بلاگ

بهترین مدل میز قهوه خوری دو نفره

5/5 - (1 امتیاز)

اگرچه انتخاب میز و صندلی قهوه خوری در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد، اما ظرافت‌های خاصی خود را دارد؛ به عبارتی دیگر انتخاب بهترین مدل میز قهوه خوری دو نفره بسیار اهمیت دارد زیرا راحتی این نوع میز و صندلی ضمن خلق فضایی بهتر برای افراد، امکان کارهایی دیگر نظیر مطالعه یا وبگردی را نیز برای آن ها فراهم می کند.

در انتخاب بهترین مدل میز قهوه خوری دو نفره توجه به فاکتورهایی نظیر جنس چوب، اندازه میز، شکل میز و رنگ آن بسیار اهمیت دارد. در ادامه بیشتر به فاکتورهایی در مورد این نوع میزها و صندلی های چوبی خواهیم پرداخت

انواع مدل میز قهوه خوری دو نفره

میز قهوه یکی از مهمترین وسایل در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی به حساب می آید و به عنوان محلی برای قرار دادن نوشیدنی‌ها، کتاب‌ها، مجلات، یا دیگر اشیاء کوچک استفاده می‌شود. یهترین مدل میز قهوه خوری دو نفره انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر است:

  • میزهای قهوه گرد: این نوع میزها دارای شکل گرد هستند و معمولاً در فضاهای کوچکتر و برای ایجاد یک احساس انطباق و یکپارچه در اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • میزهای قهوه مستطیلی: این نوع میزها دارای شکل مستطیلی هستند و می‌توانند در فضاهای بزرگتر یا به عنوان یک میز اصلی در اتاق نشیمن قرار گیرند.
  • میزهای قهوه با قفسه: میزهایی که دارای قفسه یا قسمت‌های اضافی برای قرار دادن کتاب‌ها، مجلات یا اشیاء دیگر هستند.
  • میزهای قهوه با ظاهر مدرن: این نوع میزها دارای طراحی‌های مدرن و نوآورانه هستند که ممکن است از مواد مختلفی مانند شیشه، فلز یا چوب با طراحی‌های منحصر به فرد ساخته شوند.
  • میزهای قهوه با طراحی هنری: میزهایی که دارای طراحی هنری و خلاقانه هستند و ممکن است با استفاده از رنگ‌ها و الگوهای جالب زیبایی به اتاق اضافه کنند.
  • میزهای قهوه تاشو یا قابل تنظیم: میزهایی که می‌توانند تاشو یا قابل تنظیم باشند تا در صورت نیاز به افزایش یا کاهش ارتفاع و یا تغییر شکل بتوانند به نیازهای فضای مختلف پاسخ دهند.

انتخاب هرکدام از این میزهای قهوه می‌توانند به سلیقه و استفاده مورد نظر شما بستگی داشته باشند. همچنین، مواد ساخت، رنگ‌ها، و سبک طراحی نیز از عوامل مهم در انتخاب یک میز قهوه می‌باشند.

بیشتر بدانید: خرید صندلی چوبی برای میز تحریر

انواع مدل میز قهوه خوری دو نفره

بهترین رنگ برای میزهای قهوه خوری

بی شک برای انتخاب بهترین مدل میز قهوه خوری دو نفره باید فاکتور را در نظر داشته باشید. البته انتخاب رنگ برای میز، صندلی و سایر محصولات چوبی کاملاً سلیقه ای است. در زیر به چند مورد از بهترین رنگ ها برای میز قهوه خوری اشاره شده است:

  • رنگ عسلی: رنگ عسلی برای میزهای چوبی یک انتخاب زیبا و گرم است که ممکن است به طراحی داخلی فضا یک حس گرما و دلپذیری اضافه کند؛ هماهنگی با چوب، روشنی و تازگی، ترکیب با رنگ های دیگر و سازگاری با انواع سبک ها از دیگر ویژگی های رنگ عسلی است.
  • رنگ گردویی: این رنگ ضمن ایجاد حس گرما و یکدستی با محیط اطراف، حس طبیعت را به محیط پیرامون خود متبادر خواهد کرد و با رنگ های دیگر به تعادل می رسد.
  • رنگ ونگه: این رنگ را می توان تیره‌ترین رنگ خانواده قهوه‌ای دانست. چوب ونگه از بوی تلخی برخوردار است و در مقابل حمله موریانه بسیار بادوام و مقاوم است.

جنس چوب در بهترین مدل میز قهوه خوری دو نفره

 

جنس چوب در بهترین مدل میز قهوه خوری دو نفره

یکی از بهترین چوب هایی که برای میز قهوه خوری دو نفره به کار می رود، چوب روسی است. چوب از کشور روسیه وارد بازار ایران وارد می‌شود و طیف وسیعی دارد.

در حقیقت برای ساخت میز ناهار خوری با چوب روسی از انواع مختلف چوب های وارداتی روسی از جمله نراد، راش، کاج، بلوط، نوئل و … استفاده می شود؛ این چوب ها اغلب به رنگ سفید و کرم مایل به قهوه‌ای یا قرمز هستند.

چوب‌های روسی از گونه‌های مختلف درختان نرم یا سخت گرفته می‌شوند در فواصلی از سال که در روسیه هوا مناسب است برش خورده و سپس به صورت الوار، گرده و همچنین بندیل به کشورهای دیگر صادر می ‌شوند.

مدل های میز قهوه خوری تولید عاج صندلی

مدل های میز قهوه خوری تولید عاج صندلی

گروه تولیدی عاج یکی از معتبرترین تولیدکنندگان در تولید بهترین مدل میز قهوه خوری دو نفره به شمار می رود. میزهای قهوه خوری دونفره این تولیدکننده ضمن بهره مندی از مزایای بالا یعنی رنگ های مرغوب و چوب روسی در مدل های متفاوتی ساخته می شوند. در این بین می توان به میزهای مستطیلی، پایه ضربدری و تاشو اشاره کرد.

نکته پایانی

در این مطلب به بهترین مدل میز قهوه خوری دو نفره و ویژگی های آن پرداخته شده است. انتخاب میزی با چوب مرغوب و رنگ مناسب می تواند شما را برای سالیان سال از هزینه های بیشتر بی نیاز کند.

شما می توانید برای خرید بهترین میز و صندلی و محصولات چوبی به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. عاج صندلی محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *