بلاگ

تولیدی مبل کلاسیک راحتی

بهترین مبل راحتی برای فضای اداری
5/5 - (1 امتیاز)

مبل یکی از ابزارهای پرطرفدار برای هرخانه است؛ از مبل های کلاسیک راحتی گرفته تا مبل های ساده و نه چندان گران. اگر به دنبال مبل کلاسیک و راحت هستید شاید بپرسید یک تولیدی مبل کلاسیک راحتی که بتواند بهترین محصول را به شما عرضه کند چه ویژگی ای دارد؟ در ادامه تلاش می کنیم که این موضوع بیشتر روشن شود.

مبل کلاسیک چیست؟

پیش از پرداختن به تولیدی مبل کلاسیک راحتی، بهتر است اصلا ببینیم مبل کلاسیک چیست؟ شما هم تصویر مبل های گران قیمت با زرق و برق خاصش را به ذهن کشیده اید؟ حدس تان درست بوده است.

در حقیقت برای ساخت مبل کلاسیک از چوب های پر نقش و نگار، همراه با منبت در قسمت های مختلف آن استفاده شده است. این مبل ها در دسته لوکس و لاکچری طبقه بندی می شوند و البته در رده خود پر طرفدار هم هستند.

بهترین مدل مبل راحتی برای آپارتمان

تفاوت مبل کلاسیک و راحتی

بخش وسیعی از مبلمان راحتی را پارچه تشکیل می دهد و اسکلت فلزی یا چوبی ای که مبل را استوار کرده، چندان در ظاهرش هویدا نیست. در اصل روی کار این مبل هیچگونه چوب یا فلزی دیده نمی شود. این نوع مبلمان همچنین دسته های پهن به همراه پایه‌ و تکبه گاه هایی کوتاه دارد.

در مقابل اما در مبل کلاسیک، سازه چوبی پیداست و روی آن پارچه به صورت رویه کوبی نصب شده است. همچنین پشتی این مبل و پایه هایش به نسب مبلمان راحتی بلندتر است که حالت رسمی تری به نشستن می دهد.

بیشتر بدانید: هماهنگی سبک خانه با مبل راحتی

مبل کلاسیک راحتی

وقتی صحبت از مبل کلاسیک می شود، تصور لمیدن و نشتن راحت رویش، آن طور که روی کاناپه های راحتی خانه امکان پذیر است، غیرممکن به نظر می رسد. همین موضوع تولیدی مبل کلاسیک راحتی به راسته دیگر تولیدی های مبلمان اضافه شود.

یک مبل کلاسیک راحتی، در حقیقت ترکیبی از مبل راحتی و کلاسیک است؛ پایه های این مبل کوتاه است، حجم بیشتری از بدنه اش را پارچه تشکیل می دهد. در مقابل زرق و برق و ظاهر لاکچری مبل کلاسیک را دارد و برای نشستن، لذت مبل های راحتی را تداعی می کند.

مبل کلاسیک راحتی را از کجا بخریم؟ تولیدی یا فروشگاه؟

برای خرید، تولیدی مبل کلاسیک راحتی گزینه ای بهتر است یا فروشگاه؟ اصلا تفاوت تولیدی و فروشگاه چیست؟ ساده اش این می شود که یک محصول از درب کارخانه تا ویترین فروشگاه چند چرخ می خورد و هرچرخی قیمت آن را هم پیچ و تاب می دهد.

البته همه چیز قیمت نیست، بلکه فاکتورهای دیگری هم وجود دارد که کفه خرید را به سود تولیدی مبل کلاسیک راحتی سنگین تر می کند. در ادامه برخی از این موارد را از نظر می گذرانیم.

زمان تحویل برایتان مهم است؟

عموما آنچه در فروشگاه می بینید، ویترین است؛ مبلمان کالای کوچکی نیست که بتوان آن را به وفور انبار کرد در نتیجه فروشنده سفارش را از شما گرفته و تحویل تولیدی می دهد. گاهی چند سفارش جمع شده و سپس به تولیدی ارائه می شود که خب! یکی نتیجه دارد و آن هم تاخیر در تحویل کالای شما خواهد بود.

خرید از تولیدی مبل کلاسیک راحتی اما زمان تحویل کالا را کوتاه می کند، زیرا سفارش شما به نسبت آنچه فروشنده ارائه می دهد، در اولویت ساخت خواهد بود.

از کیفیت تا ساخت سفارشی

نکته غیر قابل کتمان درباره تولیدی مبل کلاسیک راحتی و البته هر نوع مبل دیگر این است که وقتی از مبلمان خود را از تولیدی می خرید، می توانید متریال آن را نیز از نزدیک ببینید و ارزیابی کنید.

مبلمان، یخچال فریزر و اجاق گاز نیست که صرفا در کارخانه و روی خط تولیدی ماشینی مونتاژ شود! اینجا چوب و متریال حرف اصلی را می زند و خرید از تولیدی می تواند تا حد بالایی خیال شما را در مورد جزئیات کار راحت کند. همچنین وقتی به فرض تولیدی مبل کلاسیک راحتی را ترجیح می دهید، متوانید سایز، رنگ و دوخت و دوز را به سلیقه خودتان سفارش دهید.

بیشتر بدانید: ست کردن مبل تمام پارچه با دکوراسیون منزل

نکته پایانی؛ خدمات پس از فروش

دست آخر اینکه چه از فروشگاه مبلمان خود را خریداری کنید و چه از تولیدی مبل کلاسیک راحتی، حتما به موضوع گارانتی توجه داشته باشید. البته! تولیدی مبل کلاسیک این امتیاز را برای شما دارد که حتی پس از پایان یافتن گارانتی و تا زمانی که گارگاه تولیدی پابرجاست بتوانید به سازنده دسترسی داشته باشید و مستقیم از خدمات آن مجموعه استفاده کنید.

شما میتوانید محصول دلخواه خود را با ابعاد درخواستی به این مجموعه سفارش دهید. محصولات سفارشی شما با ۱۸ ماه گارانتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما تحویل داده خواهند شد. برای اطلاع از قیمت ها و همچنین شرایط سفارش می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *