بلاگ

مدل و ابعاد میز ناهار خوری کم جا

مدل و ابعاد میز ناهار خوری کم جا
5/5 - (1 امتیاز)

آشنایی با انواع مدل و ابعاد میز ناهار خوری کم جا به افرادی که قصد خرید این نوع میزها را دارند کمک می کند تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. امروزه استفاده از میز و صندلی چوبی کم جا در دکوراسیون منازل کوچک آپارتمانی بسیار رایج شده است.

همچنین شما می توانید میز ناهار خوری‌ کم جا را در طیف وسیعی از تنوع به لحاظ جنس، رنگ و چگونگی کاربرد در بازار پیدا کنید. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مدل و ابعاد میز ناهار خوری کم جا آشنا کنیم تا بتوانید به هنگام خرید بهترین انتخاب خود را داشته باشید، پس با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید: میز ناهار خوری کم جا

در واقع میز ناهار خوری گرد می تواند فضای صمیمی تری را برای اعضای خانواده بوجود آورد و این نوع میزها برای دورهمی های 4 نفره یک گزینه ی ایده آل بشمار می رود.

میز ناهار خوری کم جا گرد

میز ناهار خوری کم جا گرد
در واقع میز ناهار خوری گرد می تواند فضای صمیمی تری را برای اعضای خانواده بوجود آورد و این نوع میزها برای دورهمی های 4 نفره یک گزینه ی ایده آل بشمار می رود. معمولا میزهای ناهار خوری کم جا گرد دو نفره بیشتر برای صرف قهوه یا چای در فضای کافی شاپ بکار می روند. اما از آنجایی که اغلب خانواده ها دارای یک یا دو فرزند هستند میز ناهار خوری 4 نفره برای استفاده در منازل گزینه ی مناسب تری نسبت به میزهای 2 نفره است.

اگر به دکوراسیون مینیمال و مدرن علاقمند هستند، میز ناهار خوری کم جا گرد می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

میز ناهار خوری کم جا مربع

میز ناهار خوری کم جا مربع
توجه کنید که میز ناهار خوری کم جا مربع شکل برای قرار گرفتن در گوشه ها نسبت به مدل گرد گزینه ی مناسب تری است. همچنین میز ناهارخوری کم جا مربع 4 نفره متناسب با سایز آشپزخانه ی شما به وفور در بازار یافت می شود.

میز ناهار خوری کم جا چوبی

میز ناهار خوری کم جا چوبی
از آنجایی که برای اغلب افراد چوب همواره محبوب ترین متریال در وسایل منزل محسوب می شود، میز ناهار خوری کم جا چوبی نیز طرفداران بسیاری دارد. در این میان جنس چوب میز ناهار خوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که میز ناهارخوری یک وسیله پرکاربرد است و به همین سبب باید استحکام و مقاومت بالایی داشته باشد.

از بهترین و مرغوب ترین چوب ها می توان چوب گردو و راش را نام برد، همچنین چوب افرا، روسی و توسکا نیز در رده های بعدی قرار دارند. لازم است بدانید که چوب راش و گردو قیمت بسیار بالایی دارند، ولی به علت کیفیت بالا در صنعت مبلمان سازی استفاده زیادی از آن ها می شود.

4 نفره

میز ناهار خوری کم جا 4 نفره
میز ناهار خوری کم جا 4 نفره در مقایسه با سایر میزها برای خانواده هایی که در منازل کوچک آپارتمانی زندگی می کنند، مناسب ترین گزینه است. دقت کنید هرچه ظاهر این نوع میزهای ناهار خوری ساده تر باشد، شیک تر به نظر می رسند.

6 نفره

میز ناهار خوری کم جا 6 نفره
اگر قصد خرید میز ناهار خوری کم جا 6 نفره را دارید نیاز است چند نکته را در نظر داشته باشید. اگر می خواهید میز ناهار خوری را در وسط سالن پذیرایی جای دهید، میز گرد برای شما بهترین گزینه است. اما اگر قصد دارید میز ناهار خوری را در گوشه ای از سالن قرار دهید، میز ناهار خوری مستطیلی شکل برای شما گزینه ی ایده آل بشمار می رود.

قفسه دار

میز ناهار خوری کم جا قفسه دار
شاید نتوانید این نوع مدل میز ناهار خوری را در بازار پیدا کنید، اما می توانید برای سفارش میز ناهار خوری کم جا از این مدل بهره ببرید. میز ناهار خوری کم جا با قفسه علاوه بر این که فضایی را برای غذا خوردن و نشستن برای شما فراهم می کند، می توانید از آن برای قرار دادن ظروف غذاخوری مانند، بشقاب، لیوان، نمکدان و … نیز استفاده کنید.

تاشو

میز ناهار خوری کم جا تاشو
به طور کلی میز ناهارخوری تاشو در دو نوع دیواری و معمولی و در سایز ها و رنگ های مختلفی در بازار به فروش می رسد. به لحاظ جنس این نوع میزها غالبا از چوب، پلیمر، فلز، پلاستیک و ترکیب چوب و فلز ساخته می شوند.

بنابراین شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه، سلیقه، مقدار فضا و نوع دکوراسیون خود به آسانی مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

بیشتر بدانید: میز ناهارخوری تاشو آری یا خیر؟

از آنجایی که برای اغلب افراد چوب همواره محبوب ترین متریال در وسایل منزل محسوب می شود، میز ناهار خوری کم جا چوبی نیز طرفداران بسیاری دارد.

یکی از ضروری ترین نیازهای هر منزل میز ناهارخوری می‌باشد. گروه تولیدی عاج با توجه به نیاز شما، اقدام به طراحی و تولید انواع مدل و ابعاد میز ناهار خوری کم جا کرده است که علاوه بر متنوع بودن از جنس و کیفیت بالایی برخوردار است.

چوب مورد استفاده در این مجموعه، نراد روس می باشد. یکی از مهم ترین مزیت آن، سبک بودن این نوع چوب، حمل و نقل آسان و دوام بالای آن می باشد، که این شرایط مخصوصا برای افرادی که دائم مستقل نیستند یک امتیاز خیلی خوب محسوب می شود.

بنابراین اگر قصد خرید میز ناهار خوریتو کم جا را دارید شما می توانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت عاج سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *