بلاگ, مقالات میز و صندلی چوبی کافی شاپ

فروش مبلمان کافی شاپ

تولید کننده میز و صندلی کافی شاپ و رستوران
5/5 - (1 امتیاز)

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع فروش مبلمان کافی شاپ بپردازیم. فروش مبلمان کافی شاپ در مراکز مختلفی صورت می گیرد و این شرکت ها به تهیه انواع متفاوتی از میز و صندلی های مناسب برای کافی شاپ ها اقدام می کنند.
اگر شما کافی شاپ خود را به تازگی افتتاح کرده باشید و مخصوصا اینکه به منظور تغییر دکوراسیون قصد خرید میز و صندلی کافی شاپ داشته باشید قطعا می‌‌دانید که خرید این وسیله اهمیتی کمتر از رنگ و نوع طراحی داخلی محیط کاری شما ندارد و همه‌‌ی اجزاء باید به درستی و در هارمونی کامل انتخاب شده باشند تا هم مشتریان شما احساس راحتی کنند و هم جذاب و مشتری پسند باشد.

 

بیشتر بدانید: میز و صندلی چوبی فست فود

 

یکی از انواع مبلمان کافی شاپ که طرفداران بسیاری دارد و در بیشتر کافی شاپ ها از آن استفاده می شود، به نام مبلمان کاناپه ای شهرت دارد.

 

انواع مبلمان کافی شاپ

مبلمان کافی شاپ

یکی از انواع مبلمان کافی شاپ که طرفداران بسیاری دارد و در بیشتر کافی شاپ ها از آن استفاده می شود، به نام مبلمان کاناپه ای شهرت دارد. استفاده از این کاناپه ها در فضای کافی شاپ سبب می شود که برای هر میز بتوان محدوده ای خاص را در نظر گرفت و به این طریق در هر میز فضایی برای ایجاد آرامش بیشتر در اختیار مشتریان قرار بگیرد.
مبلمان گرد نوع دیگری از مبلمان قابل استفاده در فضای کافی شاپ می باشد. معمولا این نوع میز و صندلی در مکان هایی بکار می رود که فضای کافه کوچک باشد و کارکنان کافی شاپ به دنبال استفاده از حداکثر محیط موجود هستند، با این اقدام فضاهایی که در کافی شاپ پرت باشد کاهش یافته و در محیط می توان از صندلی های بیشتری استفاده کرد تا مشتریان جدیدی که وارد این مکان می شوند جایی برای نشستن داشته باشند و نیازی به صرف وقت برای خالی شدن میزهای موجود در کافی شاپ نباشد. این نوع میز و صندلی فضایی صمیمانه ایجاد می کند و در محیط هایی که به دنبال ایجاد یک مکان دوستانه هستند معمولا از آن استفاده می شود.
نوع دیگری از مبلمان موجود در کافی شاپ مبل راحتی است که استفاده از این مدل مبل طرفداران خاصی دارد. معمولا در کافی شاپ هایی از مبل راحتی استفاده می شود که به دنبال منتقل کردن بالاترین درجه آرامش به مشتریان خود هستند.
مبلمان پایه بلند از انواع دیگر میز و صندلی های به کار برده شده در کافی شاپ هستند. در مکان هایی که افراد علاقه خاصی به ایجاد سبک های متنوع و جدید در فضای کافی شاپ دارند و به شیک بودن محیط اهمیت زیادی می دهند معمولا از مبلمان های بلند بیشتر استفاده می کنند. فضای مناسب در کافی شاپ با به کار بردن وسایل خاص و متنوع در این محیط امکانپذیر می شود.
نوع دیگر مبلمان چوبی است. اگر خریدار رنگ بندی متفاوتی را برای میز و صندلی های موجود در کافی شاپ خود مد نظر داشته باشد با سفارش دادن میز و صندلی چوبی راحت تر می تواند این کار را انجام دهد تا هارمونی زیبایی را در مکان کافی شاپ ایجاد کرده و مشتری از قرار گرفتن در این محیط لذت ببرد. اگر میز و صندلی کاملا از چوب باشد فضای موجود در کافی شاپ خاص تر می شود، چوب های مرغوب با طرح و رنگ های مختلف می تواند زیبایی خاصی را به محیط مورد نظر بدهد.

 

ویژگی های مبلمان کافی شاپ

مبلمان کافی شاپ

یکی از ویژگی های مهم میز و صندلی کافی شاپ این است که در ارتباط با این نوع از مبلمان شکل های خیلی متنوعی به کار برده می شود. در واقع میز و صندلی مناسب کافی شاپ طرح های خاصی دارد و طراح در هنگام ساخت مبلمان مخصوص به فکر ایجاد تنوع بالاتر به نسبت مبلمان خانگی است.
ویژگی دیگر میز و صندلی کافی شاپ این است که بیشتر آنها وزن خیلی سبکی دارند تا در صورتی که کارکنان به دنبال جا به جایی هایی در محیط کافی شاپ باشند به راحتی بتوانند این کار را انجام داده و وزن سنگین وسایل، مانعی برای تغییر دکوراسیون نباشد، البته اگر صندلی ها سبک باشند مشتریان آسان تر می توانند جای آن را تغییر داده و به میز نزدیک یا دورتر شوند.
یکی دیگر از ویژگی های مهم میز و صندلی کافی شاپ، به تم رنگی مربوط می شود که جذابیت زیادی دارد و تنوع این رنگ ها می تواند افراد را با هر نوع سلیقه ای به خود جذب کند.
ویژگی خاص دیگر به متریال مبلمان مربوط می شود و سعی بر آن است که مواد این مبل ها از اجناس مرغوبی باشد که خریدار بتواند برای مدت زمان مناسبی از آنها استفاده کند.

 

نکات قابل توجه هنگام خرید

مبلمان کافی شاپ

یکی از نکات قابل توجه این است که در هر محیطی از مبلمانی استفاده شود که با سبک موجود همخوان باشد، مبلمان و تجهیزاتی که از جنس چوب باشد در سبک های کلاسیک بیشتر به کار برده می شود.
ظاهری که مبلمان دارد باید زیبا و به عبارت دیگر جذاب باشد اما تنها مسئله مهم ظاهر زیبای این مبلمان نیست و اولین نکته حائز اهمیت در زمینه انتخاب مبلمان خاص این است که مبلمان برای افرادی که از آن در کافی شاپ استفاده می کنند راحت باشد و آسایش را در چند ساعتی که مشتری در کافه حضور دارد، برای فرد به همراه داشته باشد.
اولین مسئله ای که به محض ورود مشتری به کافی شاپ جلب توجه می کند نوع مبلمان و رنگ بندی های آن است که در این فضا قرار دارد.
حتی الامکان این مبلمان ها باید در هنگام نشستن یا جا به جایی های کوتاه صدایی ایجاد نکنند و در مواقعی که فرد بر روی آنها می نشیند فوم های موجود در صندلی صدا نداشته باشد. در مواردی بهتر است صندلی هایی برای کافی شاپ تهیه شود که پایه های آن دارای صداگیر باشند و مشتری در مواقعی که صندلی را جا به جا می کند صدایی ایجاد نشود.

در کنار استفاده از میز و صندلی مناسب در کافی شاپ توجه به میزهای استاندارد حائز اهمیت است. در خیلی موارد افراد از صندلی های مناسبی به کار می برند اما میزی که انتخاب می کنند سر و صدای زیادی ایجاد می کند و به دلیل قرار گیری میز نامناسب در کنار صندلی، انتخاب درست هم نادیده گرفته می شود. اگر در انتخاب میز از جنس چوبی به کار برده شود می تواند ایجاد کننده آرامش بیشتر برای مشتری باشد و زیبایی خاصی را در محیط به وجود آورد.
نکته مهم دیگر در انتخاب مبلمان به جنس آنها بر می گردد که باید در این مورد دقت بسیار شود. در بیشتر مواقع اگر جنس صندلی های موجود در کافی شاپ آلومینیومی باشد ممکن است در فصل زمستان مشتری از نشستن بر روی این صندلی خودداری کند، البته جنس آلومینیوم در فصل تابستان نیز مشکلاتی به همراه دارد و می تواند گرم شود و مشتری را در این فصل نیز اذیت کند.
از مبلمان چرم بهتر است تنها در محیط داخلی فضای کافی شاپ استفاده شود زیرا جنس چرم اگر در فضای بیرون قرار بگیرد در برابر آسیب هایی چون نور مستقیم و زیاد آفتاب دوامی ندارد و ممکن است که داغ شده و مشتری را اذیت کند.

 

بیشتر بدانید: قیمت انواع میز و صندلی کافی شاپ

 

 اولین نکته حائز اهمیت در زمینه انتخاب مبلمان کافی شاپ این است که مبلمان برای افرادی که از آن در کافی شاپ استفاده می کنند راحت باشد و آسایش را در چند ساعتی که مشتری در کافه حضور دارد، برای فرد به همراه داشته باشد.

 

همان طور که می دانید یکی از مراحل مجهز کردن کافی شاپ، انتخاب مناسب مبلمان کافی شاپ است. ما در این مقاله قصد داریم شما را ویژگی ها و خصوصیات این مبلمان ها آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. رستوران، فست فود و کافی شاپ از جمله مکان هایی است که افراد برای تفریح و سرو غذا و نوشیدنی به این مکان ها مراجعه می کنند. جدا از کیفیت و نحوه ی پذایرائی قطعا فضای و محیط این مکان ها تأثیر به سزایی در جذب مشتری دارد. در طراحی دکوراسیون رستوران توجه به دو نکته در اولویت قرار دارد اول رنگ بندی به کار رفته و دوم مبلمان. رنگ ها بر احساسات و روحیه مشتریان و صندلی بر راحتی و آرامش آن ها تأثیر دارد. اگر رنگ بندی صحیح و انتخاب میز و صندلی به درستی انجام شود، قطعا رضایت مشتری تأمین خواهد شد.
گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع میز و صندلی چوبی، میز ناهار خوری چوبی، سرویس خواب چوبی، مبلمان راحتی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد. این مجموعه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز با هرگونه سلیقه است. کلیه محصولات عاج به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت و ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش عرضه می شود. چنانچه تمایل به تهیه میز و صندلی کافی شاپ را دارید می توانید با شماره های درج شده درسایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *