بلاگ, مقالات میز و صندلی چوبی کافی شاپ

قیمت انواع میز و صندلی کافی شاپ

قیمت میز و صندلی کافی شاپ
Rate this post

قیمت میز و صندلی کافی شاپ برای صاحبان این اماکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که میز و صندلی کافی شاپ به عنوان یک از عوامل تاثیر گذار در جذب مشتری، بشمار می رود. بنابراین باید در انتخاب و خرید آن بیشترین دقت را به کار بگیرید، چرا که اگر بدون اطلاع درست اقدام به خرید میز و صندلی نمایید، ممکن است میز و صندلی انتخابی شما جذابیت کافی را نداشته باشد و همچنین از لحاظ هزینه شما را متحمل پرداخت هزینه های اضافی نماید.
امروزه از کافی شاپ ها به عنوان مکانی برای استراحت استفاده می شود که افراد می توانند در طول روز به آنجا مراجعه کنند. بنابراین این گونه از مکان ها که به وفور در فروشگاه ها و خیابان ها دیده می شوند باید به گونه ای طراحی و چیدمان شده باشند، تا افرادی که به عنوان مشتری به آنها مراجعه می کنند، نهایت لذت را از محیط آنجا ببرند. به همین دلیل انتخاب دکور و لوازم و همچنین انتخاب میز و صندلی کافی شاپ بسیار مهم می باشد، چرا که یک دیزاین جذاب باعث جذب مشتری های بیشتری می شود.
به همین دلیل بهتر است که برای آشنایی بیشتر با عوامل تاثیرگذار بر قیمت میز و صندلی کافی شاپ، به ادامه ی مطلب توجه کنید.

 

بیشتر بدانید: بهترین میز و صندلی کافی شاپ

 

میز و صندلی کافی شاپ که از جنس چوب باشد سر و صدایی ایجاد نمی کند و در صورت ایجاد صدا توسط این مبلمان شدت آن خیلی کم است.

 

تأثیر کیفیت بر قیمت میز و صندلی کافی شاپ

قیمت میز و صندلی کافی شاپ
میز و صندلی های کافی شاپ به دلیل استفاده مکرر و هر روزه توسط افراد مختلف باید طول عمر بیشتری داشته باشند. در کنار طول عمر بالا کیفیت میز و صندلی باید به گونه ای باشد که به مرور زمان جلوه ی نو و درخشندگی خود را از دست نداده و کهنه به نظر نرسد. البته این مسئله تا حدود زیادی به نحوه استفاده و نگهداری از آن ها باز می گردد. اما بطور کلی صندلی های فلزی مقاومت بالاتری نسبت به ضربه دارند. اما تعمیر صندلی های چوبی آسان تر انجام می شود زیرا مانند فلز نیاز به جوشکاری ندارد. واضح است که هرچه کیفیت میز و صندلی از سطح بالائی برخوردار باشد، قیمت کار نیز افزایش می یابد.

 

تأثیر جنس بر قیمت میز و صندلی کافی شاپ

قیمت میز و صندلی کافی شاپ
یکی ار عامل های تأثیرگذار بر قیمت میز و صندلی کافی شاپ جنس آن می باشد. هنگام خرید میز و صندلی رستورانی با انواع صندلی از جنس های چوب، فلز، ام دی اف، پلاستیک و … روبه رو می شوید که هر کدام از آن ها قیمت های متفاوتی دارند. صندلی های چوبی از چوب درخت هایی مانند راش و بلوط درست شده اند و صندلی های فلزی از جنس آلومینیم یا استیل هستند. در این میان صندلی های ترکیبی نیز وجود دارند که فریم آن ها از جنس فلز و نشمین گاه آن ها از چوب ساخته شده است. جنس نشیمن گاه می تواند از چوب، فلز، پارچه، چرم و یا پلاستیک باشد.
قطعا برای کافی شاپ ها با دکوراسیون کلاسیک و سنتی صندلی های چوبی و برای کافی شاپ های مدرن، صندلی های فلزی مناسب هستند.

 

تأثیر نوع چوب بر قیمت میز و صندلی کافی شاپ

قیمت میز وصندلی کافی شاپ
انتخاب کردن میز و صندلی چوبی در فضای کافی شاپ به عنوان یک مزیت تلقی می شود و از این نوع میز و صندلی ها در موارد زیادی به کار می برند. مزیت های زیادی در استفاده از میز و صندلی چوبی وجود دارد که به چند نمونه از این موارد اشاره می شود:
استفاده از این مبلمان حس راحتی زیادی به مشتری منتقل می کند و شرکت های سازنده تلاش دارند که ظرافت های خاصی را در ساخت این مبلمان به کار ببرند تا این اقدام به مزیتی تبدیل شود که افراد مختلف با هر نوع سلیقه ای را به خود جذب کند و مشتریان در موارد زیادی از این نوع میز و صندلی رضایت دارند.
مزیت دیگر این است که میز و صندلی کافی شاپ که از جنس چوب باشد سر و صدایی ایجاد نمی کند و در صورت ایجاد صدا توسط این مبلمان شدت آن خیلی کم است. البته جنس چوب باید از چوب های مرغوب باشد تا بعد از مدت کوتاهی نشکند. همچنین توجه کنید که جنس چوب بکار رفته هرچه کیفیت بالاتری داشته باشد بر افزایش قیمت میز و صندلی تاثیرگذار است.

 

جنس پارچه

قیمت میز و صندلی کافی شاپ
نوع پارچه به کار رفته در صندلی از مواردی می باشد که باید در زمان انتخاب صندلی به آن توجه داشته باشید، پارچه ی انتخابی نباید به سرعت پوسته پوسته شود، همچنین نوع پارچه ای که برای صندلی کافی شاپ انتخاب می کنید باید در مقابل پاره شدن مقاومت داشته باشد. بنابراین هر چه پارچه بکار رفته در صندلی کیفیت بهتری داشته باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

 

اندازه

قیمت میز و صندلی کافی شاپ
انتخاب ارتفاع صندلی یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم در این زمینه است که باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال صندلی هایی که دارای پایه های بلندی هستند، با وجود زیبایی خیره کننده ای که دارد ، نمی تواند گزینه مناسبی برای استفاده در کافی شاپ به شمار بیاید.
پس در انتخاب نوع آن دقت نمایید، صندلی کافی شاپ باید ارتفاع کوتاه یا متوسطی داشته باشد تا برای مراجعه کنندگان راحتی را به دنبال داشته باشد.
در ضمن باید به وزن صندلی نیز اهمیت زیادی داد، در واقع صندلی ها نباید خیلی سبک باشند که با هر تکان جابجا شوند و موجبات آزار و اذیت مشتری را فراهم آورند و در مقابل نباید خیلی سنگین باشد که تکان دادن آن نیز به مشکل اساسی برای مراجعه کننده تبدیل شود. بر این اساس باید صندلی هایی با وزن متعادل را انتخاب نمایید.
هنگامی که فرد قصد راه اندازی کافه رستوران را در سر دارد باید با چیدمان و طراحی میز و صندلی های آن، این بخش ها را از یکدیگر تفکیک نماید.
به عنوان مثال کافی شاپ ها پرتردد و شلوغ تر از رستوران ها هستند به همین منظور اصولا کافی شاپ باید در قسمت نزدیک به ورودی انتخاب شود و صندلی هایی با سایز کوچک برای چیدمان آن انتخاب کرد، در مقابل غذا خوری ها تردد کمتری دارند و بهتر است که در قسمت انتهایی رستوران قرار گیرند. میز و صندلی های موجود در رستوران باید بزرگ و راحت باشند. اندازه و سایز میز و صندلی کافی شاپ بر قیمت آن تأثیر دارد.

 

تعداد

قیمت میز و صندلی کافی شاپ
یکی از موارد اساسی که باید در زمان خرید میز و صندلی به آن توجه کنید تعداد صندلی هایی است که می خواهید بخرید. بنابراین شما می توانید با توجه به ابعاد و تعداد مشتریانی که دارید تعداد میز و صندلی های خود را سفارش دهید.
این که فضای رستوران چند متر مربع است، در انتخاب میز و صندلی مناسب با آن تأثیر دارد. اگر فضای کافی شاپ شما کوچک است بهتر است از میز و صندلی هایی استفاده کنید که فضای کمتری را اشغال کنند. همچنین تعداد میز و صندلی از نکات اساسی در چیدمان رستوران به حساب می آید، پس باید بین فضای رستوران و تعداد میز و صندلی چیده شده در آن تناسب وجود داشته باشد. باید توجه کنید که تعداد میز و صندلی از عوامل موثر بر قیمت آن است.

 

کارایی

قیمت میز و صندلی کافی شاپ
شما باید در انتخاب صندلی کافی شاپ از دو ویژگی ظاهر و عملکرد با هم استفاده کنید زیرا برای محیط کافی شاپ انتخاب صندلی با ظاهر و عملکرد خوب مهم می باشد، هر کدام از جنس های صندلی کارایی خاص خود را دارند بطور مثال با انتخاب صندلی از جنس فلز در محیط های باز کافی شاپ ها دیگر دغدغه ای برای زنگ زدگی صندلی وجود ندارد.
برای انتخاب صندلی هایی از جنس پلاستیک برای فضای باز کافی شاپ، باید به مقاومت آن در برابر نور خورشید و تغییر رنگ آن توجه کنیم.
در انتخاب صندلی های چوبی که در محیط های باز رستوران ها قرار می گیرند باید به نوع چوب استفاده شده که حتما مرغوب باشد و در مقابل رطوبت استحکام داشته باشد دقت کنید.
هنگام استفاده از مواد در صندلی های کافی شاپ در محیط های باز باید بیشتر مقاومت و ماندگاری آن را در نظر بگیرید اما در انتخاب مواد صندلی های کافی شاپ برای فضای داخلی برعکس می باشد باید بیشتر ظاهر و راحت بودن آن را در اولویت قرار دهید.
زمانی که صندلی های کافی شاپ را تهیه می کنید باید شرایط افراد را مثل افراد معلول یا افرادی که قد کوتاه دارند در کارایی صندلی ها در نظر بگیرید، که این کار باعث می شود مشتری احساس راحتی بیشتری داشته باشد، برای افراد معمولی اندازه صندلی باید خیلی کوتاه یا بلند نباشد.
کارایی صندلی کافی شاپ نیز از عوامل تأثیر گذار بر قیمت آن می باشد.

 

رنگ

قیمت میز و صندلی کافی شاپ
در زمانی که قصد دارید برای کافی شاپ خود میز و صندلی انتخاب نمایید، باید دقت کنید که از رنگ هایی کمک بگیرید که توازن مناسب با محیط کافی شاپ را داشته باشد. تناسب رنگ ها در محیط می تواند در جلب رضایت مشتری بسیار تاثیر گذار باشد. بنابراین در زمان انتخاب میز و صندلی علاوه بر مواردی که در مباحث بالا گفته شد باید به رنگ مناسب برای انتخاب میز و صندلی ها نیز توجه داشته باشید.
در رابطه با انتخاب نوع رنگ می توان به این موارد اشاره کرد که در زمان انتخاب رنگ برای میز و صندلی برای کافی شاپ همواره از رنگ های گرم و شاد استفاده کنید، تا بتواند به افرادی که در این محیط ها قرار می گیرند احساس بهتری ببخشد. بنابراین در انتخاب رنگ های میز و صندلی برای کافی شاپ به هیچ عنوان استفاده از رنگهای بی روح توصیه نمی گردد، در نتیجه رنگ مناسبی را انتخاب کنید.
همچنین باید به این نکته توجه کنید که رنگ بکار رفته در ساخت میز و صندلی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد.

 

ظرافت در طراحی

قیمت میز و صندلی کافی شاپ
عامل موثر دیگر در قیمت میز و صندلی کافی شاپ به نوع ظرافت در طراحی ها بر می گردد، در خیلی موارد به ساختن میز و صندلی های خاص نیاز است. در  تهیه این نوع میز و صندلی ها وقت بیشتری صرف می شود و خلاقیت بالایی را باید مد نظر قرار داد. بنابراین مسلما هزینه میز و صندلی نیز افزایش می یابد.

 

بیشتر بدانید: وجه تمایز میز و صندلی کافی شاپی

 

 از عوامل موثر بر قیمت میز و صندلی کافی شاپ می توان کیفیت، جنس، نوع چوب، جنس پارچه، اندازه، تعداد، کارایی، رنگ و ظرافت در طراحی را نام برد.

 

کلام آخر

نخستین چیزی که شما برای کافه خود به آن نیاز دارید میز و صندلی کافی شاپ می باشد، با این حال باید انواع صندلی های کافی شاپ را بشناسید زیرا به دلیل تنوع بالا در آن ها قیمت های متفاوتی وجود دارد، البته در نظر داشته باشید که همیشه صندلی های گران نمی توانند انتخاب مناسبی باشند چون امکان دارد صندلی قیمت مناسبی داشته باشد اما از لحاظ مدل و کیفیت با کافی شاپ جور نشود.
از عوامل موثر بر قیمت میز و صندلی کافی شاپ می توان کیفیت، جنس، نوع چوب، جنس پارچه، اندازه، تعداد، کارایی، رنگ و ظرافت در طراحی را نام برد.
گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع میز و صندلی چوبی، میز ناهار خوری چوبی، سرویس خواب چوبی، مبلمان راحتی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد. چنانچه تمایل به تهیه میز و صندلی کافی شاپ را دارید می توانید با شماره های درج شده درسایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *