بلاگ

هماهنگی سبک خانه با مبل راحتی

5/5 - (1 امتیاز)

بهتر است بدانیم  انتخاب های بجا مبل استیل یا مبل راحتی ،  همیشه خانه ای با چیدمان رویایی در اختیار ما می گذارند. داشتن علاقه و وجود همخوانی میان فاکتورهای مختلف خانه بسیار مهم است. وجود تیوی وال در خانه، کار چیدمان را آسان تر می کند. چرا که مکانی مشخص برای تلویزیون تعیین می شود که در جذابیت پذیرایی نقش دارد.

 

حتی توجه به مدل کابینت در آشپزخانه نیز اهمیت خود را در دیزاین هماهنگ یک خانه دارد. پس علاوه بر در نظر گرفتن علاقه خود به سبک کلاسیک یا مدرن، بخش های ریز و درشت خانه را نیز زیر ذره بین بگذارید.

انواع سبک مبلمان کدام اند؟

مبل چسترفیلد، مبل قطعه ای، مدل چِیس، مبل کبریل، مبل تکیه‌گاه شتری، مبل تختی، مبل لاوسون، مبل تاکسیدو، مبل میان سده، مبل دسته دار دو نفری، مبل دسته غلطکی انگلیسی، مبل بریج واتر، مبل تختخواب شو و مبل لاوسیت.

سرویس های مبلمان در سه گروه سه نفره، هفت نفره و نه نفره در بازار وجود دارند. پاف های شبیه به صندلی و صندلی های مهمان می تواند در دکوراسیون منزل به شما کمک کند. مبلمان راحتی با تنوع رنگ بسیار بالا تولید میشوند. از همین رو میتوان مبلمان راحتی را با هر تم رنگی که در منزل شما وجود دارد، ست کرد. دکوراسیون رنگی یا یک دکوراسیون ساده، این بستگی به سلیقه شما دارد. با ایده های متفاوت با توجه به سلیقه و مساحتی که می خواهید دیزاین کنید، انتخاب مبلمان متفاوت خواهد بود.

با تعیین سبک دلخواه خود برای منزلتان، دیگر وقت دست دست کردن نیست! چرا که نصف راه را جهت خرید مبلمان مورد نظر پیموده اید.

مقایسه مبل راحتی پارچه ای با چرم

بیشتر بدانید: راهنمای خرید مبل راحتی تمام پارچه ای

در نظر گرفتن تفاوت های مبل استیل با راحتی در مچ شدن وسایل خانه با یکدیگر بسیار تاثیرگذار است.

متاسفانه مبل استیل در سبک های مینیمال، ساحلی، اسکاندیناوی، روستیک یا مدرن جای مناسبی ندارد.

دلیل آن نیز مچ شدن بیشتر مبلمان راحتی با این مدل از دیزاین های خانه است.

از طرفی در سبک های سلطنتی و کلاسیک می توان با اشتیاق زیاد از مبلمان استیل استفاده نمود. چرا که این نوع مبل در کنار فرش یا تابلوهای هنری ظریف، زیبایی خانه را دوچندان می کند. نقطه ضد آن، سادگی و عدم استفاده از نقش های پیچیده است. که در سبک کلاسیک یک محیط، بهتر است تاثیر داده نشود.

بیشتر بدانید : قیمت مبل راحتی ارزان

دکوراسیون اتاق نشیمن به صورت ترکیبی

دکوراسیون به صورت ترکیبی برای خانه های بزرگ ایده بسیار خوبی است ، در این سبک از دکوراسیون می توانید از چند دست مبل راحتی استفاده کنید ، برای این کار می توانید یک سرویس مبل هفت نفره به همراه مبلمان نه نفره را ترکیب کنید یا این که از یک سرویس نه نفره در کنار پاف های همراه استفاده نمایید ، همچنین مبل های تکی و صندلی های مهمان می تواند بسیار به چیدمان شما زیبایی ببخشد ، با کمی خلاقیت می توانید یک دکوراسیون زیبا با مبلمان راحتی ترکیبی داشته باشید.

انواع مبلمان راحتی

مبلمان راحتی انواع مختلفی دارند که با توجه به شکل و طرح آن ها و نوع منزل خود آن ها را خریداری کنید. در ادامه شما را با انواع مبلمان راحتی تولید شده آشنا میکنیم.

مبل راحتی کلاسیک

یکی از ویژگی های برجسته مبلمان راحتی کلاسیک داشتن ا پایه های چوبی و منبت کاری است. همین موضوع سبب زیبایی و جذابیت بالای مبلمان راحتی کلاسیک به شمار میرود. فوم سرد و اسفنج مرغوب در قسمت نشیمن و دسته ها در راحتی این نوع مبل ها تأثیر زیادی گذاشته است. مبل راحتی پایه چوبی برای دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسب است.

مبل راحتی چستر

ما به این نوع مدل، مبل راحتی خیلی شیک هم می گوییم. یکی از دلایل شیک بودن این مبلمان داشتن لمسه کاری های حرفه ای انجام شده است. این نوع از مبلمان راحتی شیک ابعاد نسبتا بزرگی دارند. از همین رو بیشتر مناسب خانه هایی با متراژ زیاد است. امبلمان راحتی چستر علاوه بر زیبایی خیره کننده ای که دارند پشتی کوتاه و زاویه داری دارند که باعث میشود دید مناسبی نسبت به سایر افراد داشته باشید. گر شما به دنبال مبلمان بسیار شیک برای مرکز اتاق نشیمن و پذیرایی هستید، مبل راحتی چستر فیلد بهترین گزینه برای شما است.

مبل راحتی تمام پارچه چستر

مبل راحتی ال

یکی از بهترین گزینه برای خانه هایی با متراژ کم،مبلمان راحتی ال است.یکی از دلایل این موضوع اشغال فضای کمتر توسط  مبلمان است. حتی برخی افراد از آن به عنوان مبل راحتی برای اتاق خواب، در گوشه ها، استفاده می کنند. از طرفی قیمت مناسباین نوع از مبلمان نیز باعث شده محبوبیت بیشتری داشته باشد.

مبل راحتی تمام پارچه مدل ال

مبل راحتی مدرن

اصل ساخت مبلمان راحتی مدرن رعایت سادگی و مینیمالیستی با رنگ های خنثی است. این نوع از مبلمان با توجه به سبک خاصی که دارند به طور کامل با سبک دکوراسیون داخلی مدرن تناسب دارد. پارچه و روکش ها ی به کار رفته در مبلمان مدرن راحتی بدون طرح و نقش و کاملا یکدست هستند. خطوط افقی و مشخص با زاویه تیز، استفاده کمتر از چوب و پارچه بیشتر باعث شده طرفداران خاص خود را داشته باشد.

مبل راحتی ایتالیایی

این سبک به مبل راحتی تاج دار، چوب های گران قیمت، زرق و برق دار، حکاکی روی قسمت کاناپه و صندلی، بکار گرفته شدن پارچه های گران قیمت و لوکس و خطوط نرم و چشم نواز معروف است. متناسب با سبک کلاسیک و سلطنتی و لوکس بوده و براساس نوع سبک دکوراسیون خود، رنگ و طرح آن را انتخاب کنید.

مبل راحتی اسپرت

به مبل راحتی جمع و جور هم معروف است که برای خانه های کوچک و به سبک مدرن کاملا مناسب می باشد. نوع پارچه ای و کتان این نوع مبلمان را بیشتر توصیه می کنیم. ارتفاع کوچکتر، دسته های پهن، تنوع در سایز و اندازه و رنگبندی از ویژگی های این مبل است.

مبل راحتی بدون پایه

افرادی که قصد دارند مبلمانی با ارتفاع کمتر خریداری کنند،بهتر است یک نوع مبل راحتی خوب بدون پایه خریداری کنند. ضمنا هر چقدر ارتفاع پایه کمتر باشد و حتی پایه نداشته باشد، برای متراژ کم بهتر است.

مبل راحتی بدون دسته

اگر از کسانی هستید که همیشه به دسته مبل تکیه می دهید این مدل اصلا مناسب نیست اما اگر به دراز کشیدن عادت دارید و از جهتی مدل های تخت خواب شو را نمی پسندید، مبل راحتی جدید و شیک بدون دسته مناسبتر است. ضمنا برای منازل کوچک هم گزینه بهتری هستند.

مبل راحتی پفکی و بادی

انواع مبلمان راحتی پفکی و بادی  در دسته مبل های اسپرت قرار می گیرند. مبل راحتی بادی و پفکی مدل های جوان پسند هستند و عروسان تمایل زیادی به خرید نشان می دهند. با هر نوع سبک دکوراسیون مخصوصا اسپرت و مدرن هم سازگاری دارند.

مبل راحتی پلیمری

این نوع از مبملمان راحتی شباهت زیادی به مبلمان کلاسیک و سلطنتی دارند. اما با وجود شباهت ها، تفاوت هایی بین این دو نیز وجود دارد. مبلمان پلیمری به مبل راحتی ارزان معروف است، چون مواد اولیه آن قیمت بسیار مناسبی دارند. ویژگی های این مبلمان عبارتند از: 1-قابلیت شستشو دارند. 2-در برابر شرایط آب و هوایی و استفاده در خانه باغ و محیط باز مناسب هستند. 3-قطعات جداپذیر و نصب راحت و تنوع بالا از ویژگی های این نوع مبلمان است. 4-برای سبک کلاسیک و سلطنتی و حتی لوکس و لاکچری مناسب می باشد.

جمع بندی

گروه تولیدی عاج به طور اختصاصی کلیه ملزومات چوبی مورد نیاز برای سالن پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق خواب را تولید می کند.

یکی از محصولات اصلی عاج مبل راحتی تمام پارچه است که برای منظور از چوب روسی و تجهیزات ساخت پیشرفته در کنار روکش، یراق آلات و سایر متعلقات استاندارد استفاده می نماید.

مزایای محصولات عاج طراحی های کم جا و خلاقانه است که آنها را تبدیل به گزینه های مناسب و کاربردی برای آپارتمان ها و خانه های کوچک می سازد.

شما می توانید در صورت تمایل به اطلاع از قیمت ها و شرایط سفارش با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *