بلاگ

قیمت صندلی اپن ارزان

قیمت صندلی اپن ارزان
Rate this post

امروزه صندلی اپن در طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی جزء وسایل مهم بشمار می رود و این صندلی چوبی در اکثر خانه های شیک مشاهده می شود و از همین رو بسیاری به دنبال قیمت صندلی اپن ارزان هستند.

فاکتورهای مهمی جمله مقاومت و استحکام، ابعاد و اندازه، نوع چوب به کار رفته در طراحی و ساخت صندلی بر قیمت صندلی اپن ارزان تأثیر خواهد داشت.

انواع صندلی اپن به لحاظ امکانات

صندلی های اپن بر اساس برخورداری از امکانات به سه دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

  • صندلی های جک دار: در صندلی های کانتر جک دار، ارتفاع صندلی با استفاده از یک اهرم قابل تنظیم و با استفاده از جک می توانید ارتفاع صندلی را بین ۱۵ تا ۲۵ سانتیمتر افزایش یا کاهش دهید.
  • صندلی های گردان: در صندلی های اپن گردان بخش نشیمنگاه را می توانید به صورت ۳۶۰ درجه بچرخانید. چرخش نشیمنگاه باعث می شود تا شما به جهت های مختلف دسترسی داشته باشید.
  • صندلی های ترکیبی: در صندلی های ترکیبی هم امکان تنظیم ارتفاع صندلی وجود دارد و هم نشیمنگاه به صورت گردان طراحی شده است.

باید توجه داشت که قیمت صندلی اپن ارزان شامل هر سه نوع صندلی می شود که به آن ها اشاره کردیم.

بیشتر بدانید: مدل صندلی ناهار خوری چوبی

انواع صندلی اپن به لحاظ امکانات

 

تأثیر جنس بر قیمت صندلی اپن ارزان

رایج ترین متریالی که برای ساخت صندلی های اپن استفاده می شود چوب یا فلز است. توجه داشته باشید که این صندلی ها به دلیل ارتفاع و سایز کوچک خود بایستی از استحکام بالایی نیز برخوردار باشند. چنین انتظاراتی را تنها می‌توان از متریال چوب و یا فلز داشت.

صندلی های اپن فلزی مناسب دکوراسیون های مدرن هستند اما صندلی های اپن چوبی را می توان هم برای دکوراسیون های کلاسیک و هم مدرن استفاده کرد.

قابلیت تنظیم ارتفاع در صندلی اپن ارزان

ارتفاع استاندارد صندلی های اپن 75 سانتی‌متر است، اگر علاوه بر قیمت صندلی اپن ارزان به دنبال سایر ویژگی های آن هستید باید گفت که صندلی اپن از نوع چوبی قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد. اما برخی از مدل های صندلی اپن فلزی مجهز به جک بوده و به این ترتیب فرد می‌تواند با توجه به شرایط قدی خود ارتفاع صندلی را متناسب با ارتفاع پیشخوان تنظیم نماید.

ایراد صندلی‌های جکدار فلزی آن است که پس از مدتی جک آنها خراب شده و به این ترتیب نیاز به تعمیر دارد که این به معنای افزایش هزینه‌های نگهداری آنها می باشد.

قابلیت تنظیم ارتفاع در صندلی اپن ارزان

نوع نشیمنگاه در صندلی اپن ارزان

دیگر عامل اثرگذار بر قیمت صندلی اپن ارزان نوع نشیمنگاه آن است؛ صندلی های اپن در انواع فلزی حتماً دارای نشیمنگاه های تشک مانند هستند تا کاربر در هنگام نشستن بر روی آن ها احساس راحتی داشته باشد.

اما نشیمنگاه صندلی های اپن چوبی را می توان به گونه ای طراحی کرد که نیازی به نشیمنگاه ابری نداشته و در عین حال افراد در هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی داشته باشند.

جنس چوب صندلی های اپن

همچون دیگر محصولات گروه تولیدی عاج، صندلی اپن ارزان نیز از چوب با کیفیت روسی و نراد (Fir) ساخته شده است؛ اگرچه قیمت این صندلی به نسبت سایر صندلی های ارزان در بازار گران‌تر است اما نمی توان از فاکتور کیفیت چشم پوشی کرد.

علاوه بر این نکته صندلی های اپن می‌توانند با تکیه گاه و یا بدون تکیه گاه طراحی شوند. فارغ از قیمت صندلی اپن ارزان، توصیه می شود که از نوع دارای تکیه گاه استفاده کنید. مدل های بدون تکیه گاه اغلب در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند که علاوه بر نشستن می‌توان از آن برای قرار دادن اشیای زینتی چون گلدان های گل نیز استفاده کرد.

جای پا برای صندلی اپن

جای پا برای صندلی اپن

برای انتخاب صندلی اپن تنها توجه به قیمت صندلی اپن ارزان و همچنین توجه صرف به ظاهر صنذلی اهمیت ندارد، بلکه باید مسئله سلامتی و ایمنی را نیز در نظر داشته باشید.

از آنجایی که صندلی اپن دارای ارتفاع بلندی است، پاها برای مدت زمان زیادی در هوا معلق می ماند، بنابراین قسمتی را برای قرار دادن جای پا بر روی پایه طراحی می کنند.

بیشتر بدانید: معرفی میز و صندلی تاشو عاج

 

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت صندلی اپن ارزان پرداختیم؛ از آنجایی که صندلی اپن را در مقابل کانتر یا اپن آشپزخانه قرار می دهند، بنابراین باید مدلی را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون آشپزخانه و منزل شما تناسب داشته باشد.

شما می توانید برای تهیه انواع صندلی اپن با قیمت مناسب به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. عاج صندلی محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *