بلاگ

مدل صندلی چوبی میز تحریر

Rate this post

میز تحریر ها دارای کاربرد متنوعی هستند و از این رو شاهد انواع مختلف مدل صندلی چوبی میز تحریر هستیم. به طور کلی میز تحربرها دارای ساختار متفاوتی نسبت به سایر انواع میزها هستند.

از این محصول به طور ویژه در تولید محتوا برای نویسندگان و مترجمان، انجام تکالیف درسی دانش آموزان و دانشجویان، کار با لپ تاپ و کامپیوتر، مطالعه، انجام پروژه های کاری و سایر امور روزانه استفاده می شود بنابراین مدل صندلی چوبی میز تحریر در انتخاب آن نقشی اساسی دارد.

محل قرار گیری و ویژگی میز تحریر

پیش از پرداختن به مدل صندلی چوبی میز تحریر بد نیست نگاهی به محل قرار گیری آن داشته باشیم، زیرا اندازه و مدل میز تحریر تمام چوب بایستی متناسب با فضای قرارگیری آن باشد به خصوص اگر که متراژ منزل شما کوچک بوده و از این بابت دارای محدودیت هستید.

منظور از این ویژگی ها در واقع مجهز بودن میز به کشو و قفسه برای دسته‌بندی و نظم و ترتیب دادن به کتاب‌ها، اسناد، مدارک، لوازم تحریر و غیره است. از همین رو انواع میزهای تحریر پایه دار باشد، دیواری و تاشو وجود دارد.

بیشتر بدانید: خرید میز تحریر و صندلی ارزان

ارتفاع در انواع مدل صندلی چوبی میز تحریر

ارتفاع در انواع مدل صندلی چوبی میز تحریر

به طور کلی ارتفاع استاندارد میز تحریر بین ۷۳ تا ۷۷ سانتی‌متر است و هر نوع مدل صندلی چوبی میز تحریر نیز باید بر پایه همین ارتفاع باشد.

البته از آنجایی که ممکن است افراد دارای شرایط قدی و جسمانی متفاوتی داشته باشند، ارتفاع میز تحریر بایستی به اندازه‌ای باشد که گردن کاربر در هنگام قرارگیری پشت میز تحریر، بیشتر از ۲۰ درجه خم نشود.

مدل صندلی چوبی میز تحریر برای کودک و نوجوان

نکات ذکر شده در مورد انتخاب مدل صندلی چوبی میز تحریر برای کودک و نوجوان نیز صدق می کند. ارتفاع میز نوجوان بایستی به گونه ای باشد که هیچگونه فشاری به شانه ها و دستان وی وارد نکند.

معمولاً ارتفاع استاندارد میز تحریر نوجوانان بین ۱۱ تا ۱۴ سال ۷۱ سانتیمتر است. و برای گروه های سنی دیگر نیز ارتفاع به این صورت است:

  • کودکان 3 تا 4 سال: 46 سانتی متر
  • کودکان 4 تا 6 سال: 53 سانتی متر
  • کودکان 6 تا 8 سال: 59 سانتی متر
  • کودکان 8 تا 11 سال: 64 سانتی متر

انواع مدل میز تحریر و صندلی چوبی

به طور کلی مدل صندلی چوبی میز تحریر بر حسب انواع مدل میز تحریر تعیین می شود. انواع کلی میزهای تحریر به صورت زیر است:

  • استاندارد: میز های استاندارد معمولاً ظاهری ساده، جمع و جور، زیبا و در عین حال کاربردی دارند. بستگی به نوع طراحی آنها ممکن است مجهز به کشو و قفسه باشند. معمولا وزن آنها سبک بوده و دارای ظاهری ساده، کلاسیک و انعطاف پذیر هستند.
  • میز منشی یا سکرتری: میز منشی یا سکرتری نوع دیگری از انواع میز تحریر ها با ارتفاع بلند تر نسبت به انواع معمولی است. بنابراین مدل صندلی چوبی میز تحریر برای نوع منشی بلندتر خواهد بود.

انواع مدل میز تحریر و صندلی چوبی

  • میز رول تاپ: میز رول تاپ با ظاهر جذاب و خاص خود گزینه بسیار مناسبی برای علاقه مندان به دکوراسیون های کلاسیک است. وجه ممیزه این نوع میز آن است که از بالای کابینت یک پوشش تا روی میز رول می شود و به این ترتیب سطح کار را مخفی می‌کند.
  • دیواری و تاشو: این مدل میز ها به دیوار نصب می شوند و از طراحی های جمع و جور و در عین حال کاربردی برخوردار می باشند.زمانیکه شما نیاز به میز ندارید می توانید اهرم های زیر میز را به سمت دیوار حرکت داده و به این ترتیب میز تحریر را جمع کنید.

جنس انواع مدل صندلی چوبی میز تحریر

در نهایت باید به جنس انواع صندلی چوبی میز تحریر اشاره کرد. در گروه تولیدی عاج، این صندلی ها از چوب روسی (چوب نراد) ساخته شده است که در برابر حرارت و رطوبت و رشد کپک و موریانه مقاومت داشته و برای  مناطق با رطوبت بالا و آب و هوای شرجی نیز مناسب است.
این محصولات دارای گارانتی 18 ماهه بوده و از دوام و استحکام بالایی برخوردار است.

بیشتر بدانید: انواع مدل میز تحریر دیواری برای اتاق خواب

جنس انواع مدل صندلی چوبی میز تحریر

نکته پایانی

در این مطلب سعی شد درباره مدل صندلی چوبی میز تحریر صحبت شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد صندلی چوبی میز تحریر می توانید با گروه تولیدی عاج در تماس باشید.

گروه تولیدی عاج افتخار دارد محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *