بلاگ

میز و صندلی چوبی کودک

میز تحریر ضربدری
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از وسایلی که از سنین کم برای کودکان تهیه می کنیم میز و صندلی کودک است. از میز و صندلی کودکان می توان در مهد های کودک ، خانه بازی و در منزل بکار برد. میز و صندلی کودکان می تواند به صورت میز و صندلی چوبی کودک و یا از نوع  پلاستیکی باشد. ما در اینجا قصد داریم در مورد میز و صندلی چوبی کودک صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید:مناسب ترین رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب

میز تحریر ضربدری

صندلی چوبی کودک

میز و صندلی کودک چوبی باید به شکل جذاب ساخته شوند تا کودکان به راحتی بتوانند جذب آن شوند. میز و صندلی کودک چوبی فضایی مانند کتابخانه را ایجاد می کند.به گونه ای که می تواند آنها را ترغیب کند برای مطالعه و خواندن درس هایشان بر روی میز و صندلی خود.
علاوه بر زیبایی ظاهری الزامی است این صندلی استاندارد های لازم را داشته باشد تا هنگامی که کودک روی آن می نشیند احساس خستگی نکند. میز و صندلی چوبی زیادی در بازار وجود دارد که مخصوص کودکان است و علاوه برداشتن زیبایی ظاهری و رنگ آمیزی شاد، دارای استاندارد های لازم است. این صندلی های چوبی بسیار محکم هستند و از دوام بالایی برخوردار هستند

در صندلی های چوبی، استاندارد ها به گونه ای باید رعایت شوند تا هنگامی که کودک روی صندلی می نشیند فشاری به ران، زانو و باسن وی وارد نشود. همچنین صندلی کودک چوبی باید به اندازه ای مستحکم باشد تا بدلیل نوع استفاده کودکان و تحرک زیاد آنها به سرعت از محل اتصالات آن جدا نشود.

مزایای خرید میز و صندلی چوبی کودک

همانطور که در بالا اشاره کردیم استحکام صندلی چوبی کودک باید بسیار بالا می باشد. ممکن است در برخی از طراحی و ساخت این نوع از صندلی از میخ و پیچ استفاده نشود. در واقع می توانیم بگوییم نحوه ی ساخت این مدل صندلی با دیگر صندلی ها کاملا متفاوت است.

در ساخت میز و صندلی کودک چوبی ازاتصلات کام، زبانه، دوبل چوبی و چسب چوب برای متصل کردن قطعات استفاده می شود. این دسته از اتصالات از دوام بسیار بیشتری برخوردار خواهند بود.

مزایای استفاده از چوب

چوب به خودی خود موجب آرامش می شود. امروزه وسایل و تجهیزات زیادی با استفاده از مواد شیمیایی تولید می شود. بسیاری از این وسایل اگر چه دارای زیبایی و جذابیت هستند اما تاثیرات مثبت وسایلی که با عناصر طبیعی تولید می شوند را ندارند.

میز و صندلی کودک چوبی به دلیل آن که از چوب های طبیعی ساخته می شود علاوه بر زیبایی ظاهری، موجب آرامش در منزل و مهد کودک می شود. همچنین به دلیل دوام بالایی که چوب دارد تا مدت های طولانی شما را از خرید جدید بی نیاز خواهد کرد.

ابعاد

ممکن است به این فکر کنید که یک میز بزرگ برای کودک خود تهیه کنید تا مثلا در آینده نیز بتواند از آن استفاده کند. اما اگر کودک در پشت میز خود راحت باشد، می‌تواند بسیار ساده‌تر پشت میز تحریر نشسته و تمرکز کند. بنابراین انتخاب یک میز کودک و صندلی متناسب با اندازه او بسیار مناسب‌تر است.

بهترین ارتفاع صندلی کودک حالتی است که کف پاهای کودک روی زمین قرار گیرد و زانوهای او زاویه 90 درجه داشته باشد. فاصله از کف زمین تا خمیدگی پشت زانو، ارتفاعی است که برای صندلی لازم است. ارتفاع میز کودک باید حدود 20 سانتی متر از قسمت نشیمن صندلی بلندتر باشد.

بیشتر بدانید:راهنمای خرید صندلی اپن

میز چوبی کودک

کودکان علاقه ی زیادی دارند مکانی اختصاصی برای نقاشی کشیدن، انجام بازی های فکری و اموری از این دست برای خودشان داشته باشند.
میزچوبی کودک برای انجام این قبیل فعالیت ها گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. میز کودک چوبی به دلیل آن که از چوب طبیعی ساخته شده است دارای استحکام و دوام بسیار بالایی می باشد. همچنین با رنگ آمیزی های شاد و متنوع می توان این میز را به دلخواه خود با طراحی و دکوراسیون داخلی خانه خود هماهنگ کنید.

نکاتی که لازم از بدانید

  1. میز و صندلی کودک می بایستی از طراحی مناسب برخوردار بوده و با قد و سن کودک تناسب داشته باشد.
  2. زمان نشستن کودک بر روی صندلی بایستی تکیه گاه صندلی به راحتی قسمت پشت و ستون فقرات کودک را در بر گرفته و پایه های صندلی نیز طوری طراحی شده باشد که ایستایی خوبی بر روی سطح زمین داشته باشند چون امکان دارد کودک چند ساعت بخواهد از آنها استفاده نماید.
  3. میز تحریر و صندلی کودکان بایستی وزن سبک داشته تا در صورت نیاز خود کودک بتواند صندلی خود را به عقب و جلو تنظیم نماید
  4. برخی از صندلی های چوبی مخصوص کودکان به صورت دسته دار ساخته می شوند تا هنگام نشستن کودک راحت تر باشد.
  5. اندازه نشیمن صندلی کودک چوبی باید به گون ای باشد که تمام قسمت باسن و ران ها را تا سر زانو پوشش دهد

گروه تولیدی عاج مفتخر به تولید انواع میز و صندلی چوبی ، با طرح و اندازه دلخواه شما عزیزان می باشد. تمامی محصولات تمام چوب و نراد روس بوده و دارای گارانتی 18 ماهه می باشد.شما میتوانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت گروه تولیدی عاج سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *