بلاگ

بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز

بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز
Rate this post

امروزه میز و صندلی فضای باز بهترین وسیله برای لذت بردن از تراس منازل یا ویلاها است و از همین رو بسیاری به دنبال بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز می گردند.

بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز دارای انواعی مختلف است و باید با آب و هوایی منطقه مورد استفاده سازگار باشد. در ادامه ویژگی های این محصول بیشتر بررسی شده است.

توجه به آب و هوا

برای انتخاب بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز باید به نوع چوب آن توجه کرد زیرا اگرجه این مبلمان برای فضای باز طراحی شده ولی این به این معنی نیست که هر مبلمان فضای بازی مناسب هوای محل استفاده آن باشد.

این نکته را در نظر بگیرید که کشور ایران دارای آب و هوای بسیار متنوعی است و باید با در نظر داشتن آب و هوای منطقه خود نسبت به خرید این دست میز و صندلی اقدام کرد.

بیشتر بدانید: صندلی چوبی ارزان

میز و صندلی چوبی برای ویلا

میز و صندلی چوبی برای ویلا

بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز دارای چند ویژگی مهم است که مهمترین ویژگی برای میز و صندلی فضای باز استحکام آن است. همچنین به دلیل اینکه میز و صندلی فضای باز همواره در معرض عوامل بیرونی بسیاری از جمله رطوبت، شرایط جوی مختلف و آلودگی هوا قرار دارد باید از استحکام و دوام کافی برخوردار باشد.

در صورت نادیده گرفتن مواردی که عنوان شد، شما نمی توانید برای مدت طولانی از میز و صندلی خود استفاده کنید و ظرف یک مدت زمان کوتاه میز و صندلی شما مستهلک خواهند شد. به همین دلیل مهمترین ویژگی برای انتخاب بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز توجه به استحکام و کیفیت آن است.

تحمل وزن

نکته بعدی برای انتخاب بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز  توجه به تحمل وزن و مقاومت این نوع میز و صندلی است. از آنجایی که این میز و صندلی در معرض نشست و برخاست زیاد قرار دارند، باید بتوانند تا وزنی حدود ۱۲۰ کیلوگرم را به خوبی تحمل کنند.

راحتی میز و صندلی فضای باز

راحتی میز و صندلی فضای باز

نکته بعدی که در انتخاب بهترین میز و صندلی چوبی باید در نظر گرفت، راحتی نشیمن این صندلی ها است. به دلیل اینکه شما گاهی اوقات طولانی را بر روی این صندلی ها می‌ نشینید، این محصول باید از راحتی قابل قبولی برخوردار باشد. در هنگام خرید اگر از نشستن روی صندلی احساس ناراحتی می کنید قید خرید آن را بزنید.

میز و صندلی چوبی برای تراس

تراس یکی دیگر از مکان هایی است که می توان در آن میز و صندلی چوبی گذاشت. البته امروزه فضای تراس های آپارتمانی در شهرهای بزرگ بسیار محدود است. به همین دلیل برای انتخاب بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز برای تراس باید قبل از انجام هر کاری ، فضای خود را به دقت طراحی کنید.

به عبارتی دیگر شما باید دقیقا بدانید که می خواهید چه نوع فضایی را به وجود آورید، سپس محدودیت ها و امکانات تراس خود را به دقت شناسایی کنید.

میز و صندلی چوبی برای تراس

کاربرد میز و صندلی را در نظر بگیرید

به طور مشخص برای انتخاب بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز باید مشخص کنید که مبلمان فضای باز را برای چه منظوری می خواهید. اگر می خواهید مبلمان فضای باز را در یک مکان عمومی و تجاری قرار دهید متر و معیار شما برای مواردی همچون استحکام باید قوی تر از مصارف خانگی بشود.

توجه داشته باشید که هر کدام از این کاربرد ها نیاز به نوع خاصی از محصول دارند، البته این بدان معنا نیست که نتوانید یک محصول را برای مصارف دیگری استفاده کنید اما باید کاربرد محصول و توانایی آن مشخص باشد.

بیشتر بدانید: انواع صندلی چوبی

نکته پایانی

در این مطلب سعی شد در مورد بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز صحبت شود. میز و صندلی چوبی برای مکان های عمومی و همچنین فضای باز همچون ویلا، حیاط و تراس گزینه ای بسیار مناسب هستند فقط باید نکاتی گفته شد را هنگام انتخاب آن ها رعایت کرد.

شما می توانید برای انتخاب میز و صندلی مورد نظر خود به وبسایت عاج صندلی سر بزنید. گروه تولیدی عاج افتخار دارد محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *