بلاگ

قیمت کتابخانه تمام چوبی اداری 

قیمت کتابخانه تمام چوبی اداری 
5/5 - (1 امتیاز)

کتابخانه ها یکی از ملزومات اداری به شمار می روند و چه بخواهید برای نگهداری اسناد از کتابخانه استفاده کنید و چه برای کتاب و مجلات، قیمت کتابخانه تمام چوبی اداری یکی از جستجوهای شما خواهد بود.

برای محاسبه هزینه قیمت انواع کتابخانه های چوبی بیش از هرچیز باید ابعاد، متریال و خرید با واسطه یا بی واسطه را در نظر بگیرید. در ادامه بیشتر به عوامل مؤثر بر قیمت کتابخانه تمام چوبی اداری پرداخته ایم.

ابعاد کتابخانه تمام چوبی اداری

به طور کلی کتابخانه ها در دو دسته زمینی و دیواری طراحی می‌شوند؛ برای مکان های کوچک همچون اتاق خواب، اتاق مطالعه و اتاق های اداری کوچک همچون اتاق منشی در ادارات بهتر است به دنبال کتابخانه های دیواری بروید، قیمت کتابخانه تمام چوبی اداری به نسبت سایزهای دیگر کمتر است.

کتابخانه کوچک و ساده چوبی با فضایی کاربردی مختص فضاهای کوچک است و علاوه بر کتاب می‌توان لوازم دیگری چون مدال ها، کاپ ها، گواهینامه‌ها، لوح های تقدیر و سایر وسایل اضافی را به آن اضافه کرد ولی اگر محدودیتی به لحاظ فضا ندارید می توانید مدل های زمینی کتابخانه های اداری انتخاب کنید که همان کتابخانه های رایج هستند.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید بهترین کتابخانه چوبی کودک

ابعاد کتابخانه تمام چوبی اداری

متریال به کار رفته در کتابخانه چوبی

از میان متریال مختلفی که برای تهیه کتابخانه اداری مورد استفاده قرار می گیرد، چوب از همه گران‌تر است. اما کتابخانه چوبی از دوام و طول عمر بالا برخوردار است که می تواند یک مزیت باشد.

بدین معنی که شما پس از صرف هزینه برای قیمت کتابخانه تمام چوبی اداری تا سال‌های زیاد از کیفیت محصول اطمینان خواهید داشت و در صورت مراقبت و استفاده صحیح از آن زیبایی اولیه خود را حفظ خواهد نمود.

 

کتابخانه های اداری تولید شده در مجموعه عاج صندلی از جنس چوب راش یا چوب روسی (Pinus sibirica) بهره می گیرند که مقاومتی بالا در برابر عوامل بیرونی از جمله انواع حشرات و همچنین باکتری های ضد چوب، دارند.

برتری کتابخانه چوبی اداری نسبت به فلزی

اگرچه قیمت کتابخانه تمام چوبی اداری به نسبت نوع فلزی گران‌تر است اما این کتابخانه مزایایی خاص دارد؛ کتابخانه های فلزی به دلیل داشتن زوایای نوک تیز و برنده می تواند برای ارباب رجوع و کارمندان خطر آفرین باشند.

همچنین در صورت خرابی کتابخانه های فلزی، نیاز به عملیات جوشکاری است که همین موضوع ضمن تحمیل هزینه ای اضافی، ظاهر اولیه کتابخانه را هم دستخوش تغییرات منفی می کند.

برتری کتابخانه چوبی اداری نسبت به فلزی

آیا قیمت کتابخانه تمام چوبی اداری دست دوم کمتر است؟

اگرچه کتابخانه های چوبی دست دوم می تواند قیمت های ارزان تری را برای شما در بر داشته باشد اما توصیه می‌شود تا برای خرید کتابخانه به دنبال اجناس دست دوم نباشید. زیرا کتابخانه های دست دوم معمولاً زیبایی اولیه خود را نداشته و حتی ممکن است به دلیل از دست دادن استحکام، طول عمر مطلوب خود را نیز از دست داده باشد.

از طرفی دیگر با روی کار آمدن مدل های کوچک، کاربردی از کتابخانه های چوبی شما می توانید این محصول را با قیمت های بسیار مناسب تهیه نمایید. در این صورت دیگر توجیهی برای خرید لوازم دست دوم باقی نمی‌ماند.

مزایای خرید مستقیم کتابخانه تمام چوب از تولید کننده

مزایای خرید مستقیم کتابخانه تمام چوب از تولید کننده

علاوه بر مغازه هایی که به طور پراکنده در سطح شهر مستقر هستند، واحدهای تولیدکننده نیز محصولات خود را به طور مستقیم به مصرف‌کنندگان خرد عرضه می کنند.

مزیت خرید از چنین تولید کنندگانی در درجه اول قیمتهای بسیار مناسب آنهاست که به دلیل حذف شدن واسطه ها این قیمت ها به قیمت تمامی شده نزدیک تر می باشد. بنابراین قیمت کتابخانه تمام چوبی اداری در صورت خرید مستقیم از تولید کننده معقول تر خواهد بود.

از طرفی مشتریان می توانند از بودجه خود نهایت استفاده را کرده و مدل های گران‌قیمت تر را نیز انتخاب کنند. همچنین در صورت به وجود آمدن مشکلاتی در پروسه خرید و یا تحویل سفارش مشتری، معمولا پشتیبانی واحدهای تولید کننده قوی‌تر از واسطه‌ها است.

بیشتر بدانید: انواع مدل کتابخانه چوبی

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت کتابخانه تمام چوبی اداری پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد بر حسب چوب به کار رفته در این نوع کتابخانه ها، قیمت آن ها متفاوت خواهد بود اما به نسبت کتابخانه های فلزی از دوام و نگهداری بهتری برخوردار هستند.

شما می توانید برای سفارش بهترین کتابخانه های چوبی به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. عاج صندلی محصولات خود را در بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *