بلاگ

معرفی میز تحریر و میز کار چوبی عاج

5/5 - (2 امتیاز)

خرید میز تحریر و میز کار چوبی یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق یا محل کار شماست، از این رو در این مطلب برای شما به معرفی میز تحریر و میز کار چوبی عاج پرداخته ایم؛ خرید این محصولات نیز همچون سایر میز و صندلی های چوبی نیازمند در نظر گرفتن یک سری معیار است.

دو مدل میز تحریر تمام چوب مدل تسمه ای و میز تحریر تمام چوب مدل ضربدری از جمله محصولاتی هستند که در معرفی میز تحریر و میز کار چوبی عاج باید به آن ها اشاره کنیم. اما پیش از آن با ویژگی هایی از میز تحریر آشنا خواهید شد.

انواع مدل میز تحریر و صندلی چوبی

برای معرفی میز تحریر و میز کار چوبی عاج باید به انواع مدل های میز و صندلی چوبی برای کار و تحریر اشاره کرد؛ این مدل ها شامل موارد زیر است:

  • میز تحریر استاندارد: میز های استاندارد معمولاً ظاهری ساده، جمع و جور، کلاسیک دارند و در عین حال سبک و کاربردی هستند و بسته به نوع طراحی ممکن است مجهز به کشو و قفسه باشند.
  • میز منشی یا سکرتری: میز منشی یا سکرتری نوع دیگری از میزهایی است که در پیش از میز تحریر و میز کار چوبی عاج باید به آن اشاره کرد؛ ارتفاع این میزها نسبت به انواع معمولی بلندتر است.
  • میز رول تاپ: میز رول تاپ گزینه جذاب و خاص برای علاقه مندان به دکوراسیون های کلاسیکاست. بر روی این میز یک پوشش تا روی میز رول می شود و به این ترتیب سطح کار را مخفی می‌کند.
  • میز دیواری و تاشو: این مدل میز ها به دیوار نصب می شوند و از طراحی های جمع و جور و در عین حال کاربردی برخوردار می باشند. زمانیکه شما نیاز به میز ندارید می توانید با استفاده از اهرم های زیرین، آن را به سمت دیوار جمع کنید.

بیشتر بدانید: بهترین میز و صندلی چوبی فضای باز

 

انواع مدل میز تحریر و صندلی چوبی

 

مدل صندلی چوبی میز تحریر برای کودک و نوجوان

برای خرید میز تحریر و میز کار پیش از هر چیز باید ارتفاع آن را در نظر بگیرید. برای همین منظور در میز تحریر و میز کار چوبی عاج برای کودک و نوجوان ابعاد زیر را در نظر گرفته ایم تا هیچگونه فشاری به شانه ها و دستان فرد وارد نشود.

معمولاً ارتفاع استاندارد میز تحریر نوجوانان بین ۱۱ تا ۱۴ سال ۷۱ سانتیمتر است. و برای گروه های سنی دیگر نیز ارتفاع به این صورت است:

  • کودکان 3 تا 4 سال: 46 سانتی‌متر
  • کودکان 4 تا 6 سال: 53 سانتی‌متر
  • کودکان 6 تا 8 سال: 59 سانتی‌متر
  • کودکان 8 تا 11 سال: 64 سانتی‌متر

ارتفاع در انواع مدل صندلی چوبی میز تحریر

به طور کلی ارتفاع میز تحریر و میز کار چوبی عاج بین ۷۳ تا ۷۷ سانتی‌متر است و هر نوع مدل صندلی چوبی میز تحریر نیز باید بر پایه همین ارتفاع باشد.

البته از آنجایی که ممکن است افراد دارای شرایط قدی و جسمانی متفاوتی داشته باشند، ارتفاع میز تحریر بایستی به اندازه‌ای باشد که گردن کاربر در هنگام قرارگیری پشت میز تحریر، بیشتر از ۲۰ درجه خم نشود.

جنس میز تحریر و میز کار چوبی عاج

جنس میز تحریر و میز کار چوبی عاج

انواع میز تحریر و میز کار در گروه عاج صندلی با بهره‌گیری از چوب روسی (چوب نراد) ساخته شده که در برابر حرارت، رطوبت و رشد کپک و موریانه بسیار مقاوم است؛ بنابراین میز تحریر و میز کار چوبی عاج را می توانید در مناطق با رطوبت بالا و آب و هوای شرجی نیز به کار ببرید.

میز تحریر تمام چوب مدل تسمه ای

مدل تسمه ای، یکی از انواع میز تحریر و میز کار چوبی عاج است؛ این میز در رنگ بندی عسلی، گردویی، ونگه (Millettia laurentii) یا سفارشی به انتخاب مشتری تولید می شود.

از جمله دیگر ویژگی های این میز تحریر چوبی می توان به وزن سبک و جایجایی آسان و امکان سفارش در ابعاد دلخواه اشاره کرد.

میز تحریر تمام چوب مدل تسمه ای

میز تحریر تمام چوب مدل ضربدری

دیگر مدل میز تحریر و میز کار چوبی عاج، نوع ضربدری آن است. این میز نیز در رنگ های عسلی، گردویی، ونگه و یا سفارشی به انتخاب مشتری عرضه می شود.

جنس چوب این صندلی و سایر محصولات عاج صندلی از چوب روسی (نراد یا کاج) است که دارای دوام و استحکام بالا هستند و همانطور که اشاره شد در برابر رشد کپک و موریانه مقاومت دارند.

بیشتر بدانید: مدل صندلی ناهار خوری چوبی

نکته پایانی

در این مطلب به معرفی میز تحریر و میز کار چبوی عاج پرداختیم؛ این میز تحریر با چوب کاج یا نراد تولید شده است و در رنگ بندی متنوع عرضه شده و امکان سفارشی سازی دارد.

شما می توانید برای خرید بهترین میز تحریر و میز کار چوبی به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. محصولات عاج صندلی در بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *