالا و آب و هوای شرجی نیز سازگار خواهد بود.

گفتنی است که انواع صندلی چوبی در مدل های نرده ای، پایه اسکی، صندلی های پایه ساده، پایه بلند، صندلی های بدون پشتی و همچنین نیمکت های چوبی عرضه می شود.

بیشتر بدانید: تولید کننده صندلی اپن چوبی

نکته پایانی

در این مطلب سعی شد درباره انواع صندلی چوبی صحبت شود. همچنین از مزایای صندلی های تولید عاج صندلی نیز صحبت شد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ها با ما شماره های موجود در سایت در تماس باشید.

گروه تولیدی عاج افتخار دارد محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *