بلاگ

قیمت سرویس خواب دو نفره

قیمت سرویس خواب دو نفره
Rate this post

بسته به جنس چوب، کیفیت و برند، قیمت سرویس خواب دو نفره متفاوت است. قیمت یکی از فاکتورهای مهم سرویس خواب دو نفره است مخصوصا برای زوج های جوانی که در ابتدای زندگی، ممکن است توانایی خرید سرویس های گران را نداشته باشند.

سرویس های دو نفره کامل غالبا از یک تخت خواب دو نفره، ست آرایشی و دو عدد پاتختی تشکیل شده است. البته برخی از سرویس ها شامل کمد و دراور نیز هستند.

قیمت سرویس خواب دو نفره و ابعاد سرویس

تخت های دونفره معمولا از نظر ابعاد دارای عرض 160 و 180 و طول 200 سانتی متر هستند. بسیار مهم است که پیش از خرید به فضای اتاق خود توجه نمایید تا تختی مناسب این فضا خریداری کنید. 

البته که بودجه شما برای خرید تخت نیز از موارد بسیار مهم می باشد، تخت های چوبی بسیار با کیفیتی در بازار موجود است اما قیمت سرویس خواب دو نفره برای این مدل ها بسیار بالا است. شما می توانید تختی از جنس ام دی اف یا ملامینه خریداری کنید که کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارند.

بیشتر بدانید: بهترین برند تخت خواب دو نفره

قیمت سرویس خواب دو نفره و ابعاد سرویس

ویژگی و قیمت سرویس خواب دو نفره

علاوه بر مورد قیمت سرویس خواب دو نفره باید ویژگی هایی را به هنگام خرید در نظر بگیرید. به عنوان مثال تختی که قطعات آن جدا شدنی و جابجایی پذیر باشد، انتخاب مناسبی است. 

همچنین در نظر بگیرید که ارتفاع تخت بین ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتر باشد، زیرا ارتفاع کمتر باعث جمع شدن و راحت نبودن پاها هنگام نشستن می‌شود. در مورد تختخواب‌های فلزی و فرفورژه، به تیز و برنده بودن گوشه‌ها دقت کنید. همچنین، اگر تخت چوبی و ام دی اف انتخاب می‌کنید، توجه داشته باشید که تخت باکیفیت نباید به خاطر روغن جلا و رنگ بوی بد بدهد.

سرویس خواب شامل چیست؟

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت سرویس خواب دو نفره، متعلقات آن است، این لوازم لوازم همراه، ظاهر و متریال یکسانی با سرویس تخت خواب دارند و همراه هم فروخته می‌شوند. 

کاربری و محدوده سنی مصرف‌کننده در خرید سرویس خواب اهمیت دارد و بعضی از آیتم‌ها ممکن است با توجه به بزرگسال، کودک و یا زوج بودن افراد در انواع سرویس خواب متغیر باشد. طبیعتا هرچه تعداد متعلقات بالاتر باشد، قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. 

قیمت سرویس خواب دو نفره کلاسیک

تخت خواب کلاسیک، یکی از مدل‌های تخت خواب است که در آن پشتی و تاج تخت منبت‌کاری شده یا در نمای آن از پارچه ساده، لمسه دوزی یا چرم شده استفاده می‌شود. 

آیتم هایی مانند منبت کاری قطعا قیمت سرویس خواب دونفره کلاسیک را بالا می برد. البته ناگفته نماند که سرویس خواب های کلاسیک ابعاد بزرگتری هم دارند و از این لحاظ داشتن یک اتاق بزرگ برای آن ضروری است. 

قیمت سرویس خواب دو نفره جکدار

 

قیمت سرویس خواب دو نفره جکدار

در مورد قبلی صحبت از محدودیت جا برای تخت خواب های کلاسیک کردیم، اما اگر فضای شما محدود است می توانید از تخت خواب با باکس زیر تشک یا تخت خواب جک دار استفاده کنید.

این سرویس ها این مدل‌ها با اسکلت فلزی و چوبی در بازار موجود هستند و به دلیل زیبایی و قیمت مناسب رواج پیدا کرده‌اند. قیمت سرویس خواب دو نفره جک دار به برند سازنده آن بستگی دارد. 

تخت خواب دو نفره ام دی اف 

اگر قیمت سرویس خواب دو نفره در بازار شما را دچار سردرگمی کرده است، باید بگوییم که قیمت تخت خواب ام دی اف به نسبت سایر موارد ارزان تر است. البته باید دقت کنید که متریال استفاده شده مرغوب باشد. 

در کل ام دی اف یکی از متریال های مرغوبی است که از آن برای ساخت تخت خواب استفاده می شود. تخت خواب ام دی اف کیفیت و دوام بالایی دارد و قیمت آن نسبت به کیفیت بسیار مناسب است. همچنین تخت خواب های از جنس ام دی اف تنوع بسیار بالایی دارند. 

بیشتر بدانید: سرویس خواب نوجوان ارزان

تخت خواب دو نفره ام دی اف 

نکته پایانی

اگر به دنبال رنج مناسبی از قیمت سرویس خواب دو نفره می گردید باید بگوییم که گروه تولیدی عاج به طور اختصاصی کلیه ملزومات چوبی از جمله انواع سرویس خواب را تولید می کند.

گروه تولیدی عاج افتخار دارد محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ها با ما شماره های موجود در سایت در تماس باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *