بلاگ

میز و صندلی ناهار خوری ارزان

میز و صندلی ناهار خوری ارزان
Rate this post

ما در این مقاله قصد داریم به موضوع میز و صندلی ناهار خوری ارزان بپردازیم. امروزه با توجه به تورم زیاد و اوضاع اقتصادی که روز به روز بدتر می شود خرید میز و صندلی ناهار خوری که ارزان باشد و در عین حال جنس خوب و مرغوب داشته باشد کاری راحت نیست منتها در اینجا به چندین نکته می پردازیم که به شما هنگام خرید کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را هم از نظر کیفیت و زیبایی و هم از نظر قیمت داشته باشید.
میز و صندلی ناهار خوری چوبی رکن اصلی هر خانه ای می باشد که باعث می شود افراد برای صرف غذا و ایجاد مکالمه دور هم جمع شوند و ساعاتی از وقت خود را بگذرانند به همین دلیل متریال، ابعاد، رنگ و شکل آن بسیار مهم است.
میز و صندلی ناهار خوری ارزان قیمت سبک ها و نمونه های بسیار متفاوتی دارد که انتخاب شما با توجه به نوع و مدل دکوراسیون خانه خود متفاوت خواهد بود.

بیشتر بدانید: انتخاب میز و صندلی ناهارخوری مناسب برای منزل

اولین نکته برای کاهش هزینه یک میز و صندلی ناهار خوری کوچک کردن ابعاد آن با توجه به ابعاد خانه شماست.

خرید میز و صندلی ناهار خوری ارزان

خرید میز و صندلی ناهار خوری ارزان

اولین نکته برای کاهش هزینه یک میز و صندلی ناهار خوری کوچک کردن ابعاد آن با توجه به ابعاد خانه شماست. اگر خانه کوچکی دارید و تنها برای پذیرایی از میهمانان خود قصد خرید یک میز بزرگ را دارید به این نکته فکر کنید که این میز عظیم را به‌ جز چند روز میهمانی باید در تمام طول سال تحمل کنید و با اشغال فضا، کمبود جا و مشکلات رفت و آمد ناشی از آن کنار بیایید. علاوه بر این، منازل کوچک آپارتمانی از لابی و راه‌ پله و آسانسورهای کم ظرفیت و جمع‌ و جوری هم برخوردارند که در نتیجه آن جابجایی این میزهای بزرگ را با مشکل مواجه می‌شود.
افزون بر این در خانه‌ های کوچک میزهای گرد اگرچه از زیبایی بالایی برخوردارند اما فضای بیشتری را به اشغال خود درمی‌آورند. حال‌ آنکه میزهای مستطیل و مربعی برای یک خانه ۷۰ یا ۸۰ متری کاملاً بهینه هستند و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می دهند.
در خرید میز و صندلی ارزان قیمت همه چیز به سبک سلیقه شما بستگی دارد، برای مثال اگر سبک مد نظر شما مدرن است می توانید بدون توجه به تم رنگی میز و صندلی ناهار خوری را متفاوت از مبلمان انتخاب کنید.

میز و صندلی ناهار خوری ارزان و با کیفیت تمام چوب

میز و صندلی ناهار خوری ارزان و با کیفیت تمام چوب

میز و صندلی ناهار خوری چوبی، از انواع چوب بلوط، افرا، گردو و ساچ ساخته‌ شده که در مقابل میزهایی که از ام دی اف ساخته شده از مقاومت بالایی برخوردار هستند. میزی که برای غذا خوری در نظر گرفته می‌شه، باید با کیفیت بالا و مستحکم باشد.
برای ساخت پایه های میز و صندلی ناهار خوری چوبی از چوب و رویه میز از ام دی اف یا اچ دی اف استفاده می شود و معمولا برای اینکه زیبایی چوب رو داشته باشد و بتواند به کیفیت و دوام آن کمک کند روکش سوپر راش یا روکش ملچ روی آنها پرس می کنند.
قیمت میز و صندلی ناهار خوری چوب راش به دلیل کیفیت بالایی که دارند نسبت به دیگر میزها بالاتر بوده و در دسته غذاخوری های گران قرار دارند.
میز و صندلی ناهار خوری چوبی نسبت به جنس های دیگه از مقاومت بالایی برخوردار بوده، به همین دلیل قیمت آن نسبت به جنس های دیگر بالاتر است. قیمت میز و صندلی ناهار خوری کلاسیک نیز به دلیل اینکه روی آن منبت کاری انجام داده شده است، قیمت بالاتری نسبت به کارهای دیگر دارد.

نکات انتخاب میز غذا خوری مناسب

نکات انتخاب میز و صندلی ناهار خوری مناسب

1) ابتدا فضای قرارگیری و تعداد افرادی که قرار است از میز و صندلی ناهار خوری استفاده کنند را در نظر بگیرید.
2) برای خانه های کوچک می توان از میز و صندلی ناهار خوری کم جا، یا تاشو استفاده کنید.
3) برای خانه های بزرگ جای مناسبی را به عنوان اتاق غذاخوری در نظر بگیرید.
4) افراد استفاده کننده از این میز به ما برای انتخاب مناسب کمک می کنند، با توجه به تعداد افراد خانواده اقدام به خرید کنید.
5) اگر خانواده کم جمعیت و جوانی هستید، میز و صندلی ناهار خوری 4 الی 6 نفره مناسب، و اگر خانواده پرجمعیتی بوده و یا در طی هفته پذیرای مهمان هستید، میز و صندلی ناهار خوری 12 نفره برای خانواده شما مناسب است.

بیشتر بدانید: قیمت انواع میز و صندلی کافی شاپ

میز و صندلی ناهار خوری چوبی نسبت به جنس های دیگه از مقاومت بالایی برخوردار بوده، به همین دلیل قیمت آن نسبت به جنس های دیگر بالاتر است.

قیمت میز و صندلی ناهار خوری به عوامل بسیاری بستگی دارد. بیشتر سرویس ناهار خوری‌ هایی که ما در منزل استفاده می‌کنیم جنس شان از چوب است. کمتر پیش می ‌آید که چوب در آن استفاده‌ نشده باشد یا اینکه تمام چوبی نباشد. این چوب‌ها از جنس‌های مختلف هستند. این مواد اولیه تعیین کننده ی نرخ میز و صندلی ناهار خوری ما است.
گروه تولیدی عاج با تولید سرویس خواب و محصولات چوبی مفتخر است که محصولات خود در راستای رضایت مشتریان خود با بهترین متریال و برترین کیفیت به صورت بسته بندی ها ی مناسب عرضه نماید. این شرکت با ضمانت ۱۸ ماهه پس از فروش و با گروه پشتیبانی در کوتاه ترین زمان تحویل ، خدمات خود را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *