بلاگ

راهنمای خرید صندلی چوبی روف گاردن

راهنمای خرید صندلی چوبی روف گاردن
5/5 - (1 امتیاز)

پشت بام خانه از دیرباز تنها یک محل پیش پا افتاده نبوده بلکه با اندکی تغییر می توان آن را به فضایی دلچسب بدل کرد. روف گاردن یکی از همین تغییرات است و از همین رو راهنمای خرید صندلی چوبی روف گاردن مورد توجه قرار دارد.

روف گاردن یا بام سبز عبارت است از تجهیز بام خانه‌ها به کفسازی، تزیینات، استفاده از گل و گیاهان و مبلمانی خاص که مناسب فضای باز باشد. روف گاردن و صندلی چوبی آن، امکان استراحت و راحتی شما را فراهم می کند. در ادامه بیشتر به این موضوع پرداخته ایم.

نیاز روف گاردن به صندلی چوبی

همانطور که اشاره شد با استفاده از میز و صندلی مخصوص روف گاردن می‌توان به تزئین پشت بام و فضای بلااستفاده آن پرداخته و آن را به محیطی دنج و راحت برای فراغت تبدیل کرد.

راهنمای خرید صندلی چوبی روف گاردن از این نظر اهمیت دارد که شما را به انتخابی مناسب، با دوام و هماهنگ با چیدمان پشت بام خواهد رساند.

بیشتر بدانید: صندلی چوبی ارزان

نیاز روف گاردن به صندلی چوبی

هماهنگی با محیط

مهمترین نکته در راهنمای خرید صندلی چوبی روف گاردن توجه به هماهنگی آن با محیط است. به عبارتی دیگر محل قرارگیری ساختمان، منظره پیرامونی  که ازپشت بام دیده می شود، تجهیزات موجود بر روی پشت بام و همچنین دکورهای اجرا شده بر روی آن همه و همه در انتخاب صندلی چوبی و رنگ و طرح آن نقش خواهد داشت.

فاکتور آب و هوا

پشت بام محیطی باز بوده و در معرض تغییرات جوی از جمله باد، باران، برف و تابش نور خورشید قرار دارد. در نتیجه یکی از فاکتورهای مهم در راهنمای خرید صندلی چوبی روف گاردن مقاومت این صندلی ها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف است.

به عبارتی دیگر از آنجایی که فضای پشت‌ بام در معرض باد، باران، طوفان، تابش خورشید و… قرار دارد، باید آن صندلی چوبی انتخاب شود که دیرتر دچار استهلاک خواهد شد.

هماهنگی با محیط

خاصیت ضد آب

در همپوشانی مورد قبل از راهنمای خرید صندلی چوبی روف گاردن باید گفت که پشت محل نفوذ آب و وجود رطوبت است. در نتیجه تغییرات شیمیایی و فیزیکی می تواند عمر محصولات چوبی در این مکان را به شدت کاهش بدهد.

برای جلویگری از پوسیدگی صندلی چوبی در روف گاردن شرط عایق بودن مصنوعات چوبی مورد استفاده در این مکان بسیار مهم است و در نتیجه بهترین انتخاب استفاده از میز و نصدلی ضد آب برای روف گاردن است.

سهولت در شستشو

نکته دیگر در راهنمای خرید صندلی چوبی روف گاردن، قابلیت نظافت آسان است. از آنجایی که این وسایل در هوای آزاد قرار دارند مستعد انواع کثیفی هستند؛ از گرد و خاک گرفته تا فضله پرندگان.

بنابراین باید صندلی هایی را برای روف گاردن انتخاب کرد که به راحتی قابل نظافت با انواع مواد شوینده استاندراد باشند. طبیعتا انتخاب مبل های پارچه ای برای این موقعیت، کار نظافت را بسیار سخت خواهد کرد.

سهولت در شستشو

تحمل وزن

تحول وزن تا 120 کیلو از جمله دیگر مشخصه های مهم برای راهنمای خرید صندلی چوبی روف گرادن است. پشت بام به دلیل اینکه مکانی عمومی است افرادی متفاومت از آن استفاده می کنند.

به عبارتی دیگر صندلی به کار رفته در روف گاردن باید توان تحمل وزن و نشست و برخاست فراوان را داشته باشد.

راحتی و احساس آرامش

وقتی صحبت از صندلی چوبی به میان می آید بسیاری فکر می کنند که این صندلی ها راحتی لازم را نخواهد داشت در حالی که چنین نیست.

این موضوع را در راهنمای خرید صندلی چوبی روف گاردن در نظر بگیرید که انتخاب بهترین میز و صندلی چوبی باید با در نظر گرفتن راحتی نشیمن آن همراه باشد. بنابراین این فاکتور را هم به هنگام خرید صندلی چوبی روف گاردن در نظر بگیرید.

بیشتر بدانید: انواع صندلی چوبی

نکته پایانی

در این مطلب تلاش شد تا راهنمای خرید صندلی چوبی روف گاردن ارائه شود. همانطور که اشاره شد صندلی چوبی به کار رفته در این مکان باید با تجهیزات محیط پشت بام هماهنگی داشته و در برابر تغییرات جوی و همچنین نشست و برخاست فراوان استحکام داشته باشد.

شما می تواند برای خرید صندلی چوبی به سایت عاج صندلی مراجعه کنید. گروه تولیدی عاج افتخار دارد محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *