بلاگ

میز ناهارخوری تاشو تمام چوب

میز ناهارخوری تاشو تمام چوب
Rate this post

آیا فکر می کنید که خانه تان بیش از اندازه برای داشتن میزناهار خوری کوچک است؟ باید به شما بگوییم که اشتباه می کنید، زیرا برای کوچکترین مکان ها نیز مواردی همچون میز ناهارخوری تاشو تمام چوب وجود دارد.

میز ناهارخوری تاشو تمام چوب می تواند به خوبی با طراحی داخلی خانۀ شما هماهنگ شده و بهترین استفاده از فضای داخل ساختمان را برای شما فراهم آورد.

کوچک و شیک همچون میز ناهارخوری تاشو تمام چوب

میز ناهارخوری تاشو تمام شو به دلیل فرم و شکل شان طرفداران بیشتری را نسبت به مدل‌های مستطیلی به خود جذب می‌کنند. این مدل از میز ها برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند به خصوص اگر شما در خانه خود کنج بدون استفاده‌ای دارید، می توانید از این میزها استفاده کنید.

بیشتر بدانید: میز و صندلی چوبی کودک

انواع میز ناهارخوری تاشو تمام چوب

انواع میز ناهارخوری تاشو تمام چوب

نخستین نکتۀ مهم و قابل توجه در انتخاب میز ناهارخوری تاشو تمام چوب، ساختار تاشوندگی این میزها است. پایهۀ تمام این میزها دارای قابلیت تاشوندگی است، در نتیجه به راحتی می توان آن را در تمام محیط ها قرار داد.

البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که دسته ای دیگه از این محصولات دارای قابلیت تاشوندگی صفحه روی میز نیز هستند که این خود مزیت استفاده از میز ناهارخوری تاشو تمام چوب را دو چندان می کند.

این نکته نیز مهم است که در میزهای تاشو با صفحه ثابت، باید حداقل قابلیت جداسازی صفحه از پایه ها وجود داشته باشد تا بهتر بتوان میز را در محیط های مختلف قرار داد.

مزیت متریال در میز ناهارخوری تاشو تمام چوب

آنچه باعث می شود میز ناهارخوری تاشو تمام چوب به نسبت سایر مدل ها دست بالا را داشته باشد، متریال به کار رفته در آن است. میزهای تاشو با متریالی همچون پلاستیک فشرده و انواع چوب ساخته می شوند. به کارگیری میزهایی که از چوب ساخته شده اند به دکوراسیون داخلی خانه بسیار کمک خواهد کرد.

البته این نکته را باید در نظر گرفت که اگر قصد خرید میز ناهارخوری تاشو تمام چوب را دارید، این میزها باید به خوبی در برابر رطوبت و مایعات عایق بندی شده باشند.

مزیت متریال در میز ناهارخوری تاشو تمام چوب

ابعاد میز ناهارخوری تاشو تمام چوب

یکی دیگر از موارد قابل توجه در هنگام خرید میز ناهارخوری تاشو تمام چوب، ابعاد قبل و بعد از تا شوندگی آن است. به عبارتی دیگر ابعاد میز ناهارخوری تاشو قبل و  بعد از تا شدن نباید تفاوت چندانی داشته باشد.

این نکته را هم در نظر بگیرید که مدل های مختلفی از میزهای تاشو ناهارخوری وجود دارد که در آن از چوب ها یا میله های قطور استفاده شده است. خرید این میزها توصیه نمی شود زیرا از لحاظ فضا شما را دچار اشکال خواهند کرد.

در زمینه ابعاد یک مورد قابل توجه دیگر هم وجود دارد و این است که باید حتی المقدور از صندلی های مخصوص همان میز خریداری شده استفاده کنید.

میزهای تاشو دیواری چگونه هستند؟

حالا که بحث میز ناهارخوری تاشو تمام چوب ما را به دنیای میزهای تاشو رساند بد نیست این را بدانید که یکی از انواع میزهای تاشو به صورت دیواری است.

به این میزها اصطلاحاً میز غذا خوری تاشو دیواری نیز گفته می شود. میزهای دیواری از یک طرف به دیوار متصل است؛ کاربر می تواند در هنگام غذا خوردن این میز را باز کرده و پس از استفاده آن را ببندد. این میزهای به شدت کم جا در محل کار یا آشپزخانه ها بسیار کاربرد دارند.

اشکال مختلف میز ناهارخوری تاشو تمام چوب

اشکال مختلف میز ناهارخوری تاشو تمام چوب

ساختار لبه یا ساختار صفحه یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید میز غذا خوری تاشو است. عموماً ساختار لبۀ میز ناهارخوری تاشو تمام چوب به دو نوع مستطیلی و دایره ای تقسیم می شود که به آن ها لبه تیز و یا لبه گرد نیز گفته می شود .

نکته اینجاست که بر خلاف متر و معیار در انتخاب میز نهارخوری معمولی که اولیت را به لبه گرد می دهد، در مدل تاشو به دلیل محدودیت جا اولویت با مدل های مستطیل است. به عبارت دیگر ساختار لبه تیز یا صفحۀ مستطیلی فضایی چهارگوش و بیشتر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

بیشتر بدانید: هماهنگی سبک خانه با مبل راحتی

نکته پایانی

به عنوان نکته پایانی فراموش نکنید که این مدل ها در هنگام بسته بودن نیز باید زیبایی خاص خود را داشته باشند.

گروه تولیدی عاج به طور اختصاصی کلیه ملزومات چوبی از جمله میز ناهارخوری تاشو تمام چوب را تولید می کند.

گروه تولیدی عاج افتخار دارد محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *