بلاگ

مبل استیل بخرم یا مبل راحتی؟ کدام برای منزل من بهتر است؟

تفاوت مبل راحتی پارچه ای با چرم
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از سوالات مهم خریداران اثاث خانه این است که مبل استیل بخرم یا مبل راحتی؟ ظاهری چشم نواز و زیبا از ویژگی های مبل استیل است. نوع استیل با جلای خود در خانه به ما می گوید که زندگی در جریان است. در مبلمان استیل علاوه بر طرح هایی گیرا، پارچه جذاب و درخشان به چشم می خورد. همین به ما می فهماند که چقدر این نوع از مبلمان منحصربفرد است. در مقابل آن مبل های راحتی را داریم که مانند اسمش، آرمیدگی و رفاه را برای ما به ارمغان می آورد.

البته در نظر داشته باشید که توجه کردن به سلیقه و هارمونی رنگ ها در خانه نیز مهم است. چرا که باعث می شود مبلی متناسب را انتخاب نمایید. همچنین برای مدت طولانی به تغییر دکور منزلتان احتیاج نخواهید داشت. قبل از خرید مبل یا پاسخ به سوال مبل استیل بخرم یا راحتی؟ بهتر است نکات کلیدی را فراموش نکنیم. در ادامه برخی از این نکات برای شما ذکر شده است:

  • حتما در هنگام خرید مبل راحتی یا استیل به ابعاد خانه نیز توجه نمایید. چرا که برای چینش زیبا به فضای کافی نیاز خواهید داشت.
  • دومین نکته کلیدی این است که یادتان نرود نوع چیدن مبلمان در زیبایی آن تاثیر بسیار دارد.
  • نوع استیل مبل بیشتر برای خانه های کلاسیک مناسب است. از این رو اگر سبک منزلتان کلاسیک نیست، خرید مبل راحتی ساده گزینه خوبی است.

بیشتر بدانید : انواع مبل راحتی

قیمت مبل راحتی تمام پارچه

فضا

این سوال که مبل استیل بخرم یا راحتی؟ ممکن است چند روز ذهنتان را درگیر کرده باشد. اما قبل از آن باید به پرسش های مهمتر جواب دهید. مثل اینکه آیا اصلا فضای خانه برای چیدن مبل کافی است؟ اندازه پذیرایی به چه صورت است؟ چه تعداد مبل باید خریداری شود؟ آیا مکان های مختلف خانه به اندازه کافی تفکیک شده اند؟ با پاسخ به این سوالات می توانید با خیال راحت جنس مورد نظر را بدون هدررفت هزینه و وقت خریداری نمایید.

 

مبل استیل بخرم یا راحتی؟

چقدر جا دارید؟ ابعاد نشیمنتان چقدر است؟

با در نظر گرفتن ابعاد خانه دیگر جواب سوال “مبل استیل بخرم یا راحتی؟“‌واضح است. اگر خانه نقلی و کوچک دارید، بهتر است به دلایل زیر از مبلمان راحتی استفاده نمایید:

  • داشتن فضای مناسب برای رفت و آمد افراد و وسیله ها
  • وجود صمیمیت و آرامش در هنگام تماشای فیلم برای افراد خانواده
  • لذت بردن از نرمی مبل در هنگام استراحت یا خواب کوتاه
  • سبک بودن و داشتن وزن کم نسبت به نوع استیل مبلمان

موارد بالا باعث می شوند در جواب عبارت مبل استیل بخرم یا راحتی؟ بگوییم که خرید مبل راحتی برای داشتن شرایط فوق بهترین گزینه می باشد. چرا که در نقطه مقابل، مبل استیل از سبکی رسمی برخوردار است. این نوع مبل برای دراز کشیدن آسان مناسب نیستند. برای چشم گیرتر بودن هر چه بیشتر آن ها نیز به منزلی با ابعاد بسیار بزرگتر نیاز خواهیم داشت. با توجه به مواردی که ذکر کردیم، معلوم شد که مهترین اصل شیک بودن یک خانه، هوشمندی در خرید اسباب متناسب است. نه صرفا زیبایی وسیله ها! یادتان نرود که آسایش خاطر زمانی حاصل می شود که اثاث منزل در مناسب ترین ترین جای خود قرار گرفته باشند. بنابراین تنها درخشش و زیبایی ملاک نیست.

بیشتر بدانید : میز ناهارخوری از کجا بخرم؟

با وجود دانستن پاسخ سوال مبل استیل بخرم یا راحتی؟ ممکن است هنوز هم علاقه استفاده از مبلمان سبک استیل از سرتان بیرون نرفته باشد! اگر چنین است، سعی نمایید سبک فرانسوی مبلمان استیل را استفاده کنید. چرا که این نوع ظریف تر می باشد. مهمتر اینکه زیبایی در سادگی است. از این رو خرید مبل دارای فریم کوچک چوبی با پارچه ای رنگ روشن مناسب می باشد. نداشتن نقش و نگار و تعداد کم مبلمان (نیم ست) از شلوغ به نظر رسیدن منزل جلوگیری می کند. نقاط قوت و جذابیت مبلمان شما هم بیشتر به چشم می آید.

مبل استیل بخرم یا مبل راحتی؟

خرید مبلمان سبک استیل به دلایل ذیل برای خانه هایی با ابعاد بزرگتر، بهتر است.

1 – همانطور که می دانید، مبلمان استیل از تاجی با ارتفاع زیاد و اندازه بزرگ برخوردار هستند. همین باعث می شود که فضای کافی در خانه هایی با متراژ بالا برای این مبلمان فراهم باشد. از طرفی تعداد اسباب در منزل شما با این ترفند زیادتر به نظر می رسد.

2-  در خصوص مقایسه انواع مبل باید گفت که به دلیل بیشتر بودن محیط خانه، طرح و نقش مبلمان استیل خسته کننده به نظر نمی رسد. همچنین آشفتگی در ذهن ما به وجود نمی آورد. از این رو برای به وجود آوردن فضای زنده و شیک، در صورت داشتن خانه بزرگ، مبلمان استیل بهتر است انتخاب اولتان باشد. البته در صورتی که سبک استیل با سلایق شما جور در نمی آید، اشکالی ندارد. چرا که مبلمان راحتی همیشه گزینه مناسب برای همه خانه ها با ابعاد مختلف می باشند.

مبل استیل بخرم یا مبل راحتی؟

چند دست مبل نیاز دارید؟ تعریف و تفکیک فضایی منزلتان به چه صورت است؟

تفکیک و مشخص کردن فضاهای مختلف منزل، قدم اول جهت انتخاب تعداد مبل راحتی یا استیل می باشد. در واقع محیط خانه شامل مکانی برای میز ناهارخوری، حال، مکان مخصوص تماشای فیلم و… می گردد. کنج یا گوشه خانه هم می تواند به عنوان محیطی دنج در نظر گرفته شود. که کاربرد آن به صورت کامل در بخش معرفی صندلی اکسنت مشخص شده است.

حال نوبت به فضای مورد علاقه بسیاری از افراد در خانواده می رسد. تیوی روم! داشتن مبلمان راحتی در این اتاق از واجبات است! در بخش ناهارخوری نیز میز و صندلی مخصوص قرار می گیرد. دکوراسیون خانه با نشیمن یا فضای حال آن مشخص می شود که جای اصلی میهمانان است. بنابراین بهتر است در این قسمت بهترین مدل مبلمان قرار بگیرد.

از دیدگاه دیگر می فهمیم که در مقایسه انواع مبل حتی رابطه ما با میهمانان نیز می تواند تعیین کننده مدل مبلمان باشد! به طور مثال داشتن مبل راحتی برای میهمانانی که صمیمیت بیشتری با آنها داریم، مناسب تر می باشد. در صورتی که رابطه ای رسمی میان ما و میهمانان برقرار است. مبل استیل انتخاب بهتری به نظر می رسد. چرا که ظاهری با ابهت و موقر دارد.

پس یادتان نرود که در نظر گرفتن جو حاکم و هماهنگی با افراد خانه می تواند در انتخاب سبک مبلمان به ما کمک کند. در نهایت اگر تنها با توجه به متراژ خانه یک دست مبلمان می توانید بخرید، نوع راحتی آن را انتخاب نمایید. جدا از در نظر گرفتن رابطه ما با میهمانان، آسودگی خاطر و راحتی هر آدمی در خانه خودش حرف اول را می زند.

مبل راحتی تمام پارچه مدل ال

در نظر گرفتن المان های ریزتر مانند هزینه موجود و چگونگی جا به جا نمودن نیز می تواند کمک کننده باشد.

 

جا به جایی

با فکر کردن به مسیر حمل و نقل، کاملا جواب سوال “مبل استیل بخرم یا راحتی؟” را خواهید دریافت. ممکن است هر از گاهی دلتان بخواهد با تغییر دکوراسیون خانه،‌ تنوعی در چیدمان ایجاد کنید. یا به دلیل مستاجر بودن هر سال می بایست اثاث کشی نمایید. باید بدانید که داشتن مبلمان استیل با وزن نسبتا بالا، این کار را برای شما بسیار دشوار خواهد کرد. چرا که در این نوع مبل از چوب و کلافی سنگین استفاده شده است. عدم جا به جایی آسان دلیلی است که باعث می شود بیشتر افراد به دنبال مبل راحتی بروند.

قیمت

قیمت نیز یکی دیگر از تفاوت های مبل استیل با راحتی است. همانگونه که ذکر شد، چوب عامل اصلی سنگینی مبلمان استیل است. از این رو قیمت بیشتری هم دارد. البته نوع چوب نیز مهم است که هر چه مرغوبتر باشد، هزینه بالاتری را خواهد داشت. همچنین تراشکاری برای درآوردن طرح های ظریف بهتر است روی چوب مرغوب انجام شود.

قیمت بالای پارچه استفاده شده در این نوع از مبل، دلیل دیگری در خصوص افزایش قیمت آن است. امکان مشاهده هزینه محصولات مجموعه مبلمان میلاد در بخش محصولات و در دسته بندی قیمت مبل استیل و قیمت مبل راحتی وجود دارد.

البته وجود رقم بالا برای قیمت مبلمان استیل منطقی است. چرا که با این کیفیت، مبلمانی با طول عمر دراز خواهید داشت که اتفاقا مقرون به صرفه است. فراموش نکنید که چشم نوازی و زیبایی خاص همواره آن را در دنیای مد، ترند نگه می دارد. البته مجددا تاکید می کنیم که در صورت خرید تنها یک دست مبل، انتخاب نوع راحتی بهتر است. چرا که علاوه بر داشتن کاربردهای فراوان، آسایش شما را نیز در وهله اول فراهم می گردد.

بیشتر بدانید: قیمت مبل راحتی ارزان

گروه تولیدی عاج به طور اختصاصی کلیه ملزومات چوبی مورد نیاز برای سالن پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق خواب را تولید می کند.

یکی از محصولات اصلی عاج مبل راحتی تمام پارچه است که برای منظور از چوب روسی و تجهیزات ساخت پیشرفته در کنار روکش، یراق آلات و سایر متعلقات استاندارد استفاده می نماید.

مزایای محصولات عاج طراحی های کم جا و خلاقانه است که آنها را تبدیل به گزینه های مناسب و کاربردی برای آپارتمان ها و خانه های کوچک می سازد.

شما می توانید در صورت تمایل به اطلاع از قیمت ها و شرایط سفارش با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *