بلاگ

معیارهای انتخاب میز جلو مبلی چوبی

معیارهای انتخاب میز جلو مبلی چوبی
5/5 - (1 امتیاز)

میز جلو مبلی بعد از انتخاب مبل مهمترین قسمت اساسی در طراحی و دکوراسیون اتاق نشیمن می باشد. یک میز جلو مبلی چوبی که از چوب با کیفیت ساخته شده باشد می تواند زیبایی و ظرافت منزل شما را دوچندان کرده و معجزه کند.

بخصوص اگر در دکوراسیون نشیمن شما میز و صندلی چوبی ، کتابخانه چوبی و … باشد. این مدل ها را می توانید مطابق با نیاز اندازه و طرح دلخواه تهیه نمایید.

انواع میز جلو مبلی چوبی

بیشتر بدانید:میز جلو مبلی چوبی

میز جلو مبلی چوبی

میز جلو مبلی چوبی باید از نظر اندازه متناسب با مبلمان شما باشد. در واقع باید گفت به عنوان یک قاعده کلی میز جلو مبلی که تهیه می کنید نباید از خود مبل بیشتر باشد. ارتفاع میز جلو مبلی باید تقریباً با ارتفاع مبل و ابعاد آن تناسب و هماهنگی لازم را داشته باشد.

اینکه چه نوع میز جلو مبلی برای مبلمان شما بهتر است، بستگی به نوع مبلمان شما دارد. اگر مبل راحتی دارید توصیه می کنیم یک میز جلو مبلی بیضی یا مستطیل شکل انتخاب کنید. اما اگر مبلمان شما ال شکل است توصیه ما به شما یک میز جلو مبلی گرد یا مربع شکل است که به زیبایی در آن جا شود.

معیارهای انتخاب میز جلو مبلی چوبی

1- بودجه

از فاکتورهای مهم قبل ازخریداری می باشد. اینکه برای خرید یک مبل راحتی چه میزان هزینه ای را درنظر گرفته اید بستگی به میزان بودجه شما دارد.
اگر برای مبلمان خود این فاکتور را رعایت کرده باشید متقابلا برای آنکه زیبایی مبلمان شما بیشتر به چشم آید باید بودجه بیشتری را برای میز جلومبلی چوبی خود در نظر بگیرید.

2- کاربرد

معیارهای مهم انتخاب میز جلو مبلی چوبی این است که کاربرد اصلی میز شما چه خواهد بود. این نوع میز ها می توانند همراه با قفسه یا کشو باشند. از اسباب بازی های کودکان گرفته تا انبار مجله هایی که روزی می‌خوانید در آنها نگهداری شود.

3- هماهنگی با سایر متریال های به کار رفته در خانه

برای انتخاب میز جلو مبلی این نکته را باید مد نظر قرار داد که هماهنگی لازم را با سایر وسایل اتاق نشیمن و پذیرایی دارد. مثلا اگر پایه مبل شما جنس چوبی دارد، می توانید جلوی مبلی خریداری نمایید که چوب به کار رفته در آن رنگی شبیه و یا نزدیک به پایه چوب مبلمان شما را داشته باشد.

4- تناسب میان اندازه میز جلو مبلی با اندازه فضا و مبلمان

یکی از اصول جدانشدنی در دکوراسیون داخلی می باشد. بنابراین اندازه میز جلو مبلی شما باید متناسب با اندازه فضای نشیمن و پذیرایی شما باشد. در نتیجه می‌توان گفت میز بزرگ را برای فضای بزرگ و میز جنابی کوچک را برای فضای کوچک انتخاب کنید. به این ترتیب هم فضای لازم برای رفت و آمد را در نظر گرفته باشید و هم مانع از شلوغی و آشفتگی فضای نشیمن خود شوید.

کاربرد میز جلو مبلی

در مقایسه با دیگر متریال ساخته شده برای ساخت میز جلو مبلی چوبی باید گفت که چوب به طور طبیعی قوی تر و محکم تر می باشند

مزایای استفاده از چوب در میز جلو مبلی

  • زیبایی و ظاهر بی عیب و نقص

چوب شی ایست که آنگونه که شما دوست دارید تراشیده می‌شود و حتی می‌توان گفت صنعت گران عاشق کار با چوب هستند. ظاهری زیبا و بی عیب و نقص خاص خود را دارد.

  • استحکام

در مقایسه با دیگر متریال ساخته شده برای ساخت میز جلو مبلی چوبی باید گفت که چوب به طور طبیعی قوی تر و محکم تر می باشند. بنابراین شما می توانید برای مدت زمان طولانی تری از آنها استفاده کنید.

  • تمیز کردن آسان

میز جلو مبلی چوبی به راحتی تمیز و نگهداری می‌شوند. بنابراین نیازی به صرف وقت برای تمیز کردن آنها نیست

  • مقاوم در برابر آب و هوا

میز جلو مبلی چوبی مناسب برای استفاده در تمام فصول و حتی برای استفاده در فضای باز نیز مناسب می باشند

  • کیفیت و طراحی بی نظیر

میزهای جلو مبلی چوبی به عنوان یک گزینه عالی برای تقویت نمای فضاهای مدرن طراحی می شوند. اگر دوست دارید که در منزل خود فضایی داشته باشید که بتوانید در آن با آرامش سپری کنید و با یک فنجان قهوه ای دلپذیر گفت و گو کنید، قطعاً یک میز جلو مبلی چوبی می تواند این مهم را برای شما در منزل فراهم کند.

بیشتر بدانید:مزایای خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدکننده

متریال میز جلو مبلی

میز جلو مبلی چوبی یک انتخاب عالی برای انواع دکوراسیون اتاق نشیمن می باشند چرا که از این نوع میزها می توان همیشه و در هر زمان استفاده کرد

متریال مورد استفاده

اغلب میزهای جلو مبلی از چوب ،سنگ مرمر، شیشه یا برنج ساخته می شوند که در ادامه به تعدادی از این متریال ها اشاره خواهیم کرد:

  • میز جلو مبلی سنگی

همانطور که می دانید این روزها یکی از پر طرفدار ترین میزهای جلو مبلی میباشد. در این میزها از سنگ مرمر سنگین و نسبتاً گران قیمت ساخت شده است که پایه های آن از فلز یا استیل به کار رفته است از این نوع میز ها می توان در انواع دکوراسیون های مدرن صنعتی و غیره استفاده کرد.

  • میز جلو مبلی چوبی

این نوع از میز جلو مبلی های یک انتخاب عالی برای انواع دکوراسیون اتاق نشیمن می باشند چرا که از این نوع میزها می توان همیشه و در هر زمان استفاده کرد.

  • میز جلو مبلی شیشه ای

این مدل از میزها طرفداران خاص خود را دارد و باعث جلب توجه بیشتر مبل شما خواهد شد

خرید و انتخاب میز جلو مبلی چوبی و عوامل مختلفی بستگی دارد و هر شکل و اندازه آنها پذیرایی راحت و دکوراسیون زیبای نشیمن شما تاثیر گذار خواهد بود.

معیارهایی مانند بودجه مدنظر شما، کاربرد میز جلو مبلی، هماهنگی با سایر متریال های بکار رفته در خانه، تناسب داشتن میز جلو مبلی با فضا و مبلمان خانه شما قبل از خرید باید در نظر گرفت.

گروه تولیدی عاج تولید کننه انواع میز جلو مبلی چوبی با بهترین کیفیت و متریال ساخته شده در انواع طرح و اندازه های متنوع می باشد. تمامی محصولات دارای گارانتی 18 ماهه هستند. برای ارتباط با ما میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *