بلاگ

قیمت سرویس خواب چوبی دونفره

جنس بهترین سرویس خواب نوزاد
4/5 - (2 امتیاز)

سرویس خواب دونفره یکی از محبوب‌ترین انواع سرویس‌های خواب است که به خصوص برای زوج‌ها استفاده مناسب دارد. قیمت سرویس خواب چوبی دونفره بیش از هرچیز به چوب به کار رفته در این سرویس ها بستگی دارد.

سرویس خواب چوبی می تواند شامل تخت خواب چوبی، میز آرایش چوبی، پاتختی باشد که قیمت سرویس خواب چوبی دونفره به خرید همه یا برخی از این موارد بستگی دارد.

مشخصات سرویس خواب چوبی دونفره

سرویس خواب چوبی دو نفره معمولاً شامل یک تخت بزرگ با ابعاد 160 تا 180 سانتی‌متر می‌باشد که مساحت کافی برای دو نفر را فراهم می‌آورد.

امروزه شرکت‌های تولید کننده سعی دارند طرح‌های مدرن و جذابی را برای سرویس‌های خواب دونفره ارائه کنند که علاوه بر کارایی، جنبه زیبایی‌شناسی را نیز در نظر می‌گیرند.

انتخاب درست سرویس خواب با توجه به نیاز و سلیقه خریدار می‌تواند شب‌های خوب و استراحت بیشتری را برایش به ارمغان بیاورد. همچنین قیمت سرویس خواب چوبی دونفره و همچنین تخت خواب چوبی ساده به جنس چوب بستگی دارد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

مشخصات سرویس خواب چوبی دونفره

جنس جوب و قیمت سرویس خواب چوبی دونفره

برای ساخت قاب و چوب‌پایه سرویس خواب دونفره، بهترین جنس چوبی عبارتند از:

  • چوب افرا: سخت و پایدار بوده و مقاومت خوبی در برابر شکنندگی دارد.
  • چوب صندل: بافت یکنواخت، سخت و تراکم‌دار بوده و دیرتر از بین می‌رود.
  • چوب نراد و کاج: چوب نراد نوعی چوب قیمتی و زیبا است که به طور اختصاصی از درختان نراد در هندوستان بدست می‌آید. سخت و محکم بوده و به خوبی سنگینی تحمل می‌کند.
  • چوب روسی: چوب روسی یکی از انواع محبوب چوب‌های زیبا و گران‌قیمت است که از درخت سرو سیاه روسی به دست می‌آید. این چوب مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط جوی و عمر مفید طولانی باعث شده است تا چوب روسی برای ساخت مبلمان، تابلو و مدل‌های هنری مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت سرویس خواب چوبی دو نفره عاج

سرویس خواب دو نفره عاج با طراحی کم جا و وزن سبک دارای مناسب ترین قیمت سرویس خواب چوبی دونفره است. برای ساخت این تخت خواب از چوب روسی یا کاج استفاده شده است.

این چوب در عین داشتن استحکام و مقاومت بالا از وزن سبکی نیز برخوردار است. چوب روسی همچنین از مقاومت خوبی در برابر حشرات چوب خوار نظیر موریانه برخوردار است. این تخت خواب را می توانید با ابعاد دلخواه متناسب با وسعت فضای خود سفارش دهید و از قیمت آن آگاه شوید.

ویژگی های اصلی تخت خواب چوبی دو نفره عاج کد 603 چنین است:

  • رنگ بندی عسلی، گردویی، ونگه یا سفارشی به انتخاب مشتری
  • چوب روسی (نراد یا کاج)
  • گارانتی 18 ماهه
  • دوام و استحکام بالا
  • قابل سفارش در ابعاد دلخواه
  • طراحی کم جا مناسب برای فضاهای کوچک
  • مقاوم در برابر حرارت و رطوبت
  • مقاوم در برابر رشد کپک و موریانه
  • بسته بندی ایمن و تحویل در کوتاهترین زمان ممکن

جنس جوب و قیمت سرویس خواب چوبی دونفره

پاتختی همراه سرویس خواب چوبی دونفره

همانطور که گفته شد پاتختی نیز بر قیمت سرویس خواب چوبی دونفره تأثیرگذار است. در عاح صندلی پاتختی های متفاوتی تولید می شوند؛ پاتختی دو کشو چوبی مدل تسمه ای را می توان با تخت خواب های 1 نفره و 2 نفره تمام چوب ست کرد.

این محصول دارای دو کشو با باکس بدون در فضای زیر کشو است. این پاتختی با استفاده از چوب روسی یا نراد ساخته شده است؛ قابلیت رنگ پذیری چوب روسی بالا است. زیرا به دلیل روشن بودن امکان پیاده‌سازی طیف های رنگی مختلف بر روی آن وجود دارد و همچون سرویس خواب چوبی، ابعاد کار آن قابل سفارش است.

میز آرایش و سرویس خواب چوبی دونفره

میز آرایش و سرویس خواب چوبی دونفره

دیگر موردی که می تواند بر قیمت سرویس خواب چوبی دونفره تأثیر بگذارد، میز آرایش چوبی است که در اتاقی کنار انواع تخت خواب های چوبی دو نفره قرار می گیرد. این میزها دارای ویژگی های زیر است:

  • ابعاد محصول: نخستین نکته ای که هنگام خرید میز آرایش باید به آن توجه داشته باشید، ابعاد محصول مورد نظرتان است که باید در تناسب کافی با میزان فضای خالی موجود در اتاق خواب شما باشد.
  • انتخاب رنگ و طرح: مورد دوم مربوط به رنگ و سبک طراحی میز آرایشی شما می شود که هم باید از طراحی مناسب با دیگر لوازم خانگی و به‌ویژه سرویس خواب شما برخوردار باشد و هم دارای رنگی مناسب با سایر وسایل منزلتان شود.
  • جنس بدنه: به‌طور کلی یادتان باشد میز آرایش شما از هر جنسی که باشد باید مقاوم ساخته شده و از روکشی ضد آب و ضد خش نیز برخوردار باشد.
  • تعداد کشوها: از دیگر نکات مهم در خصوص انتخاب و خرید میز آرایش توجه به تعداد کشوها و همچنین ابعاد داخلی هر یک از آن ها می باشد.
  • تعداد در: برخی از میزهای آرایشی اصلا دارای کشو نیستند و به‌جای آن از کابین های کوچک و بزرگ در دو طرف خود برخوردار هستند.
  • نوع آینه: یادتان باشد در خرید میز آرایش حتما باید به آینه و سبک طراحی شده برای آن توجه داشته باشید؛ زیرا آینه بخش غیرقابل انکاری در یک میز آرایشی است.
  • پایه دار یا بدون پایه: اینکه میز آرایش شما دارای پایه باشد و یا نباشد، موضوعی است که فقط و فقط بسته به سلیقه و میل شما دارد.

قیمت میز آرایش و به تبع آن قیمت سرویس خواب چوبی دونفره با توجه به جنس، کیفیت ساختاری، تعداد کشوها و درها و دیگر مواردی از این دست تعیین می شود و این شما هستید که باید با توجه به سبک دکوراسیون خانه و همچنین میزان بزرگی و یا کوچکی اتاق تان اقدام به خرید یک محصول مناسب و خوش رنگ برای خود کنید.

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت سرویس خواب چوبی دونفره پرداختیم؛ همانطور که گفتیم جنس چوب و ابعاد نقش مهمی در قیمت سرویس خواب چوبی دونفره دارد.

شما می توانید برای خرید بهترین مبلمان و مصنوعات چوبی به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. گروه تولیدی عاج افتخار دارد.

محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *