بلاگ

بهترین رنگ جاکفشی برای منزل

بهترین رنگ جاکفشی برای منزل
Rate this post

بهترین رنگ جاکفشی برای منزل چه رنگی است؟ به طور کلی همچون بسیاری دیگر از اجزای خانه جاکفشی نیز باید با سایر بخش های خانه همخوانی داشته باشد.

معمولاً بهترین رنگ جاکفشی چوبی برای منزل تابعی از نظر و سلیقه صاحبخانه است و بر همین اساس و با انتخاب رنگی که بیشترین همخوانی را با هارمونی خانه داشته باشد، می توان به خلق فضایی ایده آل کمک کرد.

اهمیت انتخاب بهترین رنگ جاکفشی برای منزل

همانطور که اشاره شد جهت انتخاب بهترین رنگ جاکفشی برای منزل باید بیش از هرچیز به رنگ تمامی وسایل خانه اشراف داشت. توجه به همخوانی رنگ جاکفشی با محیط، امری بسیار ضروری است و باعث هرچه جذاب‌تر شدن محیط می‌شود، بنابراین نباید از این نکته مهم غافل شد.

با این حال انتخاب رنگ جاکفشی همیشه هم وابسته به رنگ سایر وسایل خانه نیست، بلکه حتی تضاد رنگ در برخی از مواقع به زیبایی بیشتر در محیط منجر می شود. در این مورد بیش از هرچیزی باید تابع سلیقه خودتان باشید.

بیشتر بدانید: گرانترین چوب برای مبلمان

بهترین رنگ جاکفشی برای منزل

انتخاب رنگ جاکفشی بر حسب نور محیط

دیگر مورد مهم برای انتخاب بهترین رنگ جاکفشی برای منزل توجه به نور است. انعکاس نه تنها بر جاکفشی که بر بسیاری دیگر از اجزای خانه بسیار تأثیرگذار است.

جاکفشی معمولاً در ابتدای خانه قرار می گیرد، از همین رو رنگ آن و بازتابی که این رنگ از نور می گیرد، بسیار اهمیت دارد و می تواند حس خوبی به ساکنان منزل منتقل کند. در این مورد معمولاً انتخاب رنگ‌های روشن باعث انعکاس نور در محیط و همچنین بزرگ‌تر نشان‌دادن فضای خانه می‌شود.

تناسب رنگ با طراحی منزل

قدیم تر جاکفشی وسیله ای پیش پا افتاده بود و معمولاً سر و شکلی نه چندان جالب داشت. با مدرن تر شدن طراحی منزل جاکفشی نیز اهمیت بالایی پیدا کرد و امروزه به یکی از اصلی ترین اجزای چوبی خانه ها بدل شده است.

با توجه به آنچه که گفته شد، بهترین رنگ جاکفشی برای منزل آن است که جذابیتی خاص را برای آن خلق کند. این مورد حتی از این جهت اهمیت بیشتری پیدا می کند که با کم‌تر شدن متراژ خانه ها، جا کفشی به حریم سایر وسایل نزدیک تر می شود و باید همخوانی بیشتری با سایر وسایل خانه پیدا کند.

 

 

رنگ جاکفشی و انعکاس کثیفی

علاوه بر مواردی که گفته شد، مورد نظافت پذیری در انتخاب بهترین رنگ جاکفشی برای منزل مهم است. این مورد به ویژه به سلیقه شما و حتی نوع کسب و کارتان بستگی دارد. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما مدام با خاک سر و کار دارد، انتخاب رنگ های بسیار تیره می تواند گزینه مناسبی نباشد زیرا دائما به نظافت احتیاج خواهد داشت.

به‌طورکلی جاکفشی به دلیل قرار گرفتن در بخش ورودی خانه آلودگی بیش‌تری نسبت به سایر وسایل دارد و باید حداقل هر روز یکبار تمیز شود. بنابراین باید رنگی را انتخاب کنید که کمتر نمایانگر آلودگی‌ها باشد.

چگونگی هماهنگ کردن رنگ جاکفشی با وسایل منزل

همانطور که گفته شد در انتخاب بهترین رنگ جاکفشی برای منزل بیش از هرچیز باید رنگ آن را با سایر وسایل منزل هماهنگ در نظر بگیرید.

برای ایجاد هرچه بهتر این هماهنگی باید از ورودی خانه شروع کنید و رنگ جاکفشی را با دیگر وسایل خانه از قبیل مبل، رنگ زمینه قالی، پرده، کابینت، کاغذدیواری در نظر بگیرید. البته نه به این معنا که دقیقاً همرنگ باشند بلکه فرضاً اگر مبل‌ها سفید و قهوه‌ای هستند، رنگ جاکفشی رنگ جاکفشی نیز با آن ها مکمل باشد.

بهترین رنگ جاکفشی برای منزل

توجه به کیفیت رنگ جاکفشی

فارغ از اینکه در ذهن شما چه رنگی بهترین رنگ جاکفشی برای منزل به حساب می آید، باید باکیفیت‌ترین رنگ را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر جاکفشی شما در معرض تابش نور قرار دارد بیش از هرچیز باید این مورد را در نظر داشته باشید که پس از مدتی رنگ پریده نشود.

همچنین از آنجایی که جاکفشی با وسیله ای خشن به نام کفش سر و کار دارد، باید رنگی انتخاب شود که در برابر خش مقاومتی نسبی داشهت باشد و به راحتی دچار پریدگی و خراش نشود یا در صورت خراش بتوان آن را با استفاده از اسپری ترمیم کرد.

جاکفشی های تولیدی عاج صندلی

حالا که صحبت از بهترین رنگ جاکفشی برای منزل به میان آمد بد نیست نیم نگاهی هم به جاکفشی تولیدی گروه عاج صندلی داشته باشیم. جاکفشی های تولیدی این گروه از چوب روسی ساخته شده است که در عین زیبایی و سبک بودن با قیمت مناسب مقرون بصرفه ترین نوع چوب برای ساخت لوازم چوبی است.

قابلیت رنگ پذیری چوب روسی بالا است. زیرا به دلیل روشن بودن امکان پیاده‌سازی طیف های رنگی مختلف بر روی آن وجود دارد. این محصول را می توانید با ابعاد دلخواه متناسب با وسعت فضای خود سفارش دهید.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید صندلی چوبی روف گاردن

نکته پایانی

در این مطلب سعی شد در مورد بهترین رنگ جاکفشی برای منزل صحبت شود. همانطور که اشاره شد این رنگ باید با وسایل شما یکسان یا مکمل آن باشد و از سویی دیگر باید در برابر عواملی چون تابش نور آفتاب و نور لامپ بهترین انعکاس را داشته باشد و در نهایت اینکه از لحاظ کیفیت دارای مقاومتی مناسب در برابر خش باشد.

شما می توانید برای خرید بهترین وسایل چوبی به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. گروه تولیدی عاج افتخار دارد محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *