بلاگ

بهترین سرویس خواب نوزاد

تخت خواب مناسب برای اتاق خواب
5/5 - (1 امتیاز)

سرویس خواب نوزاد یکی از اقلام حیاتی برای راحتی و خواب آرام نوزادان است؛ بنابراین در زمان خرید، باید اهمیتی زیاد به جزئیات و کیفیت محصول دهید و بهترین سرویس خواب نوزاد را انتخاب کنید.

همچون انتخاب سرویس خواب دو نفره یا یک نفره دارد، سرویس خواب کودک نیز باید از بهترین متریال با رنگی و استحکام بالا باشد. در واقع تنها تفاوت سرویس خواب نوزاد و بزرگ‌سال اندازه کمتر این سرویس ها است. آنچه که بسیار اهمیت دارد نوع جنس و ایمنی این سرویس ها است.

ایمنی و راحتی سرویس خواب نوزاد

یکی از ویژگی‌های حیاتی بهترین سرویس خواب نوزاد، راحتی آن است. سرویس خواب باید یک مکان بسیار دلپذیر برای استراحت کودک و نوزاد شما فراهم کند، تا او بتواند با آرامش استراحت کرده و رشد سالم و کاملی داشته باشد.

علاوه بر این یک سرویس خواب نوزاد مؤثر، ایمنی آن می‌باشد. کودک ممکن است دست و پاهای خود را حرکت دهد یا آنها را به اطراف پرتاب کند. اگر کودک کمی بزرگتر باشد، احتمالاً در آن غلط بزند و به طرفین بروز داشته باشد. در چنین شرایطی، ایمنی سرویس خواب از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بیشتر بدانید: معرفی میز تحریر و میز کار چوبی عاج

بهترین رنگ برای سرویس خواب نوزاد

بهترین رنگ برای سرویس خواب نوزاد

طراحی بهترین سرویس خواب نوزاد بسته به جنسیت فرزند متغیر است. سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه با طرح‌های منحصر به فرد خود تولید و عرضه می شوند. این سرویس های خواب هماهنگ با نیازها و جنسیت کودک شما هستند. همچنین در انتخاب بهترین سرویس خواب برای نوزاد باید به رنگبندی این سرویس است ها بر اساس  جنسیت نوزاد نیز توجه داشته باشید.

نکته مهم این است که در زمان خرید، برای هر دو جنس از رنگبندی شاد استفاده کنید و اتاق نوزاد خود را با رنگهای شاد آراسته کنید. یک سرویس خواب مناسب به همراه طراحی زیبای اتاق خواب نوزاد موجب ایجاد یک فضای هماهنگ دلپذیر برای او خواهد شد.

اجزای سرویس خواب نوزاد

یک سرویس خواب مناسب برای نوزاد دارای اجزای متفاوتی است که در زیر می توان به آن ها اشاره کرد:

  • کمد نوزاد: تصمیم به خرید کمد نوزاد یک انتخاب کاملاً دلخواه است. پیش از خرید کمد، حتماً فضای اتاق کودک خود را در نظر بگیرید و کمدی مناسب با ابعاد اتاق و سرویس خواب را انتخاب کنید.
  • دراور چوبی نوزاد: یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید بهترین سرویس خواب نوزاد می توانید لحاظ کنید، دراور چوبی است که می تواند نقش مهمی در شکل دادن به اتاق خواب کودک شما داشته باشد.
  • ویترین و جالباسی: ویترین و جالباسی نیز گزینه ای دلخواه است که در زمان خرید سرویس خواب ممکن است در نظر بگیرید. با خرید ویترین، می‌توانید وسایل، اسباب بازی و موارد دیگر را در آن قرار داده و به زیبایی اتاق کودک شما افزود.
  • شلف دیواری: استفاده از شلف دیواری به شما این امکان را می‌دهد که وسایل تزئینی را در اتاق خواب کودک خود قرار داده و فضای آن را زیباتر و جذاب‌تر کنید. بر روی شلف دیواری می‌توانید انواع اسباب بازی، کتاب‌های داستان و دیگر اشیاء را نمایش دهید.

در انتخاب بهترین سرویس خواب نوزاد، بیش از هر چیز اندازه اتاق خواب او را لحاظ کنید. این سرویس نه باید خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک.

جنس بهترین سرویس خواب نوزاد

جنس بهترین سرویس خواب نوزاد

جنس تخت خواب نوزاد می‌تواند از موارد مهم در انتخاب تخت باشد، زیرا این تخت باید ایمنی و راحتی برای نوزاد فراهم کند. در ادامه، نمونه‌هایی از جنس‌های معمول تخت‌های خواب نوزاد آورده شده است:

  • چوب: چوب یک جنس محبوب برای ساخت تخت خواب نوزاد است و بهترین سرویس خواب نوزاد از جنس چوب است؛ سرویس خواب چوبی نوزاد ضمن طبیعی و گرم بودن، در نوزاد ایجاد آلرژی نمی کند.
  • فلز: برخی از تخت‌های خواب نوزاد از جنس فلز هستند ولی خطر قسمت تیز یا خطرناکی در ساختار فلزی وجود دارد.
  • پلاستیک: برخی از سرویس های خواب نوزاد از جنس پلاستیک است؛ در مورد سرویس خواب پلاستیک باید گفت که احتمال وجود مواد مضر و آلرژی زا در آن وجود دارد.
  • فایبرگلاس یا MDF: این جنس سرویس خواب نوزاد را نیز نمی توان بهترین سرویس خواب نوزاد به حساب آورد زیرا احتمال وجود مواد سمی و آغشته بودن به گازهای مضر حین تولید برای آن وجود دارد.

به طور کلی در انتخاب تخت خواب نوزاد، همیشه به مواردی مانند ایمنی، ساختار دوام، و جنس مواد استفاده شده توجه داشته باشید. همچنین، از تولیدکنندگان با سابقه و استانداردهای ایمنی مطمئن خرید کنید.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید بهترین کتابخانه چوبی کودک

تخت دونفره

نکته پایانی

در این نوشتار به بهترین سرویس خواب نوزاد و ملاک های انتخاب آن پرداختیم؛ فراموش نکنید که در انتخاب سرویس خواب مناسب برای کودک بیش از هر چیز اندازه اتاق خواب او را لحاظ کنید. این سرویس نه باید خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک.

شما می توانید برای انتخاب بهترین سرویس های چوبی به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. عاج صندلی محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *