بلاگ

بهترین ایده های میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک

بهترین ایده های میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک
4/5 - (147 امتیاز)

آشنایی با بهترین ایده های میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک به شما کمک تا بتوانید در منزل نقلی و کوچک خود از مزایای استفاده از میز و صندلی چوبی بهره مند شوید. برخی از افراد تصور می کنند امروزه با کوچک شدن فضای منازل و زندگی آپارتمان نشینی باید خود را از داشتن برخی از وسایل محروم کنند.

اگر شما نیز در منزل خود برای قرار دادن میز ناهارخوری دچار محدودیت هستید، ما به شما می گوییم اصلا نگران نباشید، چرا که در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین ایده های میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید: آشنایی با سبک های پرطرفدار میز ناهارخوری

یک راه حل مشکل گشا و بسیار مناسب برای فضاهای کوچک خرید میز ناهارخوری کمجا می باشد

1) صندلی اپن

صندلی اپن بهترین ایده میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک
در برخی از مواقع متراژ خانه به اندازه ای کوچک است که امکان قرار دادن میز ناهارخوری در آن وجود ندارد، در این حالت اگر آشپزخانه ی شما اپن است، می توانید از پیشخوان آشپزخانه به عنوان میز ناهارخوری بهره ببرید، فقط کافی است که چند صندلی اپن متناسب با چیدمان منزل تان انتخاب کرده و در پشت پیشخوان قرار دهید.

2) میز ناهارخوری کمجا

میز ناهارخوری کمجا بهترین ایده میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک
یک راه حل مشکل گشا و بسیار مناسب برای فضاهای کوچک خرید میز ناهارخوری کمجا می باشد، چرا که این نوع میزها علاوه بر این که فضایی برای صرف غذا در منزل شما ایجاد می کند، جلوه و ظاهری زیبا به آن می بخشد.

3) میز ناهارخوری تاشو

میز ناهارخوری تاشو بهترین ایده میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک
میز ناهارخوری تاشو دارای طراحی متفاوت و ظریفی می باشد. این مدل میزها یا به صورت تاشو و یا به صورت کشویی تولید می شوند که در دو حالت فضای بسیار کمی را در منزل به خود اختصاص می دهند و در صورت لزوم می توان آن ها را به لحاظ سایز بزرگتر کرد که در این وضعیت فضای بیشتری را ایجاد کرده و برای فضاهای کوچک گزینه ی بسیار مناسبی می باشند.

4) میز دایره ای یا بیضی

میز دایره ای یا بیضی بهترین ایده میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک
میز دایره ای شکل دارای تنوع بسیار مناسبی است و تعداد افراد بیشتری می توان در اطراف میز جای داد. همچنین این نوع میزها به خاطر نداشتن گوشه و زوایای تند و تیز از امنیت بیشتری برخوردار بوده و رفت و آمد در اطراف آنها به راحتی انجام می گیرد. میز دایره ای به علت انعطاف پذیری بالایی که دارد برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مناسب است.

میز بیضی به لحاظ شکل ظاهری مابین میز دایره ای و میز مستطیلی شکل قرار دارد و درست مانند میز دایره ای می توان تعداد افراد بیشتری دور تا دور میز قرار داد.

5) استفاده از کنج ­ها

استفاده از کنج ها بهترین ایده میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک
کنج دیوار در منازل کوچک جزء پرکاربردترین و با ارزش ترین فضاها بشمار می رود که می توان استفاده های زیادی از آن ها کرد. کنج دیوار در فضاهای بزرگ اصلا به چشم نمی آید، در صورتی که در فضاهای کوچک می توان یک میز ناهارخوری با ابعاد مناسب در کنج دیوار قرار داد و از مزایای آن بهره مند شد.

6) استفاده از دیوارها

استفاده از دیوار بهترین ایده میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک
یکی از پرطرفدارترین میزهای ناهارخوری برای فضاهای کوچک میزهایی هستند که بتوان از یک سمت آن ها را به دیوار چسباند. این نوع میزها از آنجایی که فضای بسیار کمی اشغال می کنند می توان هم از آن ها به عنوان میز ناهار خوری استفاده کرد و هم برای قرار دادن وسایل تزیینی.

7) میز و نیمکت

میز و نیمکت بهترین ایده میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک
استفاده از میز و نیمکت در منازل کوچک یک برگ برنده بشمار می رود، چرا که این نوع میزها علاوه بر این که یک فضای صمیمی و راحت در منزل شما ایجاد می کند می توانید برای صرف غذا نیز از آن بهره ببرید.

8) میز جلو مبلی دو منظوره

میز جلو مبلی دو منظوره بهترین ایده میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک
در منازل با متراژ کم و کوچک می توانید با انتخاب یک میز جلو مبلی هم ارتفاع با مبل و کاناپه در سالن پذیرایی خود از مزایای یک میز غذاخوری بهره مند شوید.

9) آشپزخانه به شکل ال

آشپزخانه به شکل ال بهترین ایده میز ناهار خوری برای فضاهای کوچک
در آشپزخانه هایی که به شکل ال هستند می توانید با استفاده از گوشه ی آشپزخانه در انتهای ال یک میز کوچک طراحی کرده و از آن به عنوان میز ناهارخوری بهره ببرید.

10) میز مخفی در دیوار

میز مخفی در دیوار بهترین ایده میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک
از میزهای مخفی می توان در فضاهایی که بسیار کوچک هستند، استفاده کرد. هنگامی که از آن ها استفاده نمی شود می توان آن ها را در دیوار یا زیر پیشخوان پنهان کرد. بنابراین شما صاحب یک میز ناهارخوری آماده هستید که می توانید آن را در گوشه ای از سالن پذیرایی و یا آشپزخانه به دیوار نصب کنید و با قرار دادن چند عدد صندلی در پشت آن همیشه در دسترس می باشد.

بیشتر بدانید: انتخاب درست میز ناهارخوری متناسب با شما

در آشپزخانه هایی که به شکل ال هستند می توانید با استفاده از گوشه ی آشپزخانه در انتهای ال یک میز کوچک طراحی کرده و از آن به عنوان میز ناهارخوری بهره ببرید.

یکی از ضروری ترین نیازهای هر منزل میز ناهارخوری می‌باشد. گروه تولیدی عاج با توجه به نیاز شما، اقدام به طراحی و تولید انواع مدل میز ناهارخوری چوبی کرده است که علاوه بر متنوع بودن از جنس و کیفیت بالایی برخوردار است.

چوب مورد استفاده در این مجموعه، نراد روس می باشد. یکی از مهم ترین مزیت آن، سبک بودن این نوع چوب، حمل و نقل آسان و دوام بالای آن می باشد، که این شرایط مخصوصا برای افرادی که دائم مستقل نیستند یک امتیاز خیلی خوب محسوب می شود.

بنابراین اگر قصد خرید میز ناهارخوری تمام چوب را دارید شما می توانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت عاج سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *