بلاگ, مقالات میز و صندلی چوبی رستوران

پرکاربردترین نوع میز و صندلی رستورانی

پرکاربردترین نوع میز و صندلی رستورانی
Rate this post

آشنایی با پرکاربردترین نوع میز و صندلی رستورانی برای افرادی که قصد بازگشایی رستوران را دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. میز و صندلی رستورانی در طراحی دکوراسیون رستوران از اهمیت بالایی برخوردار است. همیشه اولین چیزی که بعد از وارد شدن به رستوران ها نظر مشتریان را جلب می کند، همان میز و صندلی رستورانی است. در نتیجه بهتر است از میز و صندلی برای رستوران خود استفاده کنید که دارای ظاهری زیبا و فریبنده باشد. مبلمان رستوران باید در کنار ظاهر زیبا بتواند راحتی و آسایش را برای مشتریان فراهم کند. بهترین گزینه برای ایجاد راحتی و جادار بودن، استفاده از پرکاربردترین نوع میز و صندلی رستورانی است. مشتریان با استفاده از این میز و صندلی ها به احساس آرامش کامل می رسند، در نتیجه تلاش می کنند بیشتر به رستوران شما سر بزنند.
به یاد داشته باشید شرط اصلی برای رستوران ها و کافی شاپ ها، داشتن مبلمان راحت و جادار است. امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ها سعی می شود از پرکاربرد ترین نوع میز و صندلی رستورانی استفاده شود. چرا که معمولا این نوع از میز و صندلی ها بسیار راحت و جادار هستند که می توانید از کاربرد آن ها در رستوران ها استفاده کنید. در بین مبلمان ها انتخاب میز و صندلی چوبی برای رستوران بهترین گزینه می باشد، چرا که چوب به دلیل ماهیت طبیعی خود انرژی های منفی و صداهای مزاحم را جذب می کند و به ایجاد یک محیط آرام و صمیمی در رستوران شما کمک می کند. در ادامه می توانید با پرکاربردترین نوع میز و صندلی رستورانی آشنا شوید.

 

بیشتر بدانید: انواع میز و صندلی رستورانی

 

یکی از مدل هایی که بیشتر مورد استفاده رستوران ها قرار می گیرد، صندلی با پشتی بلند است. این مدل به دلیل داشتن پشتی های بلند دید سایر افراد را از میز شما می گیرد.

 

پرکاربردترین نوع میز و صندلی رستورانی: کاناپه رستورانی

کاناپه رستورانی
استفاده از کاناپه رستورانی باعث حفظ حریم شخصی و محدوده خاصی برای افراد می شود، زیرا فرم این مبلمان به صورتی است که هر میز دارای محدوده خاص خودش می باشد. در نهایت رستوران هایی که می خواهند دکوراسیون داخلی آن ها به این صورت باشد، می توانند از کاناپه های رستورانی استفاده کنند.

 

پرکاربردترین نوع میز و صندلی رستورانی: صندلی با پشتی بلند

صندلی با پشتی بلند
صندلی های رستورانی همانند دیگر مبلمان ها دارای انواع مختلفی می باشد. یکی از مدل هایی که بیشتر مورد استفاده رستوران ها قرار می گیرد، صندلی با پشتی بلند است. این مدل به دلیل داشتن پشتی های بلند دید سایر افراد را از میز شما می گیرد. یکی از مشکلات این مدل این است که، شاید افراد نتوانند به طور کامل تکیه دهند و برای طولانی مدت باعث آزار مشتریان می شود. اگر قرار است مشتریان مدت زمان زیادی در رستوران صرف کنند بهتر است این گزینه را انتخاب نکنید. به طور متقابل اگر می خواهید رستورانی ایجاد کنید که منوی آن دارای وعده های طولانی است، این صندلی ها مناسب رستوران شما نیستند.

 

پرکاربردترین نوع میز و صندلی رستورانی: صندلی با پشتی کوتاه

صندلی با پشتی کوتاه
یکی دیگر از صندلی های رستورانی، صندلی رستورانی با پشتی کوتاه است. این نوع صندلی نسبت به نوع با پشتی بلند کارایی بیشتری دارد. به دلیل کوتاه بودن پشتی آن دیگر به راحتی می توانید به آن تکیه دهید، و از غذای خود لذت ببرید. استفاده از این مدل نسبت به دیگر مدل ها باعث آرامش خاطر بیشتر می شود.

 

ترکیب با دیگر مبلمان ها

ترکیب با دیگر مبلمان ها
همانطور که قبلا گفتیم، می توانید از میز و صندلی های رستورانی به طور تنها برای هر میزی استفاده کنید، و یا آن را با دیگر مبلمان ها ترکیب کنید. برای این کار می توانید در یک طرف میز از کاناپه رستورانی و طرف دیگر از صندلی های بدون پشتی شبیه صندلی های پوف استفاده کنید. از هر نکته ای می توان برای طراحی و تغییر زیباتر دکوراسیون رستوران استفاده کرد.

 

یک پشتی و دو نشیمن

یک پشتی و دو نشیمن

در طراحی دکوراسیون رستوران ها باید خلاقیت داشته باشید، تا بتوانید از کمترین فضا و هزینه بهترین استفاده را ببرید. یکی از روش هایی که می توانید از فضای محدود بیشترین استفاده را ببرید این است که، ما بین دو مبلمانی که قرار است پشت به پشت هم قرار بگیرند یک سطح اتکا ایجاد کنید تا فضای بیشتری ایجاد شود.

 

بیشتر بدانید: ۷ نکته کلیدی برای انتخاب میز و صندلی رستورانی

 

می توانید از میز و صندلی های رستورانی به طور تنها برای هر میزی استفاده کنید، و یا آن را با دیگر مبلمان ها ترکیب کنید.

 

همان گونه که میبینیم در حال حاضر رستوران های بسیار زیادی در جای جای کشور در حال فعالیت هستند اما تمامی این رستوران ها موفق به جلب مشتری نشده اند. نکات بسیار زیادی وجود دارند که در صورت رعایت کردن آن می توان در این زمینه کاری بسیار موفق بود که از جمله آن استفاده از پرکاربردترین نوع میز و صندلی رستورانی در هنگام طراحی رستوران است.
بسیاری از اشخاص هنگام انتخاب رستوران ترجیح می دهند به رستورانی رفته که دارای محیطی زیبا با طراحی مدرن باشد و در مقابل افرادی نیز هستند که دوست دارند رستوران انتخابی آن ها فضای سنتی داشته باشد. میز و صندلی های رستورانی نقش بسیار پر اهمیتی را در انتخاب مکان مناسب جهت سرو غذا خواهند داشت.
انتخاب درست میز و صندلی موجب می شود که علاوه بر زیبایی بخشیدن به رستوران، مشتری متوجه میزان اهمیت راحتی وی برای شما باشد. هنگامی که افراد از بودن در رستوران شما احساس خوبی داشته باشند به طبع مدت زمان بیشتری را در رستوران حضور خواهند داشت، رستوران را به دوستان و اطرافیان خود معرفی می کنند و ممکن است با دکور موجود در رستوران عکس های سلفی بگیرند.
بسیاری از افراد تنها به زیبایی میز و صندلی ها اهمیت می دهند و تصور می کنند زیبا بودن صندلی می تواند موجب جذب مشتری شود، اما این تصور اشتباه است. زیبایی نقش بسیار اساسی دارد اما تمام کار نیست چرا که راحتی نیز می تواند یکی از فاکتورهای مهم در این زمینه به شمار بیاید. مشتری باید زمانی را که در رستوران صرف می کند احساس راحتی داشته باشد تا موجب شود که به دفعات متعددی در این رستوران حضور یابد.
گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع میز و صندلی چوبی، میز ناهارخوری چوبی، مبلمان راحتی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد. این مجموعه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز با هرگونه سلیقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *